MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Nowości

Newsletter

Nowości

Wygrać dziś, wygrać jutro (David Cote)

Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Niniejsza książka przedstawia dziesięć podstawowych koncepcji strategicznych i operacyjnych, dzięki którym można uzyskiwać dobre wyniki zarówno dziś, jak i jutro.

więcej

Nasza cena

47,92 zł

59,90 zł

RABAT 20%

Jak zbudowałem firmę (Guy Raz)

Książka oferuje bezcenną wiedzę i inspirację wynikającą z rozmów z ponad dwustoma przedsiębiorcami z całego świata, którzy opowiadają o swoich porażkach i nauczkach oraz o tym, co sprawiło, że osiągnęli sukces. To obowiązkowa pozycja dla każdego, kto marzy o otwarciu własnej firmy lub zastanawia się, dlaczego udało się to innym.

więcej

Nasza cena

45,52 zł

56,90 zł

RABAT 20%

Marketing w twojej firmie (Norbert Oruba)

Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję. Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy.

więcej

Nasza cena

31,92 zł

39,90 zł

RABAT 20%

Indywidualny program MBA (Josh Kaufman)

Kompleksowy i przejrzysty przegląd wszystkich ważnych tematów biznesowych – takich jak przedsiębiorczość, rozwój produktu, marketing, sprzedaż, negocjacje, księgowość, finanse, produktywność, komunikacja, przywództwo, projektowanie systemów, analiza i zarządzanie operacyjne. Nowoczesne koncepcje i konkretne narzędzia, dzięki którym nauczysz się myśleć o biznesie w nowy, przydatny sposób.

więcej

Nasza cena

59,92 zł

74,90 zł

RABAT 20%

Firma bez strachu (Amy C. Edmondson)

Książka krok po kroku pokazuje, jak stworzyć organizację bez lęku – taką, w której każdy może być w pracy sobą, wnosić swój wkład, rozwijać się, świetnie funkcjonować i współpracować, by uzyskiwać znakomite rezultaty. Jak zbudować kulturę organizacyjną, która sprzyja kreatywności, rozwojowi i efektywności. Jak stawiając na bezpieczeństwo psychiczne w swoim zespole lub organizacji, zyskać przewagę konkurencyjną na rynku.

więcej

Nasza cena

47,92 zł

59,90 zł

RABAT 20%

Wystąpienia publiczne (Robert Kozak)

Jak przygotować wystąpienie, które trafi do serc i umysłów odbiorców oraz – co ważne – zostanie zrozumiane i zapamiętane? Jak sobie poradzić ze stresem? Na co zwrócić uwagę podczas przygotowywania się? Jak mówić inspirująco, ale w swoim własnym, indywidualnym stylu? O tym właśnie jest ta książka.

więcej

Nasza cena

34,32 zł

42,90 zł

RABAT 20%

Buyer Persona (Adele Revella)

Autorka opracowała pięć obszarów, w których należy zadawać klientom pytania, by uzyskać jak najwięcej informacji. Tak zbudowana buyer persona, oparta na autentycznych historiach autentycznych klientów, pozwala uchwycić rzeczywiste oczekiwania i poznać sposób myślenia, pragnienia i motywy, które skłaniają odbiorców do zakupu danego rozwiązania/produktu.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Nie bój się błądzić (Jeff Bezos)

Autor uchyla rąbka tajemnicy swojego sukcesu, poruszając szereg tematów z zakresu biznesu i polityki publicznej – od innowacji i strategicznych decyzji, poprzez zarządzanie operacyjne firmą i zatrudnianie odpowiednich pracowników, aż po zmiany klimatyczne i przestrzeń kosmiczną.

więcej

Nasza cena

47,92 zł

59,90 zł

RABAT 20%

Kim jestem? (Daniel D. Ofman)

Im lepiej rozumiemy samych siebie, w tym większym stopniu będziemy w stanie zrozumieć innych i dobrze wykonywać swoje obowiązki rodzica, przyjaciela, coacha czy menedżera. Cechy rdzenne w łatwy sposób umożliwiają identyfikację indywidualnych skłonności, które będzie trzeba umieć w sobie zaakceptować, oraz tych cech, których doceniania będzie się trzeba nauczyć.

więcej

Nasza cena

47,92 zł

59,90 zł

RABAT 20%

POST CORONA - od kryzysu do szans (Scott Galloway)

Pandemia nie tyle przyczyniła się do wystąpienia pewnych zmian, ile raczej przyspieszyła rozwój trendów, które już zdążyły mocno się zarysować. W swojej książce Autor kreśli obraz kryzysu i szans, jakie przed nami stoją oraz przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii.

więcej

Nasza cena

47,92 zł

59,90 zł

RABAT 20%


pokaż wszystko