MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Marketing i PR

Newsletter

Marketing i PR

Moje przygody z marketingiem EBOOK (Philip Kotler)
EBOOK

To pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i  tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z  życia prawdziwego entuzjasty marketingu, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę.

więcej

Nasza cena

29,93 zł

39,90 zł

RABAT 25%

Wystąpienia perswazyjne AUDIO (Elżbieta Żurek)
AUDIOBOOK
Wystąpienia  perswazyjne to audiobook, z którym bezwzględnie powinny zapoznać się wszystkie osoby zainteresowane  poprawą  umiejętności  w  zakresie  wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoich racji. Ten krąg obejmuje nie tylko rzeczników firm i personel działów public relations, polityków czy zawodowych mówców, ale także wszystkich, którzy wiedzą, że zawsze mogą znaleźć się w takiej (czasem nieoczekiwanej) sytuacji.

 

więcej

Nasza cena

26,18 zł

34,90 zł

RABAT 25%

Marketing 3.0 AUDIODOWNOLAD

Marketing i PR

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 3.0 AUDIODOWNOLAD (Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan)
AUDIODOWNLOAD

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i  odzwierciedlać ich wartości.

więcej

Nasza cena

26,18 zł

34,90 zł

RABAT 25%

Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (Stanisław Ślusarczyk)
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich.

 
więcej

Nasza cena

22,43 zł

29,90 zł

RABAT 25%

Wystąpienia perswazyjne (Elżbieta Żurek)
Wystąpienia  perswazyjne  to  książka,  którą  bezwzględnie  powinny  przeczytać wszystkie  osoby  zainteresowane  poprawą  umiejętności  w  zakresie  wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoich racji. Ten krąg obejmuje nie tylko rzeczników firm i personel działów public relations, polityków czy zawodowych mówców, ale także wszystkich, którzy wiedzą, że zawsze mogą znaleźć się w takiej (czasem nieoczekiwanej) sytuacji.
więcej

Nasza cena

29,93 zł

39,90 zł

RABAT 25%


pokaż wszystko