MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Komunikacja i negocjacje»Komunikacja bez barier

Newsletter

Komunikacja bez barier

Komunikacja bez barier (Beata Kozyra)

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

W sprzedaży od 31.05.2019r.

Dodaj do przechowalni

Komunikacja bez barier

Jak rozumieć i być rozumianym 

Komunikacja i negocjacje

Beata Kozyra

  • ISBN: 978-83-8087-660-6
  • format 141 x 218 mm
  • rysunki: Kate Bauer
  • oprawa miękka ze skrzydełkami


Masa przykładów wziętych z codziennego życia. Tona dowcipów i anegdot. Kilogramy ilustracji. Garść ćwiczeń i testów. Przystępny język. Wartościowe podpowiedzi. Praktyczne narzędzia. To wszystko znajdziesz w tej jednej książce: Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym


MONOLOG CZY DIALOG
Efektywne komunikowanie się jest podstawą w relacjach biznesowych, rodzinnych i uczuciowych. Jest kluczową umiejętnością człowieka. Ludzie, którzy potrafili rozmawiać naprawdę efektywnie, porzucili swoje monologi na rzecz wartościowych dialogów i zmieniali swoje życie na lepsze. Odnosili sukcesy w pracy i w życiu prywatnym. Stawali się szczęśliwsi. Gdyż od tego, w jaki sposób potrafisz się komunikować, zależy jakość twojego życia.

Świat idzie do przodu, a wraz z nim kolejne pokolenia Igreków i Zetów sięgają po coraz nowsze narzędzia komunikacji. Pokolenia „teleinformatyczne” w przeważającej mierze wykorzystują do porozumiewania się social media i inne komunikatory, które z jednej strony pozwalają im pokonać barierę czasu i przestrzeni, jednak z drugiej zubożają ludzkie relacje. Żadne, nawet najnowsze zdobycze technologii nie zastąpią bowiem zwyklej rozmowy, dialogu, wzajemnego zrozumienia, bliskości. Ale rozmawiać tak, aby się wzajemnie rozumieć, aby rozmowa była prawdziwym dialogiem, trzeba się najpierw nauczyć.

 

Z książki Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym dowiesz się, między innymi:
  • dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna w życiu każdego z nas,
  • jak wygląda proces komunikacji,
  • jakie są podstawowe błędy i bariery w komunikacji i jak sobie z nimi radzić,
  • jakie są podstawowye narzędzia utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu,
  • jak sobie radzić z emocjami i reakcjami swoimi i innych,
  • jak rozmawiać, szanując innych i zachowując szacunek dla siebie,
  • jak dzięki komunikacji bez przemocy żyć w harmonii z innymi i budować pozytywne relacje osobiste i zawodowe.

Po uważnym przeczytaniu tej książki dowiesz się, jak umiejętnie budować satysfakcjonujące relacje zawodowe oraz dobre relacje osobiste.


DLA CIEBIE
Jeśli jesteś: mężem bądź żoną, dziewczyną swojego chłopaka lub chłopakiem swojej dziewczyny, rodzicem bądź dzieckiem, nauczycielem lub uczniem, szefem bądź pracownikiem… to niewątpliwie jest to książka dla ciebie! Dlaczego? Ponieważ jest to bardzo praktyczny poradnik z przykładami problemów w komunikacji, które przydarzają się każdemu, oraz prostymi podpowiedziami, jak ich unikać i jak poprawić relacje międzyludzkie za pomocą odpowiedzialnego porozumiewania się.
A do tego napisana z poczuciem humoru i ilustrowana świetnymi rysunkami Kate Bauer.

 

  Żadna pojedyncza konwersacja nie gwarantuje zmiany ścieżki kariery, firmy, relacji czy życia, każda pojedyncza rozmowa MOŻE to uczynić.
           - Susan Scott, autorka książki OdWażne rozmowy

  Jak mówić, by inni nas słuchali? Jak słuchać, by inni nam mówili? Te pytania zadajemy sobie od dawna, bo nikt nie ma wątpliwości, jak wielka jest moc porozumienia i jak destruktywna siła nieporozumień. Na szczęście przybywa nam wiedzy na temat komunikacji – a ta książka jest świetnym, praktycznym przewodnikiem dla każdego z nas.
            - Jacek Santorski, założyciel Akademii Psychologii Przywództwa

  Jeżeli podkreślimy rolę komunikacji w stosunkach biznesowych – a tym zagadnieniem w tej książce byłem szczególnie zainteresowany – to warto zadać sobie pytanie, czy komunikacji można się nauczyć, czy też skazani jesteśmy na kod zapisany w genach. W tym zakresie zgadzam się z opinią, którą wygłosił Brian Tracy, że „komunikacja to umiejętność, której można się nauczyć. To jak jazda na rowerze czy pisanie na maszynie. Jeśli tylko nad nią popracujesz, możesz bardzo szybko poprawić jakość każdej części swojego życia”. Mając to na uwadze, tym bardziej polecam tę książkę, bowiem stanowi ona znakomity podręcznik do nauki komunikacji pomiędzy ludźmi.
           - Przemysław Trawa, Prezes Zarządu Międzynarodowe Targi Poznańskie
 


 

Dr Beata Kozyra - menedżer, przedsiębiorca, doradca biznesowy, autorka książek, doktor nauk ekonomicznych. Trener biznesu, coach, wykładowca studiów podyplomowych i MBA. Obecnie Prezes Polskiej Izby Przemysłu Targowego oraz właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej Codziennielepis.com Beata Kozyra. Z powodzeniem łączy dydaktykę, wiedzę naukową oraz doświadczenie biznesowe. Współpracowała z ponad 50 firmami i organizacjami. Była prezesem, członkiem zarządu i doradcą zarządu w kilku firmach, m.in. w Instytucie Lotnictwa w Warszawie, IPT Holding w Łodzi, B&K Simple Solution w Warszawie, Polskiej Izbie Przemysłu Targowego w Poznaniu.

Jest autorką kilkudziesięciu artykułów o tematyce biznesowej oraz czterech książek: Praktyczne zarządzanie zmianą
w firmie
; Zarządzanie sobą. Zrozum siebie i zrealizuj marzenia; Komunikacja bez barier, czyli wilk syty i owca cała oraz Alians strategiczny jako wstęp do fuzji i przejęcia.

 

POLECAMY RÓWNIEŻ:

Złam szyfr ludzkich zachowań

Vanessa Van Edwards

52,90 zł
Dodaj do koszyka

Świat na TAK!

Noah Goldstein, Steve Martin, Robert Cialdini

29,90 zł

W sprzedaży od 05.04.2019r.