MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna

Newsletter

MT Biznes patronem Konferencji Service Process Improvement Network

Druga Otwarta Konferencja Service Process Improvement Network

Wydarzenie to skierowane jest do pracowników i managerów, zainteresowanych tematem ciągłego doskonalenia.

W trakcie pierwsze dnia konferencji uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać wystąpień, przygotowanych przez praktyków ciągłego usprawniania w usługach i w biurze. Prelegentami będą przestawiciele m. in. takich organizacji jak UBS, Lufthansa Global Business Services, Heineken czy Santander.
Drugiego dnia prowadzone są warsztaty oraz równoległy z nimi Open Space, dajacy możliwość przedyskutowania ze specjalistami własnych tematów.

Wydarzenie organizowane jest przez Stowarzyszenie SPIN, którego celem jest promocja idei ciągłego doskonalenia zarówno na poziomie biznesowym, jak i indywidualnym.

Termin: 11-12 maja 2016 r.
Miejsce: Kraków, Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki

więcej: http://spinetwork.pl/pl/ii-konferencja-spin/