MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Marketing i PR

Newsletter

Marketing i PR

Moje przygody z marketingiem (Philip Kotler)

To pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i  tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty marketingu, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Lojalność 3.0 (Rajat Paharia)

W książce Lojalność 3.0 założyciel Bunchball, Rajat Paharia, opisuje metody zyskania na konkurencyjności. Paharia tłumaczy, w jaki sposób zbudować system napędzany ludzką motywacją i technologią cyfrową, który będzie stymulował stałe uczucie przywiązania i zaangażowania wśród klientów, pracowników i partnerów.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce - Audio (Grażyna Białopiotrowicz)
AUDIOBOOK

Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce!



Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż  dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (Stanisław Ślusarczyk)
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich.

 
więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Marketing 3.0 AUDIO (Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan)
AUDIOBOOK

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i  odzwierciedlać ich wartości.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%