MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Organizacja czasu i pracy»Dwie niezwykłe godziny - AUDIO

Newsletter

Dwie niezwykłe godziny - AUDIO

Dwie niezwykłe godziny - AUDIO (Josh Davis)
AUDIOBOOK

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Dwie niezwykłe godziny - AUDIO

Wykorzystaj swoją szczytową produktywność i zrealizuj najważniejsze zadania 

Organizacja czasu i pracy

Josh Davis

  • ISBN: 978-83-8087-034-5
  • format CD MP3
  • Czas nagrania 267 min
  • Czyta: Patryk Steczek

Niezależnie od tego, czy lubisz swoją pracę, pakiet zadań, którym na co dzień trzeba sprostać, osiągnął już abstrakcyjne rozmiary. Codziennie towarzyszy ci niepokój, czy ze wszystkim zdążysz. Które niecierpiące zwłoki sprawy będziesz musiał – znowu – poświęcić, żeby nie utonąć w morzu pracy? W reakcji na nieustannie wydłużające się listy rzeczy do zrobienia intuicyjnie skupiasz się na zwiększeniu wydajności – próbujesz robić coraz więcej w coraz krótszym czasie.

Dr Josh Davis twierdzi jednak, że nie tędy droga. Nie chodzi bowiem o to, by robić więcej i szybciej, lecz o stworzenie warunków, które zagwarantują przynajmniej dwie niezwykłe godziny szczytowej produktywności każdego dnia.

Davis ujawnia pięć niepozornych strategii, dzięki którym możesz stworzyć warunki sprzyjające niezwykłej produktywności, a także odzyskać zdrowie psychiczne i przywrócić życiu równowagę.

Przeczytaj jak:

- maksymalnie wykorzystać czas między poszczególnymi zadaniami i świadomie decydować, czym zajmiesz się w następnej kolejności;

- planować zadania zgodnie z tym, jakich nakładów kognitywnych i emocjonalnych one od nas wymagają;

- posiąść umiejętność kierowania uwagą;

- ruszać się i odżywiać tak, by uzyskać natychmiastowe korzyści;

- rozpoznawać wpływ środowiska na poziom czujności i skupienia.

Jesteśmy zdolni do imponujących przejawów zrozumienia, motywacji i skuteczności, jeśli tylko zapewnimy sobie optymalne warunki.

Dr Josh Davis jest dyrektorem ds. badań naukowych i głównym wykładowcą Instytutu Neuroprzywództwa, globalnej organizacji, która zajmuje się wdrażaniem wyników badań naukowych i wiedzy o funkcjonowaniu mózgu do praktyki biznesowej i obszarów rozwoju przywództwa.

Wykładał na Uniwersytecie Columbia, Uniwersytecie Nowojorskim oraz w Barnard College. Pisuje dla HBR.org, „strategy+business”, „Psychology Today” oraz „People & Strategy”. Mieszka w Nowym Jorku.