MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie jakością

Newsletter

Zarządzanie jakością

Droga Toyoty do doskonałości w usługach (Jeffrey K. Liker, Karyn Ross)

Książka jest przewodnikiem, która pozwoli zrozumieć Lean i poznać zasady, praktyki oraz narzędzia służące rozwijaniu ludzi i procesów. Te sprawdzone techniki mają na celu pomóc w ciągłym doskonaleniu twoich usług i operacji, a także stałym zwiększaniu wartości dostarczanej dla klientów.

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Office Samurai: Lean w biurze

Zarządzanie jakością

Michał Wolak, Andrzej Kinastowski

Office Samurai: Lean w biurze (Michał Wolak, Andrzej Kinastowski)

Zapraszamy cię do wejścia na ścieżkę samodzielnego wdrożenia Lean. Podpowiemy ci, w jaki sposób możesz zacząć, wskażemy praktyczne narzędzia i gotowe materiały, które będziesz mógł wykorzystać przy obserwacji, analizie czy wreszcie usprawnianiu procesów.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Lean CEO (Jacob Stoller)

Wreszcie pojawiła się książka zawierająca tę jakże cenną lekcję – lean to podejście ogólnoorganizacyjne, skoncentrowane na dostosowywaniu się i dostatku, za które pełną odpowiedzialność ponosi sam dyrektor generalny.



– Jeffrey K. Liker, autor bestsellera Droga Toyoty


 

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Office Samurai: Lean w biurze EBOOK (Michał Wolak, Andrzej Kinastowski)
EBOOK

Zapraszamy cię do wejścia na ścieżkę samodzielnego wdrożenia Lean. Podpowiemy ci, w jaki sposób możesz zacząć, wskażemy praktyczne narzędzia i gotowe materiały, które będziesz mógł wykorzystać przy obserwacji, analizie czy wreszcie usprawnianiu procesów.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Kultura Kaizen (Jon Miller, Jaime Villafuerte, Mike Wroblewski)

Wykorzystując ponad 50 lat zbiorczych doświadczeń specjalistów pomyślnie stosujących kaizen w trakcie transformacji organizacji z wielu branż, niniejsza książka wyjaśnia, jak szybko, ale trwale udoskonalić pracę i polepszyć wyniki. Jest szczegółowym przewodnikiem, dzięki któremu czytelnik dowie się, jak przeprowadzić usystematyzowane wdrażanie kaizen poprzez organizowanie warsztatów kaizen. Rzeczywiste przykłady ukazują, jak kultura kaizen sprawdza się w takich firmach jak Toyota, Zappos czy Wiremold.

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Gemba kaizen (Masaaki Imai)

Nowe analizy przypadków, nowe rozdziały i aktualne odwołania. Kompleksowo zaktualizowana wersja precyzyjnego opracowania, które omawia zasady japońskiej filozofii biznesu – filozofii ciągłego doskonalenia i innowacji w zakresie procesów, czyli kaizen, w obszarze o zasadniczym znaczeniu z punktu widzenia wyników firmy.

więcej

Nasza cena

67,92 zł

79,90 zł

RABAT 15%

Gemba Kaizen (Masaaki Imai)

Niniejsze, drugie wydanie niezwykłej książki Gemba kaizen to długo oczekiwana, kompleksowo zaktualizowana wersja precyzyjnego opracowania, które omawia zasady japońskiej filozofii biznesu – filozofii ciągłego doskonalenia i innowacji w zakresie procesów, czyli kaizen, w obszarze o zasadniczym znaczeniu z punktu widzenia wyników firmy. Chodzi o obszar, w którym podejmowane są kluczowe działania, czyli o gemba. Umożliwia to sprawne wdrażanie efektywnych kosztowo, udoskonaleń w najważniejszych procesach biznesowych.

więcej

Nasza cena

67,92 zł

79,90 zł

RABAT 15%

Lean w biurze i usługach (Drew Locher)


 




Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne.


więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

DROGA TOYOTY (Jeffrey K. Liker)

DROGA TOYOTY wyjaśnia swoiste podejście Toyoty do szczupłego zarządzania - 14 zasad ożywiających charakterystyczną dla tej firmy kulturę obsesji na punkcie jakości i wydajności. Czytelnik uzyska dzięki tej książce cenną wiedzę, którą można wykorzystać w  odniesieniu do każdej firmy i każdego procesu gospodarczego - zarówno w  dziedzinie usług, jak i wytwarzania.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Droga Toyoty do ciągłego doskonalenia (Jeffrey K. Liker, James K. Franz)

Oto podstawy niezbędne do stworzenia wizji ciągłego doskonalenia dopasowanego do twojego przedsiębiorstwa, a następnie przekształcenia owej wizji w mierzalną rzeczywistość.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Droga TOYOTY do Lean Leadership (Jeffrey K. Liker, Gary L. Convis)

TOYOTA. Nazwa tożsama z wielkością – światowej klasy samochody i myślenie zmieniające reguły gry w biznesie. Toyota ponosi ogromne nakłady inwestycyjne, aby uważnie wyselekcjonować, a następnie wykształcić przywódców, którzy wpiszą się w jej unikalną filozofię i kulturę.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Lean w biurze i usługach EBOOK (Drew Locher)
EBOOK




Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne.


 

więcej

Nasza cena

36,47 zł

42,90 zł

RABAT 15%

Droga Toyoty Fieldbook (Jeffrey K. Liker, David Meier)

 


Dowiedz się, w jaki sposób zbudować filozofię redukcji kosztów i stworzyć kulturę skłaniającą pracowników do natychmiastowego rozwiązywania problemów. Jak kształtować liderów, którzy będą żyli tą kulturą, jak sprawić, by firma stała się prawdziwą organizacją stale uczącą się, rozwijającą i zaspokajającą potrzeby klientów oraz jak zapewnić sobie długofalowy sukces.

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Six Sigma jako trwały element kultury organizacji (George Eckes)

 

W swojej poprzedniej książce, zatytułowanej Rewolucja Six Sigma, George Eckes daje czytelnikom szczegółowe wskazówki dotyczące strategicznych i  technicznych aspektów wdrażania programu Six Sigma. Tym razem koncentruje się na jeszcze ważniejszym jego elemencie – na tym, co zapewnia jego stabilność i trwałość w organizacji.
więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Rewolucja Six Sigma (George Eckes)

Akademia Białego Kruka


Dzięki programowi Six Sigma zwiększono wydajność i zyski w takich firmach jak General Electric, AlliedSignal czy Motorola. To kierunek dla menedżerów, którzy pragną stworzyć organizacje najwyższej światowej klasy. Jego ilościowe podejście podnosi efektywność i skuteczność organizacji – i sprawiło, że stał się najpopularniejszą metodyką usprawnień w historii.



W jaki sposób możesz wykorzystać program Six Sigma w swojej organizacji?
więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

pokazuj stronami