MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»HR

Newsletter

HR

Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia (Patrick Lencioni)

Patrick Lencioni, prezentuje rewolucyjny, a jednak bardzo prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy. Przedstawia trzy uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy oraz narzędzia pozwalające je pokonać.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej (Patrick Lencioni)

Autor opowiada bajkę o przywództwie, niezwykle pouczającą i wciągającą czytelnika. Koncentruje się na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Kathryn Petersen, dyrektor generalny firmy DecisionTech, staje wobec ostrego kryzysu przywództwa: ma pojednać zespół pogrążony w chaosie zagrażającym bytowi całej firmy. Czy odniesie sukces? Czy zostanie zwolniona? Czy firma upadnie?

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Wzrost (Jim Stengel)

Firmy, które koncentrują się na podnoszeniu jakości życia ludzi, odnotowują wzrost na poziomie trzykrotnie wyższym niż konkurencja i  uzyskują wyniki znacznie powyżej średniej rynkowej. Dominują w swoich kategoriach i mogą maksymalizować zyski w długim okresie.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej AUDIODOWNLOAD (Patrick Lencioni)
AUDIODOWNLOAD

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i  pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia AUDIO (Patrick Lencioni)
AUDIOBOOK

W tej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowieści autor bestsellerów z  listy „New York Timesa”, Patrick Lencioni, podejmuje najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczęścia w pracy i prezentuje rewolucyjny, a jednak niezwykle prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Lean w biurze i usługach (Drew Locher)


 




Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne.


więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Coaching (Ken Blanchard & Don Shula)

Czy twoi podwładni w pełni wykorzystują swój potencjał? Czy twój zespół – być może jest to grupa pracowników, być może grupa studentów, a być może twoja rodzina – wspina się na wyżyny swoich możliwości?

Don Shula, legenda NFL, i Ken Blanchard, konsultant cieszący się ogromnym uznaniem połączyli siły, by w książce Coaching przedstawić swoje sekrety dotyczące inspirowania innych do osiągania wielkich rzeczy.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

DROGA TOYOTY (Jeffrey K. Liker)

DROGA TOYOTY wyjaśnia swoiste podejście Toyoty do szczupłego zarządzania - 14 zasad ożywiających charakterystyczną dla tej firmy kulturę obsesji na punkcie jakości i wydajności. Czytelnik uzyska dzięki tej książce cenną wiedzę, którą można wykorzystać w  odniesieniu do każdej firmy i każdego procesu gospodarczego - zarówno w  dziedzinie usług, jak i wytwarzania.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Droga TOYOTY do Lean Leadership (Jeffrey K. Liker, Gary L. Convis)

TOYOTA. Nazwa tożsama z wielkością – światowej klasy samochody i myślenie zmieniające reguły gry w biznesie. Toyota ponosi ogromne nakłady inwestycyjne, aby uważnie wyselekcjonować, a następnie wykształcić przywódców, którzy wpiszą się w jej unikalną filozofię i kulturę.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Lean w biurze i usługach EBOOK (Drew Locher)
EBOOK




Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne.


 

więcej

Nasza cena

36,47 zł

42,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko