MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna

Newsletter

Marek Panfil

Business Valuation (Marek Panfil,  Andrzej Szablewski)
Business valuation is invariably linked with the focus on value maximisation. The goal of every company is to increase its equity, which requires the development and implementation of a long-term value creation strategy. The economic value of an enterprise  is of primary importance here, such value being understood as the enterprise’s capacity for free cash flows generation. The emphasis is on the future, and not on the past; on real income and not on book profit.
więcej

Nasza cena

76,42 zł

89,90 zł

RABAT 15%

Wycena przedsiębiorstwa (redakcja naukowa M. Panfil, A. Szablewski)

Wycena przedsiębiorstwa jest nierozerwalnie związana z dążeniem do maksymalizacji jego wartości. Celem książki jest prezentacja teorii, modeli i metod wyceny w powiązaniu z praktyką wyceny spółek kapitałowych. Rozważania rozpoczynamy od szczegółowego przedstawienia różnych ujęć i rodzajów kategorii wartości − od historyczno-filozoficznych po ekonomiczne.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Wycena biznesu w praktyce (pod red. Marka Panfila)

 


Podręcznik zawiera podstawową wiedzę na temat metod i procedur wyceny całego przedsiębiorstwa, wyodrębnionych jego części i poszczególnych aktywów. Autorzy przyjęli ciekawą konwencję opisu technik wyceny poprzez analizę konkretnych przykładów firm, w których przeprowadzono te procesy w różnych aspektach ich funkcjonowania. Są to m.in... Następujące rodzaje spółek: handlowa, odzieżowa, spożywcza, telekomunikacyjna, usługowa wydobywcza (spółka celowa), oraz wybrane aktywa niematerialne – tj. znak towarowy,  siła robocza, umowa o niekonkurowaniu w firmie produkującej napoje energetyczne.
więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%