MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Sprzedaż»Najważniejsi klienci

Newsletter

Najważniejsi klienci

Najważniejsi klienci (Sławomir Turek)

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Najważniejsi klienci

Key Account Management w praktyce 

Sprzedaż

Sławomir Turek

  • ISBN: 978-83-7746-055-9
  • format 148/223
  • 319 stron
  • oprawa miękka

Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie.

Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku – klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać.

Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia:
- psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych);
- metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe;
- nowoczesności i tradycji – Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw.

O AUTORZE
Sławomir Turek
jest absolwentem Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Warszawskiej. W pracy naukowej specjalizował się w zastosowaniach teorii chaosu deterministycznego w fizyce ciała stałego.
Wykształcenie biznesowe zdobył podczas studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie podczas szkoleń i uczestnictwa w programach rozwoju kariery menedżerskiej organizowanych przez Siemensa, Scala Business Solutions i Orange. Posiada dyplom Master of Business Administration Uniwersytetu w Minnesocie.
Od piętnastu lat pracuje w wiodących na rynku światowym firmach z sektora zaawansowanych technologii. Przeszedł ścieżkę kariery zawodowej od sprzedawcy do wiceprezesa zarządu odpowiedzialnego za sprzedaż, marketing i strategię. Przez ostatnie pięć lat zajmował się budowaniem efektywnych kanałów dystrybucji do rynku biznesowego u operatora sieci Orange – w PTK Centertel – powodując prawie stukrotny wzrost bazy klientów biznesowych i ponad sześćdziesięciokrotny wzrost przychodów. W sukcesie tym bardzo ważną rolę odegrało wdrożenie skutecznych mechanizmów pozyskiwania i utrzymania najbardziej wartościowych klientów.

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TĘ KSIĄŻKĘ KUPILI RÓWNIEŻ: