MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Marketing i PR

Newsletter

Marketing i PR

Lojalność 3.0 (Rajat Paharia)

W książce Lojalność 3.0 założyciel Bunchball, Rajat Paharia, opisuje metody zyskania na konkurencyjności. Paharia tłumaczy, w jaki sposób zbudować system napędzany ludzką motywacją i technologią cyfrową, który będzie stymulował stałe uczucie przywiązania i zaangażowania wśród klientów, pracowników i partnerów.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Nadzwyczajna usługa (Frances Frei, Anne Morriss)

Czy zaspokajasz zapotrzebowanie klientów na świetną usługę i czy potrafisz na tym zaoszczędzić? Jesli nie, to znjadujesz się w bardzo niekorzystnej sytuacji, ponieważ nie udało Ci się stworzyć zrównoważonego modelu działalności, który przynosiłby zyski, dawał się skalować i gwarantował doskonałość na co dzień.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Efekt wirusowy w biznesie AUDIO (Jonah Berger)
AUDIOBOOK

Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek.

Skąd się bierze popularność? Dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych? Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność?

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Efekt wirusowy w biznesie (Jonah Berger)

Książka Efekt wirusowy zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Marketing: Szybka droga do sukcesu (Ritchie Chris)

Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki marketingowe?

Z książki dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągać znakomite wyniki marketingowe i przyspieszyć rozwój własnej kariery.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Marketing 3.0 (Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan)

 


Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i  odzwierciedlać ich wartości.
więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce - Audio (Grażyna Białopiotrowicz)
AUDIOBOOK

Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce!



Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż  dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

MBA w dziesięć dni (Steven Silbiger)

Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej książki wymaga poświęcenia zaledwie ułamka czasu i kosztów potrzebnych do uzyskania dyplomu MBA. Nowe, zaktualizowane wydanie zawiera najbardziej aktualne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (Stanisław Ślusarczyk)
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich.

 
więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw (Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski)
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy.

Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy jak reklama, internet i Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.
więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko