MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Psychologia biznesu

Newsletter

Psychologia biznesu

Myślenie Wizualne 2.0 (Karolina Jóźwik)

Autorka jako trener biznesu, który 90 procent swojego czasu pracy spędza w sali szkoleniowej, stała się nałogowcem eksperymentowania. Tym razem zaprasza na przygodę z MYŚLENIEM WIZUALNYM i mnóstwem inspiracji rysunkowych, trenerskich, prezenterskich.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Myślenie wizualne w biznesie (Karolina Jóźwik, Szymon Zwoliński)

Występujesz publicznie, robisz dużo prezentacji, często prowadzisz spotkania biznesowe? Jesteś coachem, mówcą, a może studentem, który dużo notuje? Ta książka jest właśnie dla ciebie! Uchwyć swoje myślenie wizualnie, naucz się jaśniej przedstawiać najważniejsze informacje.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Nie zjadaj cukierka od razu!

Psychologia biznesu

Joachim de Posada, Ellen Singer

Nie zjadaj cukierka od razu! (Joachim de Posada, Ellen Singer)

 Cierpliwość cenniejsza niż złoto…


Arthur jest szoferem, który w pół godziny potrafi rozwiązać krzyżówkę w New York Timesie, przeprowadzić analizę stanu gospodarki Ameryki Łacińskiej i wykonać w pamięci obliczenia szybciej niż inni za pomocą kalkulatora. Jonathan jest równie inteligentny jak Arthur, równie pracowity, tyle tylko że jest milionerem. 

więcej

Nasza cena

21,17 zł

24,90 zł

RABAT 15%

Wykorzystaj swoje silne strony (Marcus Buckingham)

Zaufaj swoim silnym stronom, bądź z nich dumny i zacznij je w pełni wykorzystywać! Z książki dowiesz się dlaczego twoje silne strony to nie tylko to „w czym jesteś dobry”, a słabe strony to nie tylko to „w czym jesteś kiepski” oraz jak prawidłowo określić swoje silne strony. A to dopiero początek.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Odkryj się AUDIODOWNLOAD (Patrick Lencioni)
AUDIODOWNLOAD
Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i  autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i  usługami.

 

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Odkryj się AUDIO (Patrick Lencioni)
AUDIOBOOK
Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i  autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami.
więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Wiesz, możesz - DZIAŁAJ! (Ken Blanchard, Paul J. Meyer, Dick Ruhe)

Wreszcie poznasz też odpowiedź na pytanie: „Dlaczego mimo iż wiem, że powinienem coś robić, to dlaczego tego nie robię?”. Książka stanowi prosty i uporządkowany opis metody, dzięki której zaczniesz się skuteczniej uczyć i wykorzystywać zdobytą wiedzę w celu wprowadzenia trwałych zmian.

więcej

Nasza cena

21,17 zł

24,90 zł

RABAT 15%

13 sekretów ludzi sukcesu EBOOK (Roger Dawson)
EBOOK

Książka to nie tylko zbiór wskazówek określających, jak dzięki wprowadzeniu radykalnych zmian w swoim życiu i zmianie pewnych zachowań można dołączyć do grupy ludzi zwanych potocznie ludźmi sukcesu, ale również zbiór ciekawych obserwacji o życiu ludzi znanych na całym świecie i uważanych z różnych powodów za godnych podziwu.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Ciszej proszę EBOOK (Susan Cain)
EBOOK




Co najmniej jedna trzecia spośród osób, które znamy, to introwertycy. To ci, którzy wolą słuchać niż mówić, czytać książki niż chodzić na przyjęcia. Są oni pomysłowi i twórczy, ale nie lubią się promować; wolą pracować samodzielnie niż w zespole. Choć często mówi się o takich osobach „ciche” i „spokojne”, to właśnie introwertykom zawdzięczamy wiele z najwspanialszych dokonań – od słynnych słoneczników van Gogha do pierwszego komputera osobistego.

więcej

Nasza cena

36,47 zł

42,90 zł

RABAT 15%

Jak upadają giganci (Jim Collins)

Autor daje przywódcom firm opartą na solidnych podstawach wiedzę jak mogą się nauczyć zapobiegać upadkom i odwracać niekorzystny bieg zdarzeń. W czasie projektu badawczego Collins odkrył pięć etapów zbliżania się do upadku. Dzięki zrozumieniu poszczególnych etapów liderzy firm mogą znacznie ograniczyć ryzyko upadku na samo dno.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko