MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Nowości

Newsletter

Nowości

Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy (Chris Zook, James Allen)

Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów. Jednak gdy autorzy bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Zyskaj na czasie (Rajan Suri)

Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki Koncepcji Szybkiego Wytwarzania? Przedstawiając przykłady wdrażania QRM, Rajan Suri pokazuje nie tylko, jak skrócić czas realizacji zleceń, lecz również jak podwyższyć jakość i obniżyć koszty operacyjne, zyskując dzięki temu większy udział w rynku.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Magia sprzedaży (Robert Grzybek)

Książka o sprzedaży, której można uwierzyć. Praktyczne porady zilustrowane są przykładami oraz poparte badaniami naukowymi nad psychologią perswazji, autoprezentacją i sprzedażą konsultacyjną. Blisko trzydzieści ćwiczeń, dwa testy oraz mnóstwo anegdot, w większości zbieranych w polskich realiach biznesowych ostatniego dwudziestopięciolecia.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Praktyczne zarządzanie zmianą w firmie, czyli nie taki diabeł straszny (Beata Kozyra)

Ucz się na błędach innych i zostań skutecznym liderem zmian! Autorka stworzyła praktyczny przewodnik dla osób, które wprowadzają zmiany w organizacji lub mają taki zamiar niezależnie od wielkości i złożoności zmian oraz niezależnie od szczebla, na którym te zmiany mają być wprowadzane.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Nieświadome wybory (Jonah Berger)

Autor zestawia ze sobą wnioski z badań naukowych prowadzonych w  dziedzinie biznesu, psychologii oraz nauk społecznych, aby pomóc nam lepiej zrozumieć subtelne i niewidzialne siły kształtujące nasze indywidualne wybory. Uzmysłowienie sobie istnienia takich sił pomaga nam przytomnie decydować, kiedy chcemy ulec ich oddziaływaniu, a  kiedy należy im się oprzeć.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

60 sekund dziennie, by zarządzać lepiej (Adam Dębowski, Grzegorz Skibiński)

To nie książka. To 3 miesięczny projekt, który przyniesie wymierne zmiany. To esencja praktycznego zarządzania. CHCESZ LEPIEJ ZARZĄDZAĆ: sobą, zespołem, wynikami, zmianą, ludźmi, firmą, korpogrami, relacjami, strategią, emocjami, stresem, wizerunkiem i nie chcesz czytać 300 stron teorii i filozofii, ale codziennie inspirować się konkretną myślą?

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Sensotwórczość

Psychologia biznesu

Joanna Heidtman, Piotr Piasecki

Sensotwórczość (Joanna Heidtman, Piotr Piasecki)

Sensotwórczość to książka, która pokazuje, jak doskonalić działanie jednostek, zespołów i organizacji. Pomaga w rozwiązywaniu problemów, z jakimi borykają się liderzy współczesnych firm i członkowie zespołów. W każdym rozdziale można znaleźć problemy do rozważenia, wskazówki oraz elementy praktyczne do zastosowania.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Warren Buffett o biznesie (Richard J. Connors)

Praktyczny poradnik menedżerski o  modelu efektywnego zarządzania każdą firmą, dużą i małą, napisany na podstawie doświadczeń Buffetta w zarządzaniu Berkshire Hathaway. Zawiera przedstawione w bezpośredni, jasny i prosty sposób praktyczne informacje o tym, jak efektywnie zarządzać firmą.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Everest lidera (Anna Sarnacka-Smith)

O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie. Czy istnieją osoby stworzone do bycia liderem? Co zrobić, aby mieć zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel? Jak być skutecznym szefem dla młodego pokolenia? Jak rozmawiać z pracownikami, aby chcieli być przy tobie jeszcze lepsi, i jak rozmawiać z szefem, aby znaleźć porozumienie?

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Moje przygody z marketingiem (Philip Kotler)

To pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i  tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty marketingu, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko