MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie jakością

Newsletter

Zarządzanie jakością

Droga Toyoty do doskonałości w usługach (Jeffrey K. Liker, Karyn Ross)

Książka jest przewodnikiem, która pozwoli zrozumieć Lean i poznać zasady, praktyki oraz narzędzia służące rozwijaniu ludzi i procesów. Te sprawdzone techniki mają na celu pomóc w ciągłym doskonaleniu twoich usług i operacji, a także stałym zwiększaniu wartości dostarczanej dla klientów.

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Office Samurai: Lean w biurze

Zarządzanie jakością

Michał Wolak, Andrzej Kinastowski

Office Samurai: Lean w biurze (Michał Wolak, Andrzej Kinastowski)

Zapraszamy cię do wejścia na ścieżkę samodzielnego wdrożenia Lean. Podpowiemy ci, w jaki sposób możesz zacząć, wskażemy praktyczne narzędzia i gotowe materiały, które będziesz mógł wykorzystać przy obserwacji, analizie czy wreszcie usprawnianiu procesów.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Lean CEO (Jacob Stoller)

Wreszcie pojawiła się książka zawierająca tę jakże cenną lekcję – lean to podejście ogólnoorganizacyjne, skoncentrowane na dostosowywaniu się i dostatku, za które pełną odpowiedzialność ponosi sam dyrektor generalny.



– Jeffrey K. Liker, autor bestsellera Droga Toyoty


 

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Office Samurai: Lean w biurze EBOOK (Michał Wolak, Andrzej Kinastowski)
EBOOK

Zapraszamy cię do wejścia na ścieżkę samodzielnego wdrożenia Lean. Podpowiemy ci, w jaki sposób możesz zacząć, wskażemy praktyczne narzędzia i gotowe materiały, które będziesz mógł wykorzystać przy obserwacji, analizie czy wreszcie usprawnianiu procesów.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Gemba Kaizen (Masaaki Imai)

Nowe analizy przypadków, nowe rozdziały i aktualne odwołania. Kompleksowo zaktualizowana wersja precyzyjnego opracowania, które omawia zasady japońskiej filozofii biznesu – filozofii ciągłego doskonalenia i innowacji w zakresie procesów, czyli kaizen, w obszarze o zasadniczym znaczeniu z punktu widzenia wyników firmy.

więcej

Nasza cena

67,92 zł

79,90 zł

RABAT 15%

Kultura Kaizen

Zarządzanie i strategia, Zarządzanie jakością

Jon Miller, Mike Wroblewski, Jaime Villafuerte

Kultura Kaizen (Jon Miller, Mike Wroblewski, Jaime Villafuerte)

Książka wyjaśnia, jak szybko, ale trwale udoskonalić pracę i polepszyć wyniki. Jest szczegółowym przewodnikiem, dzięki któremu czytelnik dowie się, jak przeprowadzić usystematyzowane wdrażanie kaizen. Rzeczywiste przykłady pokazują, jak kultura kaizen sprawdza się w takich firmach jak Toyota, Zappos czy Wiremold.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Praktyczny przewodnik 5s, czyli jak wdrażać, żeby wdrożyć (Marcin Kamieński, Ludwik Sieczkowski)

Skuteczne narzędzie Lean. Autorzy wskazują korzyści, koszty, trudności, ryzyka oraz błędy popełniane podczas prac wdrożeniowych. Zebrana w tej książce praktyczna wiedza pozwoli na zredukowanie ryzyka pomyłek i błędów, na jakie będziesz narażony podczas wdrażania metody 5s.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

W sprzedaży od 13.09.2019r.

Dodaj do przechowalni
Lean w biurze i usługach (Drew Locher)


 




Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne.


więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

DROGA TOYOTY (Jeffrey K. Liker)

DROGA TOYOTY wyjaśnia swoiste podejście Toyoty do szczupłego zarządzania - 14 zasad ożywiających charakterystyczną dla tej firmy kulturę obsesji na punkcie jakości i wydajności. Czytelnik uzyska dzięki tej książce cenną wiedzę, którą można wykorzystać w  odniesieniu do każdej firmy i każdego procesu gospodarczego - zarówno w  dziedzinie usług, jak i wytwarzania.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Lean w biurze i usługach EBOOK (Drew Locher)
EBOOK




Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne.


 

więcej

Nasza cena

36,47 zł

42,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko