MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Zarządzanie jakością

Newsletter

Zarządzanie jakością

Lean CEO (Jacob Stoller)

Wreszcie pojawiła się książka zawierająca tę jakże cenną lekcję – lean to podejście ogólnoorganizacyjne, skoncentrowane na dostosowywaniu się i dostatku, za które pełną odpowiedzialność ponosi sam dyrektor generalny.



– Jeffrey K. Liker, autor bestsellera Droga Toyoty


 

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Kultura Kaizen (Jon Miller, Jaime Villafuerte, Mike Wroblewski)

Wykorzystując ponad 50 lat zbiorczych doświadczeń specjalistów pomyślnie stosujących kaizen w trakcie transformacji organizacji z wielu branż, niniejsza książka wyjaśnia, jak szybko, ale trwale udoskonalić pracę i polepszyć wyniki. Jest szczegółowym przewodnikiem, dzięki któremu czytelnik dowie się, jak przeprowadzić usystematyzowane wdrażanie kaizen poprzez organizowanie warsztatów kaizen. Rzeczywiste przykłady ukazują, jak kultura kaizen sprawdza się w takich firmach jak Toyota, Zappos czy Wiremold.

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Lean w biurze i usługach (Drew Locher)


 




Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne.


więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Droga TOYOTY do Lean Leadership (Jeffrey K. Liker, Gary L. Convis)

TOYOTA. Nazwa tożsama z wielkością – światowej klasy samochody i myślenie zmieniające reguły gry w biznesie. Toyota ponosi ogromne nakłady inwestycyjne, aby uważnie wyselekcjonować, a następnie wykształcić przywódców, którzy wpiszą się w jej unikalną filozofię i kulturę.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Przewaga nad konkurentami (Patrick Lencioni)



Podczas gdy bardzo wielu przywódców wciąż jeszcze ogranicza się w swoich poszukiwaniach źródeł przewagi do konwencjonalnych i niemal całkowicie wyeksploatowanych obszarów, takich jak marketing, strategia czy technologia, Lencioni pokazuje, że poza nimi istnieje zupełnie niewykorzystana prawdziwa żyła złota...

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Przewaga nad konkurentami AUDIO (Patrick Lencioni)
AUDIOBOOK

Podczas gdy bardzo wielu przywódców wciąż jeszcze ogranicza się w swoich poszukiwaniach źródeł przewagi do konwencjonalnych i niemal całkowicie wyeksploatowanych obszarów, takich jak marketing, strategia czy technologia, Lencioni pokazuje, że poza nimi istnieje zupełnie niewykorzystana prawdziwa żyła złota...

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Przewaga nad konkurentami EBOOK (Patrick Lencioni)
EBOOK

Podczas gdy bardzo wielu przywódców wciąż jeszcze ogranicza się w swoich poszukiwaniach źródeł przewagi do konwencjonalnych i niemal całkowicie wyeksploatowanych obszarów, takich jak marketing, strategia czy technologia, Lencioni pokazuje, że poza nimi istnieje zupełnie niewykorzystana prawdziwa żyła złota...

więcej

Nasza cena

32,22 zł

37,90 zł

RABAT 15%

Lean w biurze i usługach EBOOK (Drew Locher)
EBOOK




Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne.


 

więcej

Nasza cena

36,47 zł

42,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Droga Toyoty Fieldbook (Jeffrey K. Liker, David Meier)

 


Dowiedz się, w jaki sposób zbudować filozofię redukcji kosztów i stworzyć kulturę skłaniającą pracowników do natychmiastowego rozwiązywania problemów. Jak kształtować liderów, którzy będą żyli tą kulturą, jak sprawić, by firma stała się prawdziwą organizacją stale uczącą się, rozwijającą i zaspokajającą potrzeby klientów oraz jak zapewnić sobie długofalowy sukces.

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Six Sigma jako trwały element kultury organizacji (George Eckes)

 

W swojej poprzedniej książce, zatytułowanej Rewolucja Six Sigma, George Eckes daje czytelnikom szczegółowe wskazówki dotyczące strategicznych i  technicznych aspektów wdrażania programu Six Sigma. Tym razem koncentruje się na jeszcze ważniejszym jego elemencie – na tym, co zapewnia jego stabilność i trwałość w organizacji.
więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko