MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Prezentownik

Newsletter

Prezentownik

Storytelling (nie tylko) w biznesie (Dana Norris)

To książka dla każdego, kto chce opowiadać – czy to po to, żeby zrobić dobre wrażenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, dobrze wypaść podczas spotkania biznesowego, czy wygłosić intrygujący toast weselny. Ta książka podpowiada, jak dopracować opowieść oraz uwolnić drzemiący w nas potencjał mówcy. Zawiera też proste ćwiczenia, które ułatwiają wykorzystywanie umiejętności storytellingowych w praktyce.

więcej

Nasza cena

34,32 zł

42,90 zł

RABAT 20%

To proste (Greg McKeown)

Zamiast wkładać we wszystko coraz więcej wysiłku, można pójść drogą sprytu i szukać możliwości, które są bardzo wartościowe, skuteczne i proste jednocześnie. Autor pokazuje, że życie nie musi być takie trudne i skomplikowane, jakim próbujemy je uczynić. Przedstawia gotowe do wykorzystania rady pozwalające osiągnąć pożądane wyniki bez narażania się na wypalenie.

więcej

Nasza cena

35,92 zł

44,90 zł

RABAT 20%

Leniwy umysł (Adam Grant)

Ta książka to zaproszenie do wyzbycia się poglądów, które nam już nie służą. To zachęta do tego, aby uwolnić się od nieracjonalnego przywiązania do stałości, a na pierwszy plan wydobyć elastyczność myślenia, ciekawość i owartość umysłu. Bo opanowanie trudnej sztuki weryfikacji dotychczasowych poglądów i decyzji zdecydowanie pozwoli zwiększyć nasze szanse na osiągnięcie sukcesu w pracy i szczęścia w życiu.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na tym, co najważniejsze (Ben Renshaw)

Jaki jest cel twojej pracy, twojego życia, relacji, przywództwa? W jakim celu robisz to, co robisz? Autor udowadnia, że poznanie odpowiedzi na to proste z pozoru pytanie może dramatycznie zmienić nasze życie. Bo to cel daje powód do rozwoju, pokonywania przeszkód, zapewnia nam klarowność, kierunek, ułatwia podejmowanie decyzji oraz pozwala na koncentrację na tym, co dla nas najważniejsze.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Wygrać dziś, wygrać jutro (David Cote)

Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Niniejsza książka przedstawia dziesięć podstawowych koncepcji strategicznych i operacyjnych, dzięki którym można uzyskiwać dobre wyniki zarówno dziś, jak i jutro.

więcej

Nasza cena

47,92 zł

59,90 zł

RABAT 20%

Jak zbudowałem firmę (Guy Raz)

Książka oferuje bezcenną wiedzę i inspirację wynikającą z rozmów z ponad dwustoma przedsiębiorcami z całego świata, którzy opowiadają o swoich porażkach i nauczkach oraz o tym, co sprawiło, że osiągnęli sukces. To obowiązkowa pozycja dla każdego, kto marzy o otwarciu własnej firmy lub zastanawia się, dlaczego udało się to innym.

więcej

Nasza cena

45,52 zł

56,90 zł

RABAT 20%

Marketing w twojej firmie (Norbert Oruba)

Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję. Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy.

więcej

Nasza cena

31,92 zł

39,90 zł

RABAT 20%

Indywidualny program MBA (Josh Kaufman)

Kompleksowy i przejrzysty przegląd wszystkich ważnych tematów biznesowych – takich jak przedsiębiorczość, rozwój produktu, marketing, sprzedaż, negocjacje, księgowość, finanse, produktywność, komunikacja, przywództwo, projektowanie systemów, analiza i zarządzanie operacyjne. Nowoczesne koncepcje i konkretne narzędzia, dzięki którym nauczysz się myśleć o biznesie w nowy, przydatny sposób.

więcej

Nasza cena

59,92 zł

74,90 zł

RABAT 20%

Wystąpienia publiczne (Robert Kozak)

Jak przygotować wystąpienie, które trafi do serc i umysłów odbiorców oraz – co ważne – zostanie zrozumiane i zapamiętane? Jak sobie poradzić ze stresem? Na co zwrócić uwagę podczas przygotowywania się? Jak mówić inspirująco, ale w swoim własnym, indywidualnym stylu? O tym właśnie jest ta książka.

więcej

Nasza cena

34,32 zł

42,90 zł

RABAT 20%

Co chce wiedzieć klient? (Marcus Sheridan)

Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj. Autor wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%


pokaż wszystko