MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Recenzja

Newsletter

Recenzja

Sensotwórczość

7 sposobów tworzenia wartości w zespole i w organizacji

Joanna Heidtman, Piotr Piasecki

Recenzja:

 Czytelniku, który wziąłeś tę książkę do ręki i czytasz te słowa. Wiedz, że masz w ręku znakomite kompendium wiedzy, a zarazem narzędzie diagnozy i samodoskonalenia, stworzone po to, by pomóc Ci lepiej odnajdywać się w błyskawicznie zmieniającym się świecie biznesu, rynku, organizacji i zarządzania. To pierwsza polska książka, która kompetentnie i wyczerpująco opisuje zasadniczą zmianę w pojmowaniu zjawisk mikro- i makroekonomicznych (zmianę paradygmatu) oraz przejawianie się tej zmiany w nastawieniu i motywacjach najmłodszych generacji pracowników. Znajdziesz w niej narzędzia diagnozy twojej organizacji, twojego stylu zarządzania i ich adekwatności do współczesnego  otoczenia, gdzie o wielkich zmianach decydują coraz częściej zdarzenia rzadkie i z pozoru błahe. Dostaniesz cenne wskazówki i narzędzia do autorefleksji oraz zachętę do rozwijania także osobistych i zarządczych kompetencji, niezbędnych, by kreatywnie sprostać wielkiej zmianie. Ta książka nie tylko namawia do odpowiadania na narastającą – wśród pracujących w firmach i organizacjach – potrzebę sensu,  lecz sama w sobie ten sens tworzy.


Wojciech Eichelberger, psychoterapeuta, coach, trener, doradca biznesu, współtwórca i dyrektor Instytutu Psychoimmunologii (IPSI)
Przejdź do książki: Sensotwórczość