MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Ebooki»Dawaj innym szczęście EBOOK

Newsletter

Dawaj innym szczęście EBOOK

Dawaj innym szczęście EBOOK (Tony Hsieh)
EBOOK
epub mobi

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Dawaj innym szczęście EBOOK

Ścieżka pasji, zysku i celu 

Tony Hsieh

  • ISBN: 978-83-8087-595-1
  • 268 stron

Tytuł dostępny również jako:

» wersja tradycyjna


Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście.
Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu.
Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo.
Staraj się zmienić świat.
   Aaa, i zarabiaj pieniądze…

Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia.

W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.


10 najważniejszych powodów, dla których powinieneś przeczytać tę książkę:

 -> 10. Chcesz poznać drogę, jaką przeszliśmy w Zappos, aby osiągnąć ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto
w niespełna dziesięć lat.
 -> 9. Chcesz poznać drogę, która ostatecznie doprowadziła mnie do Zappos, i lekcje, jakie odebrałem po drodze.
 -> 8. Chcesz poznać wszystkie błędy, jakie popełniliśmy w Zappos przez te lata, aby twoja firma mogła uniknąć zrobienia takich samych błędów.
 -> 7. Chcesz wymyślić właściwą równowagę pomiędzy zyskami, pasją i celem w biznesie i w życiu.
 -> 6. Chcesz zbudować długoterminową i trwałą firmę i markę.
 -> 5. Chcesz stworzyć silniejszą kulturę firmową, która uczyni twoich pracowników i współpracowników szczęśliwszymi, oraz pobudzić w nich większe zaangażowanie, prowadzące do wyższej produktywności.
 -> 4. Chcesz zapewniać lepsze doświadczenie klientowi, które uczyni go szczęśliwszym i zbuduje większą lojalność prowadzącą do powiększenia zysków.
 -> 3. Chcesz zbudować coś szczególnego.
 -> 2. Chcesz znaleźć inspirację i szczęście w pracy i w życiu.
 -> 1. Zabrakło ci drewna na opał w kominku, a ta książka stanowi doskonałą podpałkę.
 




W roku 1999, w wieku dwudziestu czterech lat, Tony Hsieh sprzedał LinkExchange, firmę, którą współzałożył, Microsoftowi za 265 milionów dolarów. Następnie dołączył do Zappos jako doradca i inwestor, a ostatecznie został dyrektorem generalnym firmy. Pomógł Zappos rozwinąć sprzedaż brutto z prawie zerowej do ponad miliarda dolarów rocznie i trafić na listę „Najlepszych firm, dla których warto pracować” magazynu „Fortune”.

Aby dowiedzieć się więcej, możesz wejść na stronę internetową autora.