Zarządzanie i strategia

Opowieść o innowacjach i wyborach klientów - Na podstawie wieloletnich badań autorzy doszli do przełomowego wniosku. Stwierdzili mianowicie, że utrwalane przez lata przekonanie – jakoby dla innowacyjności największe znaczenie miało gromadzenie jak najszerszej wiedzy na temat klienta – jest w istocie niesłuszne.
więcejNasza cena
42,42 zł
49,90 zł
RABAT 15%

Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.
więcejNasza cena
29,67 zł
34,90 zł
RABAT 15%

Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów. Jednak gdy autorzy bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne.
więcejNasza cena
25,42 zł
29,90 zł
RABAT 15%

Działaj skutecznie na każdym etapie rozwoju swojego biznesu. Zbiór wskazówek, co robić, a czego nie robić, żeby po obecnym kryzysie wrócić na właściwy tor i odnaleźć się biznesowo w rzeczywistości po pandemii. To będzie czas niezwykle wymagający dla zarządzających firmami, realny test na dojrzałość zarządczą. Ten e-book pomoże ci zdać go śpiewająco.
więcejNasza cena
16,92 zł
19,90 zł
RABAT 15%

Nasza cena
33,92 zł
39,90 zł
RABAT 15%

Plan działania dla każdego, kto jest liderem, menedżerem lub kierownikiem, kto ma bezpośredni i częsty kontakt z podwładnymi i jest osobiście odpowiedzialny za kierowanie nimi oraz ocenę ich pracy, a także droga wybawienia dla tych, których szefowie nie rozumieją problemu.
więcejNasza cena
36,47 zł
42,90 zł
RABAT 15%

Gdyby nasi klienci zarządzali swoimi firmami tak, jak zarządzamy naszą rodziną, musieliby zamknąć interes.
W tej niezwykłej, przełomowej książce, konsultant biznesowy i bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, koncentruje swoją uwagę wokół najważniejszej organizacji w naszym życiu, jaką jest rodzina. Jako mąż i ojciec czterech chłopców Lencioni jest świadomy przepaści pomiędzy czasem i energią, jakie jego klienci inwestują w zarządzanie swoimi firmami, a zachowawczym sposobem, w jaki większość osób wiedzie swoje życie osobiste.
Nasza cena
29,67 zł
34,90 zł
RABAT 15%

Przyszłość zarządzania nurtuje rzesze naukowców i praktyków. Ustosunkowując się do tej kwestii, Autorzy książki proponują nowe paradygmaty, formułują nowe interpretacje teorii i praktyki zarządzania, zwracają uwagę na konsekwencje rewolucyjnych zmian w nauce dla zarządzania. Jednak przede wszystkim podążają w kierunku nowej interpretacji przedsiębiorstwa przyszłości – sustainable enterprise, które na ogół kojarzone jest z ideą zrównoważonego rozwoju, tymczasem może mieć zupełnie nową, dopełniającą racjonalność. Jaką?
więcejNasza cena
36,47 zł
42,90 zł
RABAT 15%


Nasza cena
42,42 zł
49,90 zł
RABAT 15%
Bestsellery
-
Zmieniaj swój świat
- 2Pięć dysfunkcji pracy zespołowej EBOOK
- 3Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej EBOOK
- 4Szef wymagający i wyrozumiały
- 5Psychologia sprzedaży
- 6Efektywność osobista 4x4
- 7Leadershift. Przemiana przywództwa
- 8Trzech panów w łódce (nie licząc psa) z angielskim
- 9Nie licz na szczęście!
- 10Zmieniaj swój świat EBOOK zobacz wszystkie
Nowości
-
Przyszłość jest bliżej, niż nam się wydaje
-
Efektywność osobista 4x4
-
Jak odnieść sukces - przewodnik Toma Hopkinsa
zobacz wszystkie