MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Innowacje, nowe trendy

Newsletter

Innowacje, nowe trendy

Myśl jak FREAK! (Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner)

Myśl jak Freak - najbardziej rewolucyjne dzieło Stevena D. Levitta i Stephena J. Dubnera. Z typową dla siebie mieszanką interesujących historii i niekonwencjonalnych analiz, pokazują swój proces myślowy i uczą myśleć w sposób nieco bardziej efektywny, kreatywny i racjonalny, a więc myśleć jak Freak.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Kiedy warto obrabować bank AUDIO (Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner)
AUDIOBOOK

Zbiór zredagowanych wpisów z najbardziej poczytnego bloga we wszechświecie. To idealny rozwiązanie dla milionów czytelników, którzy uwielbiają wszystko, co związane z freakonomią. Ta książka – zaskakująca, elokwentna i dowcipna – to kolejny dowód geniuszu autorów. To ten sam geniusz, za sprawą którego odnieśli oni międzynarodowy sukces: 7 milionów sprzedanych egzemplarzy książki w 40 językach.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Kiedy warto obrabować bank (Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner)

Zbiór zredagowanych wpisów z najbardziej poczytnego bloga we wszechświecie. To idealny rozwiązanie dla milionów czytelników, którzy uwielbiają wszystko, co związane z freakonomią. Ta książka – zaskakująca, elokwentna i dowcipna – to kolejny dowód geniuszu autorów.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Kto zabił zmianę? (Ken Blanchard, John Britt, Judd Hoekstra, Pat Zigarmi)

patron


 


Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o  wprowadzeniu – bywa, że dużych i kosztownych – zmian, w celu poprawienia istniejącego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany giną nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedłużającej się agonii rujnującej zasoby organizacji oraz morale i  energię jej członków.

więcej

Nasza cena

21,17 zł

24,90 zł

RABAT 15%

Lean w biurze i usługach (Drew Locher)


 




Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne.


więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

A teraz... stwórz wielką firmę! (Mark Thompson, Brian Tracy)

Nie pozwól, by zraziła cię wymagająca gospodarka ani ostra konkurencja. Nowatorskie i osiągające duże zyski firmy bujnie kwitną nawet w skrajnie trudnych warunkach. Twoje przedsiębiorstwo może być jedną z nich dzięki książce A teraz... stwórz wielką firmę!. Znajdziesz w niej podstawową wiedzę o tym, jak osiągnąć sukces, pochodzącą od dwóch biznesowych guru i uznanych publicystów – Marka Thompsona i Briana Tracy.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

A teraz... stwórz wielką firmę! EBOOK (Mark Thompson, Brian Tracy)
EBOOK

Nie pozwól, by zraziła cię wymagająca gospodarka ani ostra konkurencja. Nowatorskie i osiągające duże zyski firmy bujnie kwitną nawet w skrajnie trudnych warunkach. Twoje przedsiębiorstwo może być jedną z nich dzięki książce A teraz... stwórz wielką firmę!. Znajdziesz w niej podstawową wiedzę o tym, jak osiągnąć sukces, pochodzącą od dwóch biznesowych guru i uznanych publicystów – Marka Thompsona i Briana Tracy.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Droga Toyoty Fieldbook (Jeffrey K. Liker, David Meier)

 


Dowiedz się, w jaki sposób zbudować filozofię redukcji kosztów i stworzyć kulturę skłaniającą pracowników do natychmiastowego rozwiązywania problemów. Jak kształtować liderów, którzy będą żyli tą kulturą, jak sprawić, by firma stała się prawdziwą organizacją stale uczącą się, rozwijającą i zaspokajającą potrzeby klientów oraz jak zapewnić sobie długofalowy sukces.

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Outsourcing w praktyce

Innowacje, nowe trendy, Zarządzanie i strategia

redakcja naukowa Dorota Ciesielska i Mariusz-Jan Radło

Outsourcing w praktyce (redakcja naukowa  Dorota Ciesielska i Mariusz-Jan Radło)

 


Jeżeli dobrowolnie zrezygnujesz z outsourcingu procesów, które twoi konkurenci realizują poza organizacją, to wcześniej czy później twoja firma przestanie się liczyć na rynku – takie twierdzenie wygłosił kiedyś pierwszy premier Singapuru Lee Kuan Yew. Pogląd ten jest zbyt kategoryczny, aby się z nim w pełni zgodzić, ale odzwierciedla to, że przedsiębiorstwa na całym świecie coraz częściej decydują się na outsourcing i dzięki niemu wzmacniają swoją przewagę konkurencyjną.
więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw (Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski)
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy.

Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy jak reklama, internet i Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.
więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko