MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna

Newsletter

Rebranding Wydawnictwa MT Biznes

Informacja prasowa:

 

 

Wydawnictwo MT Biznes, które właśnie obchodzi 15-lecie swojego istnienia, wprowadziło nową identyfikację wizualną, odświeżając wizerunek.

 

Założone w 2001 roku Wydawnictwo jest prekursorem gatunku klasyki biznesowej na polskim rynku wydawniczym. Publikacje skierowane są do profesjonalistów i specjalistów zainteresowanych podnoszeniem swoich kompetencji zawodowych i rozwojem osobistym.

 


W zgodzie z trendami i wizerunkiem

 

Wydawnictwo MT Biznes, chcąc podążać za trendami i odpowiedzieć na potrzeby rynku, zdecydowało się na rebranding. Nowe logo nawiązuje do tradycji oraz wizerunku wydawnictwa, a jednocześnie wprowadza energię, lekkość i świeżość. Logotyp nadal ma geometryczny kształt kwadratu, a charakterystyczne dla wydawnictwa słowo „biznes" zostało wyodrębnione. Ponadto, profesjonalnego wymiaru dodaje element graficzny symbolizujący otwartą książkę.



Od lat wierni tym samym wartościom

 

Wartości, jakie łączy w sobie Wydawnictwo MT Biznes od 15 lat, to niezmiennie: profesjonalizm, nowoczesność, jakość oraz elastyczność. Dbamy o staranne wyselekcjonowanie tytułów biznesowych a następnie wysoką jakość edytorską publikacji, począwszy od tłumaczenia, poprzez opracowanie redakcyjne oraz skład, a skończywszy na projekcie graficznym. Wydawnictwo zawsze stara się dopasować do zróżnicowanych potrzeb klientów, angażując się w każdy detal i element w procesie powstawania publikacji - komentuje Agnieszka Jarosiewicz, menedżer marki.

 

Wydawnictwo idąc z duchem czasu ma w swojej ofercie nie tylko książki w wersji papierowej oraz audio CD, ale także publikacje w formie elektronicznej oraz audiodownload.

 

 


O wydawnictwie

 

Wydawnictwo MT Biznes – istnieje na rynku od 2001 roku. W swojej ofercie ma szeroki wybór publikacji skierowanych do specjalistów zajmujących się handlem, zarządzaniem, szkoleniami i marketingiem. Publikacje obejmują zakres od klasyki zarządzania, przez finanse, inwestycje, marketing, sprzedaż, przywództwo, do psychologii biznesu
i motywowania. Wśród autorów znaleźć można takie nazwiska jak Peter F. Drucker, Jim Collins, Philip Kotler, Masaaki Imai, Patrick Lencioni czy Marcus Buckingham.