Recenzje
Barbara Gacek
Jeśli prowadzisz lub zamierzasz prowadzić biznes, to książka, z którą nie powinieneś się rozstawać. Napisana w sposób przystępny, pokazuje rozwój firmy – zagrożenia, pułapki i okazje – od strony praktyka, który z sukcesem stworzył i rozwinął firmę
w branży kreatywnej, świecie dymu i luster oraz ciągłych zmian technologicznych.
redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie
Autor bardzo ciekawie opisuje, w sposób bardzo ustrukturyzowany, poszczególne etapy rozwoju firmy, wyzwania i problemy jakie się z tym wiążą. Pokazuje realia biznesowe, te z których mamy prawo się szczycić, ale też te które są trudne. I zmianę, która im towarzyszy na każdym etapie.
przedsiębiorca, coach
Paradoks obecnej władzy polega na tym, że "the bad guys are doing the right things". Źli chłopcy robią w sprawie nierówności dobre rzeczy, dokładnie takie, o jakich mówią globalne elity, tylko nie mają determinacji, żeby cokolwiek wdrożyć. - z ekonomistą, dr. Marcinem Piątkowskim rozmawia Grzegorz Sroczyński
z dr. Marcinem Piątkowskim rozmawia Grzegorz Sroczyński
Marketing nie oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Bądź dumny ze swojego marketingu. Ta myśl zdaje się definiować najnowszą książkę Setha Godina. Szanuj swoich klientów, dostarczaj im wartości, inspiruj i dzięki temu rozwijaj swoją firmę.
ekonomista i ekspert z obszaru marketingu i innowacji, autor bloga kotarbinski.com
Pozycja obowiązkowa w kanonie lektur nowoczesnych menadżerów. To pogłębiona refleksja nad koniecznością a zarazem obawą przed wprowadzaniem zmian. To również najlepszy dowód na tezę, iż tym co sprawia, że nasze przedsiębiorstwo, nasza firma uzyskuje przewagę konkurencyjną jest umiejętność dopasowania się do zmieniającego się otoczenia, zmieniającego się rynku.
Wieloletni Dyrektor sprzedaży i Członek zarządów międzynarodowych korporacji: m.in. Nestle Polska, Volvo Car Poland
Na rynku pojawiła się nowa pozycja dotycząca zarządzania zmianą. Autorzy przedstawiają swoją innowacyjną koncepcję, którą nazwali 'Zwinnologia'. Książka ma jedną najważniejszą cechę, jest bardzo użyteczna, zawiera oprócz teorii ponad 50 praktycznych narzędzi do wykorzystania w każdym procesie wdrażania zmiany.
Brand Leader, Central Europe Cluster, Sanofi
Associate Certified Coach ICF
“Zwinnologia” trafiła już na moją listę książkę obowiązkowych na półce Lidera, Coacha, Trenera, Konsultanta – jestem po lekturze, poranna, poniedziałkowa kawa w towarzystwie kolejnych pomysłów, jakie odnotowałam w konsekwencji lektury “Zwinnologii”, to materiał na kilka najbliższych warsztatów i spotkań z klientami.
Trener i konsultant biznesu, coach
Omawiana pozycja nie jest książką instruktażową, lecz raczej podręcznikiem pogłębionej refleksji nad wyzwaniami stojącymi przed właścicielem/zarządem/menedżerem. Autorzy proponują swoją oryginalną koncepcję opartą na sprawdzonych metodach, rozwiązaniach i sposobach postępowania w procesie planowania i wdrażania zmian, którym nadają swoją autorską formę. Dzielą się z czytelnikiem swoim doświadczeniem i wątpliwościami pozostawiając mu przestrzeń do rozwinięcia własnych inicjatyw.
dr hab., prof. WSB we Wrocławiu, Kierownik Zespołu Badawczego Przedsiębiorczości i Zarządzania
Bestsellery
-
Odlotowe pomysły
- 2Odwaga w przywództwie
- 3Pięć dysfunkcji pracy zespołowej EBOOK
- 4Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej EBOOK
- 5Everest lidera EBOOK
- 6Notatki wizualne
- 7Leadershift. Przemiana przywództwa
- 8Zmieniaj swój świat
- 9Szef wymagający i wyrozumiały
- 10Złam szyfr ludzkich zachowań zobacz wszystkie