MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Nowości

Newsletter

Nowości

Osiągnij wewnętrzną równowagę (Brian Tracy, Christina Tracy Stein)

Brian Tracy i Christina Tracy Stein oferują pomoc w uproszczeniu życia – tak aby mieć więcej czasu na sprawy najważniejsze, a mniej poświęcać go na te, które nie są istotne. Analizują przyczyny pojawiania się negatywnych myśli, emocji i  działań, które utrudniają nam osiągnięcie harmonii wewnętrznej.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Odkryj się (Patrick Lencioni)

Postaw na proste i nieformalne podejście do klientów, dzięki czemu odkryjesz u nich zaskakujące pokłady lojalności i zaufania. W czasach, kiedy uczy się sprzedawców manipulacji i wymyślnych technik sprzedaży, Patrick Lencioni udowadnia, że nic tak nie wpływa pozytywnie na twój biznes, jak zaufanie klientów i granie z nimi w otwarte karty.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

IQ Wzrostu (Tiffani Bova)

Próby odgadnięcia, jaki ruch należy wykonać, by poprawić wyniki firmy, mogą nas przytłoczyć. A przecież, jak dowiesz się z tej książki, istnieje tylko dziesięć prostych – choć często błędnie pojmowanych – ścieżek rozwoju. Każda dobra strategia wzrostu może być sprowadzona do wyboru właściwej kombinacji i sekwencji owych ścieżek w zależności od aktualnej sytuacji, w jakiej się znaleźliśmy.

więcej

Nasza cena

48,37 zł

56,90 zł

RABAT 15%

Perswazyjny poker

Komunikacja i negocjacje, Sprzedaż

Grzegorz Załuski, Adam Czajkowski

Perswazyjny poker (Grzegorz Załuski, Adam Czajkowski)

To nie jest książka do czytania. To talia technik wpływu. Oparta na pomyśle krótkich i praktycznych rozdziałów. Znajdziesz w niej przekrojową wiedzę z zakresu perswazji konwersacyjnej, komunikacji, prezentacji i etycznych technik wywierania wpływu, a nowatorska forma książki da ci możliwość praktycznego treningu.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Kto zabił zmianę?

Motywowanie, Psychologia biznesu, Zarządzanie i strategia

Ken Blanchard, John Britt, Judd Hoekstra, Pat Zigarmi

Kto zabił zmianę? (Ken Blanchard, John Britt, Judd Hoekstra, Pat Zigarmi)

W książce znajdują się szczegółowe wskazania, jak krok po kroku wcielić w życie nauki płynące z historii w niej przedstawionej. Kluczowe pytania pomogą ci ocenić jakość zmian wprowadzanych w twojej organizacji. Dowiesz się również, jakie najlepsze działania możesz podjąć, by umożliwić dokonanie pożądanej zmiany i utrzymać jej rezultaty.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Kod kulturowy (Clotaire Rapaille)

Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu? Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Strategia lean

Zarządzanie i strategia, Zarządzanie jakością

Michael Balle, Daniel Jones, Jacques Chaize, Orest Fiume

Strategia lean (Michael Balle, Daniel Jones, Jacques Chaize, Orest Fiume)

Kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej. Myślenie LEAN to kompleksowa STRATEGIA biznesowa. Dzięki niej nauczysz się konkurować w sposób zasadniczo odmienny od dotychczasowego. Autorzy krok po kroku przedstawiają proces kształtowania strategii lean, która pozwala zapewnić trwałą wartość dla klienta.

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Wizjonerskie organizacje

Zarządzanie i strategia

Jim Collins, Jerry I. Porras

Wizjonerskie organizacje (Jim Collins, Jerry I. Porras)

Istnieją firmy wizjonerskie i pozostałe. Firmy wizjonerskie to te, które trwają przez całe stulecia i nieprzerwanie rosną w siłę, mimo że ich założyciele odeszli dawno temu. Autorzy docierają do tego, co wyróżnia firmy wizjonerskie. Opisują najważniejsze mechanizmy zarządzania oraz sprawdzone koncepcje, które przetrwały próbę czasu.

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Odwaga w przywództwie (Brené Brown)

Na odważne przywództwo składają się cztery kompetencje (wiarygodność w działaniu, uwalnianie potencjału, trudne rozmowy, budowanie zaufania), których można się nauczyć, które mają konkretne przejawy w praktyce i które można mierzyć. Aby jednak się pewnych rzeczy nauczyć, a innych oduczyć, potrzeba śmielszej pracy, trudnych rozmów i wielkoduszności.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

To jest marketing! AUDIODOWNLOAD (Seth Godin)
AUDIODOWNLOAD

Wstęp do polskiego wydania: Jacek Kotarbiński. Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko