MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Wydawnictwo Poltext

Newsletter

Wydawnictwo Poltext

Zmysły dla zysku (Iwona Skowronek)

Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014 - Dziennik Gazeta Prawna


więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości (Grzegorz Mazurek)
Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Wycena przedsiębiorstwa (redakcja naukowa M. Panfil, A. Szablewski)

Wycena przedsiębiorstwa jest nierozerwalnie związana z dążeniem do maksymalizacji jego wartości. Celem książki jest prezentacja teorii, modeli i metod wyceny w powiązaniu z praktyką wyceny spółek kapitałowych. Rozważania rozpoczynamy od szczegółowego przedstawienia różnych ujęć i rodzajów kategorii wartości − od historyczno-filozoficznych po ekonomiczne.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni

Dylematy inwestowania

Finanse, Finanse, Giełda i inwestycje

redakcja naukowa Dorota Podedworna-Tarnowska

Dylematy inwestowania (redakcja naukowa Dorota Podedworna-Tarnowska)
Temat umiejętnego inwestowania pieniędzy i pomnażania majątku nabrał w  ostatnich latach w Polsce dużego znaczenia. Stało się tak z uwagi na rosnącą zamożność naszego społeczeństwa. Coraz więcej Polaków staje bowiem przed trudną decyzją, komu powierzyć zarządzanie pieniędzmi i w  co je zainwestować. Aktualność tematu inwestowania wynika również z  ciągłej zmienności uwarunkowań funkcjonowania światowego systemu finansowego i występujących w nim turbulencji.
więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie (Zbigniew Pawlak)

Podręcznik wprowadza w podstawowe zagadnienia zarządzania zasobami ludzkimi we Współczesnym przedsiębiorstwie. W przystępny sposób scharakteryzowano w nim system  arządzania zasobami ludzkimi, głównie pod kątem takich funkcji, jak: analiza pracy, wartościowanie pracy, planowanie zasobów ludzkich, analiza zasobów ludzkich, dobór, kształcenie i szkolenie, ocenianie, wynagradzanie, rozwój indywidualny, kształtowanie warunków pracy, zbiorowe stosunki pracy wraz z partycypacją pracowniczą, zwalnianie i system informacji personalnej.

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Reasekuracja (Aleksandra Małek)

 


W książce przedstawione są zasady i metody reasekuracji klasycznej i finansowej, produkty zintegrowanego zarządzania ryzykiem, kontrakty bazujące na indeksie strat branży, instrumenty kapitału warunkowego. Następnie autorka koncentruje się na sekurytyzacji ryzyka, wyodrębniając produkty działów I i II, w tym: obligacje, opcje, kontrakty terminowe i swapy, ze szczególnym uwzględnieniem instrumentów związanych z ryzykiem katastrof i terroryzmu, a w ubezpieczeniach życiowych – z ryzykiem śmiertelności.
więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Mistrzowie literatury czy dziennikarstwa? (redakcja naukowa Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Wojciech Furman, Jerzy Snopek)
Wbrew oczywistemu, szkolnemu podziałowi na fikcję i nie-fikcję, obszary dziennikarstwa i literatury przenikają się na różne sposoby. To, co zdaje się wykazywać cechy wspólne obu obszarom, bywa określane jako gatunki pograniczne. Taka nazwa może być wprawdzie przydatna do sporządzenia tymczasowej klasyfikacji, lecz przecież nie stanowi rozwiązania problemu wzajemnych związków literatury i dziennikarstwa.
więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Dziennikarstwo a literatura w XX i XXI wieku (redakcja naukowa Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Wojciech Furman, Jerzy Snopek)
Dziennikarstwo i literatura były i są w dużym stopniu zależne od siebie. Prasa, radio, telewizja, a potem internet nie pojawiły się nagle, jak meteor. Wszystkim tym rodzajom dziennikarstwa podstawy rozwoju dała literatura, która – mimo że jest starsza, a w związku z tym dużo dojrzalsza – od dziennikarstwa też czegoś się uczy i wiele korzysta. Co najważniejsze jednak – literatura i dziennikarstwo mają służyć odbiorcy i  różnymi sposobami pomagać mu zrozumieć świat.
więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce - Audio (Grażyna Białopiotrowicz)
AUDIOBOOK

Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce!



Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż  dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Żegnajcie błędy! Angielski dla Polaków (Terence Clark-Ward, Bartosz Czartoryski)

Jednym z błędów najczęściej popełnianych przez Polaków używających języka angielskiego jest stosowanie kalek językowych, czyli dosłowne tłumaczenie z języka polskiego na język angielski.

więcej

Nasza cena

17,94 zł

29,90 zł

RABAT 40%


pokaż wszystko