To jest marketing!Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć |
Seth Godin |
Recenzja: Marketing nie oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Bądź dumny ze swojego marketingu. Ta myśl zdaje się definiować najnowszą książkę Setha Godina. Szanuj swoich klientów, dostarczaj im wartości, inspiruj i dzięki temu rozwijaj swoją firmę.
W świecie transparentności, mediów społecznościowych oraz błyskawicznych możliwości nagłośnienia opinii klientów bycie nierzetelnym na rynku jest działaniem nie tylko nieetycznym, ale również kompletnie nieopłacalnym. Za utratę wiarygodności marki płaci się wysoką cenę.
Książka Godina nie ma charakteru poradnika czy podręcznika, to swoisty, niezwykle wszechstronny przewodnik po arkanach świata biznesu. Lektura obowiązkowa.
Jacek Kotarbiński
ekonomista i ekspert z obszaru marketingu i innowacji, autor bloga kotarbinski.com Przejdź do książki: To jest marketing! |
Recenzja
Bestsellery
-
Zmieniaj swój świat
- 2Pięć dysfunkcji pracy zespołowej EBOOK
- 3Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej EBOOK
- 4Szef wymagający i wyrozumiały
- 5Psychologia sprzedaży
- 6Efektywność osobista 4x4
- 7Leadershift. Przemiana przywództwa
- 8Trzech panów w łódce (nie licząc psa) z angielskim
- 9Nie licz na szczęście!
- 10Zmieniaj swój świat EBOOK zobacz wszystkie
Nowości
-
Motywacje lidera Patrick Lencioni
-
Przyszłość jest bliżej, niż nam się wydaje
-
Efektywność osobista 4x4
zobacz wszystkie