MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Nowości

Newsletter

Nowości

Siła koncentracji (Brian Solis)

Jeśli z trudem powstrzymujesz się przed zerkaniem na swój telefon co kilka minut albo padasz ofiarą innych cyfrowych rozpraszaczy, nie jesteś sam. I choć opanowaliśmy umiejętność wykonywania wielu zadań jednocześnie, to permanentne rozkojarzenie i multitasking mogą mieć zgubne konsekwencje. Książka podpowie Ci jak w analogowo-cyfrowym świecie wieść bardziej satysfakcjonujące i produktywne życie.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Feedback (i inne brzydkie słowa) (M. Tamra Chandler, Laura Dowling Grealish)

Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze. Autorki pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia, schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i modelujący konstruktywne zachowania ludzi.

więcej

Nasza cena

39,87 zł

46,90 zł

RABAT 15%

Notatki wizualne

Komunikacja i negocjacje

Natalia Mikołajek (Jadźka Rysuje)

Notatki wizualne (Natalia Mikołajek (Jadźka Rysuje))

Praktyczny poradnik i kompendium wiedzy o tym, jak robić notatki wizualne i wykorzystywać je na codzień. Rysowanie to umiejętność jak każda inna. Czyli taka, której możesz się nauczyć. A kiedy zaczniesz już rysować i  łączyć wizualne elementy ze słowami, to odkryjesz, jak wiele jest sposobów na użycie tej potężnej kombinacji w swoim życiu.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Intryguj (Sam Horn)

Ośmioetapowy proces INTRIGUE pokazuje, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią przekazy w spójną, przekonującą i skuteczną komunikację dwustronną. Autorka na bazie konkretnych case studies omawia m.in. innowacyjne sposoby inicjowania konwersacji podczas spotkań networkingowych, wyjaśnia, jak zbudować atmosferę zaciekawienia podczas wystąpienia na scenie czy jak skupić uwagę inwestorów za pomocą krótkiej prezentacji.

więcej

Nasza cena

36,47 zł

42,90 zł

RABAT 15%

Leadershift. Przemiana przywództwa (John C. Maxwell)

Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz tak samo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. John C. Maxwell wskazuje 11 metamorfoz przywódczych, które zmienią nieodwracalnie twój sposób myślenia, działania i przewodzenia.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Odlotowe pomysły (Safi Bahcall)

Jak przekształcać pozornie szalone koncepcje w nowatorskie strategie, produkty czy usługi. Jeżeli interesują cię nowe koncepcje, zwłaszcza te nieszablonowe, lubisz kwestionować normy oraz chcesz otworzyć siebie lub swój zespół na to, co z pozoru wydaje się niemożliwe, ta książka jest dla ciebie.

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Nie czyń zła (Rana Foroohar)

Nie czyń zła to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy nikt nie miał wątpliwości co do tego, że technologia uczyni świat lepszym, bezpieczniejszym i dostatniejszym miejscem. Książka stanowi wnikliwy akt oskarżenia pokazujący, w jaki sposób największe firmy technologiczne przejmują dzisiaj kontrolę nad naszymi danymi, naszymi źródłami utrzymania, naszą społeczną tkanką i naszymi myślami.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Dziewięć kłamstw o pracy (Marcus Buckingham, Ashley Goodall)

Jedna z 14 najlepszych książek biznesowych wg magazynu „Business Insider”. Za pomocą wciągających historii i wnikliwych analiz autorzy obalają mity dotyczące przywództwa, planowania i równowagi w świecie korporacji. Dzięki temu każdy czytelnik tej książki może stać się lepszym pracownikiem, ale przede wszystkim lepszym liderem.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Od ekonomicznej teorii do politycznej praktyki (Grzegorz W. Kołodko)

Ludzkość stoi w obliczu epokowych wyzwań wynikających ze zbiegania się demograficznych, społecznych, ekonomicznych, ekologicznych i  politycznych megatrendów. Autor formułuje autorską odpowiedź na te wyzwania w postaci koncepcji nowego pragmatyzmu – swoistego interfejsu między teorią ekonomii i praktyczną polityką gospodarczą służącą zrównoważonemu rozwojowi.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Przyczepne historie (Chip Heath, Dan Heath)

Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane. Dzięki tej książce poznasz 6 podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy, niezależnie czy kierujesz go do kolegów w pracy, kontrahentów, czytelników twojego bloga, czy do odbiorców reklamy.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko