MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zapowiedzi

Newsletter

Zapowiedzi

Motywacje lidera (Patrick Lencioni)

Pełna zaskakujących zwrotów akcji opowieść biznesowa, połączona z praktycznymi poradami dla liderów. Autor podpowiada, jak zmienić podejście do pięciu najważniejszych obszarów pracy. Dzięki tym radom liderzy mogą uniknąć błędów, które mogłyby spowolnić rozwój ich organizacji, a nawet zaszkodzić ludziom, których powinni wspierać, inspirować do rozwoju i osiągania celów.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

W sprzedaży od 05.03.2021r.

Dodaj do przechowalni
Zmieniaj swój świat (John C. Maxwell, Rob Hoskins)

PRZEDSPRZEDAŻ

Małe kroki, które poprowadzą do wielkich zmian w Twoim otoczeniu
. Nie musisz być bogaty. Nie musisz być sławny. Nie musisz wyjeżdżać do innego kraju. Niepotrzebna ci organizacja. I na pewno niepotrzebna ci niczyja zgoda. Możesz być zmianą, którą chcesz widzieć w świecie. Bądź kimś, kto coś robi - zmieniaj swój świat.

więcej

Nasza cena

49,90 zł

W sprzedaży od 12.03.2021r.

Dodaj do przechowalni
LEarNS - stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy (Marcin Żółtak)

Uczenie się staje się jednym z kluczowych wymogów i kompetencji, jakie muszą posiąść organizacje chcące przetrwać w świecie VUCA. Metoda LEarNS umożliwia sprawne przejście pomiędzy ukończeniem przez uczestników formalnego szkolenia, a rzeczywistym wykorzystywaniu kompetencji w codziennej praktyce.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

W sprzedaży od 19.03.2021r.

Dodaj do przechowalni
Efekt viralowy (Jonah Berger)

Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają. Książka zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

W sprzedaży od 26.03.2021r.

Dodaj do przechowalni
Co chce wiedzieć klient? (Marcus Sheridan)

Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj. Autor wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

W sprzedaży od 16.04.2021r.

Dodaj do przechowalni
POST CORONA - od kryzysu do szans (Scott Galloway)

Pandemia nie tyle przyczyniła się do wystąpienia pewnych zmian, ile raczej przyspieszyła rozwój trendów, które już zdążyły mocno się zarysować. W swojej książce Autor kreśli obraz kryzysu i szans, jakie przed nami stoją oraz przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

W sprzedaży od 30.04.2021r.

Dodaj do przechowalni