MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Innowacje, nowe trendy»A teraz... stwórz wielką firmę!

Newsletter

A teraz... stwórz wielką firmę!

A teraz... stwórz wielką firmę! (Mark Thompson, Brian Tracy)

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

A teraz... stwórz wielką firmę!

7 sposobów maksymalizacji zysków na każdym rynku 

Brian_Tracy, Innowacje, nowe trendy, Organizacja czasu i pracy

Brian TracyMark Thompson

  • ISBN: 978-83-7746-080-1
  • format 158/233
  • 212 stron
  • oprawa miękka ze skrzydełkami

Tytuł dostępny również jako:

e-book

Nie pozwól, by zraziła cię wymagająca gospodarka ani ostra konkurencja. Nowatorskie i osiągające duże zyski firmy bujnie kwitną nawet w skrajnie trudnych warunkach. Twoje przedsiębiorstwo może być jedną z nich dzięki książce A teraz... stwórz wielką firmę!. Znajdziesz w niej podstawową wiedzę o tym, jak osiągnąć sukces, pochodzącą od dwóch biznesowych guru i uznanych publicystów – Marka Thompsona i Briana Tracy. Autorzy zapoznają czytelnika z prostymi i skutecznymi strategiami służącymi rozwojowi przedsiębiorstwa.

Książka pełna jest przemyśleń zaczerpniętych z bezpośrednich – twarzą w twarz –  wywiadów ze światowymi liderami biznesu (wśród rozmówców znaleźli się: Tony Hsieh z Zappos, Richard Branson z Virgin Brands, Ingvar Kamprad z IKEI, Charles Schwab i wielu innych). Autorzy eksplorują bogactwo pomysłów i praktycznych rozwiązań, aby wyodrębnić podstawowe elementy tworzące świetnie prosperujące organizacje. Poprzez wskazówki „krok po kroku” oraz przekonujące przedstawienie omawianych zagadnień z szerszej perspektywy wyjaśniają, jak:

  • Zostać wielkim liderem – i sprawić, by każdy w twoim otoczeniu osiągał nadzwyczajne rezultaty
  • Opracować doskonały biznesplan – i nadać twojej firmie strukturę, która zmaksymalizuje wszystkie zasoby
  • Otaczać się wspaniałymi ludźmi, zmotywowanymi, by dawać z siebie to, co najlepsze
  • Proponować świetne produkty lub usługi – dzięki dokładnemu określeniu potrzeb na rynku
  • Obmyślić genialny plan marketingowy – i zapewnić firmie pozycję wybitnego usługodawcy
  • Osiągnąć jeszcze wiele innych sukcesów!

Nie znajdziesz w tej książce żadnej teorii, tylko praktyczne wskazówki, do których możesz się natychmiast zastosować, oraz proste wyjaśnienia, jak oceniać postępy na każdym etapie rozwoju. Jasne strategie, inspirujące przykłady, osobiste wywiady i pouczające lekcje z rzeczywistych sytuacji składają się na jedną z najważniejszych książek na temat biznesu, jaka kiedykolwiek mogła trafić w twoje ręce.

Podczas gdy twoi konkurenci ratują skórę, tnąc koszty i redukując personel, warto pamiętać, że wielu znakomitych liderów i wiele najlepiej prosperujących firm działało w czasie spadku koniunktury i totalnego krachu. Nadeszła idealna pora, by przekształcić twoje przedsiębiorstwo w kwitnącą, wielką spółkę, z którą inni będą chcieli nieustannie współpracować.


O AUTORACH:

MARK THOMPSON, współautor bestsellera Jak osiągnąć trwały sukces, to przedsiębiorca seryjny, który sprzedał swoją ostatnią spółkę za 100 milionów dolarów i dziś uczy kadry zarządzające, jak kierować rozwijającymi się przedsiębiorstwami. Thompson jest inwestorem spekulacyjnym, nazwanym przez magazyn „Forbes” współczesnym królem Midasem. Pełnił funkcję głównego menedżera ds. doświadczenia klienta w firmie Schwab, podlegając bezpośrednio jej założycielowi, Charlesowi Schwabowi, i był dyrektorem wielu przedsiębiorstw, w tym Best Buy i Korn Ferry. Jest członkiem zarządu Instytutu „Leader to Leader”, założonego przez Petera Druckera, i gościnnym stypendystą Uniwersytetu Standforda. Mieszka na Manhattanie i w Dolinie Krzemowej.

BRIAN TRACY to jeden z wybitnych autorytetów w USA w dziedzinie potencjału ludzkiego i osobistej wydajności. Poza tym, że odnosi nadzwyczajne sukcesy jako przedsiębiorca, co roku prowadzi dynamiczne i porywające prelekcje dla tysięcy ludzi w spółkach takich jak IBM, Ford, Federal Express, Hewlett-Packard, Pepsi, Northwestern Mutual i setkach innych na całym świecie. Napisał liczne książki, w tym bestseller Jak przewodzą najlepsi liderzy oraz Zjedz tę żabę. Jest także autorem i narratorem wielu popularnych programów audio. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.


OPINIE:

Co jakiś czas pojawia się książka bez pustosłowia, bajerów czy zbyt wielu średników, która trafia w samo sedno: zawiera wyraźne wskazówki pozwalające stworzyć dochodową i znakomicie prosperującą firmę. Nie wypuszczaj tej książki z rąk, czytaj i ucz się.
Warren Bennis, autor bestsellerów, profesor na Uniwersytecie Południowej Kalifornii oraz międzynarodowy autorytet w dziedzinie przywództwa

A teraz... stwórz wielką firmę! to książka, która idealnie trafia w swój czas. Czytaj, przyswajaj sobie błyskotliwe i rozsądne porady i wprowadzaj naukę w czyn. Oto masz w ręku podręcznik do odnoszenia sukcesów.
Ken Blanchard, współautor Jednominutowego Menedżera oraz Przywództwa wyższego stopnia

A teraz... stwórz wielką firmę! zakwestionuje twoje założenia i przekształci twoją pracę. To hasło bojowe do budowania wielkiej firmy.
Tony Robbins, autor bestsellerów i trener w dziedzinie największej wydajności

Autorzy książki A teraz... stwórz wielką firmę! dają wypróbowane i rzeczowe elementarne wskazówki pomagające w rozwoju firmy na dowolnym rynku.
T. Harv Eker, autor książki Bogaty albo biedny (Secrets of the Millionaire Mind), bestsellera „New York Timesa”

Jeśli chcesz poznać tajniki budowania wielkiej firmy, to masz w ręku najważniejszą dostępną książkę. Brian Tracy i Mark Thompson przechodzą do sedna sprawy: czego tworzenie firmy wymaga i jak tego dokonać.
Jack Canfield, współautor Balsamu dla duszy, bestsellerowej serii „New York Timesa”

Uwaga przedsiębiorcy! A teraz... stwórz wielką firmę! to książka, na jaką czekaliście! Mark Thompson i Brian Tracy poprzez inspirujące przykłady i rzetelne rady przedstawiają siedem kluczowych dla biznesowego sukcesu kwestii. Żałuję, że nie przeczytałem tej książki wiele lat temu, gdy otwierałem własną spółkę!
Harvey Mackay, autor Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć, bestsellera „New York Timesa”

Zostaliście zaproszeni do czytania, chłonięcia i korzystania z eklektycznej mądrości największych na świecie biznesowych myślicieli, aby zapewnić waszym przedsiębiorstwom oszałamiającą wielkość.
Mark Victor Hansen, współtwórca Balsamu dla duszy, bestsellerowej serii „New York Timesa”, oraz współautor książek Złam kod milionerów, Jednominutowy milioner i Jednominutowa gotówka