MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Recenzja

Newsletter

Recenzja

Sensotwórczość

7 sposobów tworzenia wartości w zespole i w organizacji

Joanna Heidtman, Piotr Piasecki

Recenzja:

 Od kilkunastu lat obserwujemy na całym świecie powolną ale utrwalającą się zmianę roli, jaką praca odgrywa w naszym życiu. Coraz więcej ludzi chce szukać w niej nie tylko środków zapewnienia egzystencji, ale przede wszystkich celu dla którego warto żyć. Dotyczy to w szczególności pokolenia urodzonego po roku 1990, a już obecnego na rynku pracy. Firmy, które nie zrozumieją tego na czas, niech nie liczą na zaangażowanie swoich pracowników, a może wręcz na chętnych do pracy. Jednakże wiedzieć, że świat się zmienia, nie wystarczy. Trzeba umieć przestawić swoją organizację na nowe tory myślenia — nie zarządzanie, ale samoorganizacja, nie przymus, ale partnerstwo i zaufanie, nie premie i „systemy motywacyjne”, ale poczucie sprawczości i godności. Niełatwe to wszystko, ale możliwe. I temu właśnie jest poświęcona książka „Sensotwórczość”. 


Prof. Andrzej Blikle, profesor matematyki, pracownik Polskiej Akademii Nauk i członek Academia Europaea, w latach 1990-2010 kierował firmą A. Blikle
Przejdź do książki: Sensotwórczość