MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie jakością

Newsletter

Zarządzanie jakością

Droga Toyoty do doskonałości w usługach (Jeffrey K. Liker, Karyn Ross)

Książka jest przewodnikiem, która pozwoli zrozumieć Lean i poznać zasady, praktyki oraz narzędzia służące rozwijaniu ludzi i procesów. Te sprawdzone techniki mają na celu pomóc w ciągłym doskonaleniu twoich usług i operacji, a także stałym zwiększaniu wartości dostarczanej dla klientów.

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Office Samurai: Lean w biurze

Zarządzanie jakością

Michał Wolak, Andrzej Kinastowski

Office Samurai: Lean w biurze (Michał Wolak, Andrzej Kinastowski)

Zapraszamy cię do wejścia na ścieżkę samodzielnego wdrożenia Lean. Podpowiemy ci, w jaki sposób możesz zacząć, wskażemy praktyczne narzędzia i gotowe materiały, które będziesz mógł wykorzystać przy obserwacji, analizie czy wreszcie usprawnianiu procesów.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Lean CEO (Jacob Stoller)

Wreszcie pojawiła się książka zawierająca tę jakże cenną lekcję – lean to podejście ogólnoorganizacyjne, skoncentrowane na dostosowywaniu się i dostatku, za które pełną odpowiedzialność ponosi sam dyrektor generalny.



– Jeffrey K. Liker, autor bestsellera Droga Toyoty


 

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Office Samurai: Lean w biurze EBOOK (Michał Wolak, Andrzej Kinastowski)
EBOOK

Zapraszamy cię do wejścia na ścieżkę samodzielnego wdrożenia Lean. Podpowiemy ci, w jaki sposób możesz zacząć, wskażemy praktyczne narzędzia i gotowe materiały, które będziesz mógł wykorzystać przy obserwacji, analizie czy wreszcie usprawnianiu procesów.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Gemba Kaizen (Masaaki Imai)

Nowe analizy przypadków, nowe rozdziały i aktualne odwołania. Kompleksowo zaktualizowana wersja precyzyjnego opracowania, które omawia zasady japońskiej filozofii biznesu – filozofii ciągłego doskonalenia i innowacji w zakresie procesów, czyli kaizen, w obszarze o zasadniczym znaczeniu z punktu widzenia wyników firmy.

więcej

Nasza cena

67,92 zł

79,90 zł

RABAT 15%

Kultura Kaizen

Zarządzanie i strategia, Zarządzanie jakością

Jon Miller, Mike Wroblewski, Jaime Villafuerte

Kultura Kaizen (Jon Miller, Mike Wroblewski, Jaime Villafuerte)

Książka wyjaśnia, jak szybko, ale trwale udoskonalić pracę i polepszyć wyniki. Jest szczegółowym przewodnikiem, dzięki któremu czytelnik dowie się, jak przeprowadzić usystematyzowane wdrażanie kaizen. Rzeczywiste przykłady pokazują, jak kultura kaizen sprawdza się w takich firmach jak Toyota, Zappos czy Wiremold.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Lean w biurze i usługach (Drew Locher)

Autor rozkłada koncepcje Lean na części pierwsze, opisuje je w kontekście pozaprodukcyjnym i wyjaśnia, jak się je stosuje. Podając wiele przykładów, omawia komórki funkcyjne większości firm usługowych oraz obszary administracyjne zakładów produkcyjnych.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

W sprzedaży od 11.10.2019r.

Dodaj do przechowalni
Praktyczny przewodnik 5s, czyli jak wdrażać, żeby wdrożyć (Marcin Kamieński, Ludwik Sieczkowski)

Skuteczne narzędzie Lean. Autorzy wskazują korzyści, koszty, trudności, ryzyka oraz błędy popełniane podczas prac wdrożeniowych. Zebrana w tej książce praktyczna wiedza pozwoli na zredukowanie ryzyka pomyłek i błędów, na jakie będziesz narażony podczas wdrażania metody 5s.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

W sprzedaży od 27.09.2019r.

Dodaj do przechowalni

Strategia lean

Zarządzanie i strategia, Zarządzanie jakością

Michael Balle, Daniel Jones, Jacques Chaize, Orest Fiume

Strategia lean (Michael Balle, Daniel Jones, Jacques Chaize, Orest Fiume)

Kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej. Myślenie LEAN to kompleksowa STRATEGIA biznesowa. Dzięki niej nauczysz się konkurować w sposób zasadniczo odmienny od dotychczasowego. Autorzy krok po kroku przedstawiają proces kształtowania strategii lean, która pozwala zapewnić trwałą wartość dla klienta.

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

W sprzedaży od 17.10.2019r.

Dodaj do przechowalni
Lean w biurze i usługach (Drew Locher)


 




Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne.


więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko