MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Recenzje

Newsletter

Recenzje

Własna firma krok po kroku

Grzegorz Krzemień

Jeśli prowadzisz lub zamierzasz prowadzić biznes, to książka, z którą nie powinieneś się rozstawać. Napisana w sposób przystępny, pokazuje rozwój firmy – zagrożenia, pułapki i okazje – od strony praktyka, który z sukcesem stworzył i rozwinął firmę
w branży kreatywnej, świecie dymu i luster oraz ciągłych zmian technologicznych.

Jacek Szlak
redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie

Własna firma krok po kroku

Grzegorz Krzemień

Autor bardzo ciekawie opisuje, w sposób bardzo ustrukturyzowany, poszczególne etapy rozwoju firmy, wyzwania i problemy jakie się z tym wiążą. Pokazuje realia biznesowe, te z których mamy prawo się szczycić, ale też te które są trudne. I zmianę, która im towarzyszy na każdym etapie.

Daniel Lewczuk
przedsiębiorca, coach

Europejski lider wzrostu

Marcin Piątkowski

Paradoks obecnej władzy polega na tym, że "the bad guys are doing the right things". Źli chłopcy robią w sprawie nierówności dobre rzeczy, dokładnie takie, o jakich mówią globalne elity, tylko nie mają determinacji, żeby cokolwiek wdrożyć. - z ekonomistą, dr. Marcinem Piątkowskim rozmawia Grzegorz Sroczyński
 

Wywiad dla portalu gazeta.pl
z dr. Marcinem Piątkowskim rozmawia Grzegorz Sroczyński

To jest marketing!

Seth Godin

Marketing nie oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Bądź dumny ze swojego marketingu. Ta myśl zdaje się definiować najnowszą książkę Setha Godina. Szanuj swoich klientów, dostarczaj im wartości, inspiruj i dzięki temu rozwijaj swoją firmę.

Jacek Kotarbiński
ekonomista i ekspert z obszaru marketingu i innowacji, autor bloga kotarbinski.com

ZWINNOLOGIA

Jarosław Rubin, Wiesław Grabowski, Marek Naumiuk

Pozycja obowiązkowa w kanonie lektur nowoczesnych menadżerów. To pogłębiona refleksja nad koniecznością a zarazem obawą przed wprowadzaniem zmian. To również najlepszy dowód na tezę, iż tym co sprawia, że nasze przedsiębiorstwo, nasza firma uzyskuje przewagę konkurencyjną jest umiejętność dopasowania się do zmieniającego się otoczenia, zmieniającego się rynku.

Wojciech Buczak
Wieloletni Dyrektor sprzedaży i Członek zarządów międzynarodowych korporacji: m.in. Nestle Polska, Volvo Car Poland

ZWINNOLOGIA

Jarosław Rubin, Wiesław Grabowski, Marek Naumiuk

Na rynku pojawiła się nowa pozycja dotycząca zarządzania zmianą. Autorzy przedstawiają swoją innowacyjną koncepcję, którą nazwali 'Zwinnologia'. Książka ma jedną najważniejszą cechę, jest bardzo użyteczna, zawiera oprócz teorii ponad 50 praktycznych narzędzi do wykorzystania w każdym procesie wdrażania zmiany.

Wojciech Kuna
Brand Leader, Central Europe Cluster, Sanofi

ZWINNOLOGIA

Jarosław Rubin, Wiesław Grabowski, Marek Naumiuk

Dominika Poźniak
Associate Certified Coach ICF

ZWINNOLOGIA

Jarosław Rubin, Wiesław Grabowski, Marek Naumiuk

“Zwinnologia” trafiła już na moją listę książkę obowiązkowych na półce Lidera, Coacha, Trenera, Konsultanta – jestem po lekturze, poranna, poniedziałkowa kawa w towarzystwie kolejnych pomysłów, jakie odnotowałam w konsekwencji lektury “Zwinnologii”, to materiał na kilka najbliższych warsztatów i spotkań z klientami.

Kamila Pępiak-Kowalska
Trener i konsultant biznesu, coach

ZWINNOLOGIA

Jarosław Rubin, Wiesław Grabowski, Marek Naumiuk

Omawiana pozycja nie jest książką instruktażową, lecz raczej podręcznikiem pogłębionej refleksji nad wyzwaniami stojącymi przed właścicielem/zarządem/menedżerem. Autorzy proponują swoją oryginalną koncepcję opartą na sprawdzonych metodach, rozwiązaniach i sposobach postępowania w procesie planowania i wdrażania zmian, którym nadają swoją autorską formę. Dzielą się z czytelnikiem swoim doświadczeniem i wątpliwościami pozostawiając mu przestrzeń do rozwinięcia własnych inicjatyw.

Krzysztof Safin
dr hab., prof. WSB we Wrocławiu, Kierownik Zespołu Badawczego Przedsiębiorczości i Zarządzania

pokaż wszystko