MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Psychologia biznesu

Newsletter

Psychologia biznesu

Jednominutowy Negocjator (Don Hutson, George Lucas)

Umiejętność negocjowania ma wpływ na każdy aspekt naszego życia, począwszy od kontraktów zawieranych w pracy poprzez relacje z rodziną i sąsiadami po transakcje, które zawieramy jako klienci. W książce zostały omówione cztery dostępne strategie negocjowania oraz sposób ich dobierania w zależności od okoliczności, własnych predyspozycji oraz podejścia drugiej strony.

więcej

Nasza cena

21,17 zł

24,90 zł

RABAT 15%

Wolny strzelec (Marek Kądzielski)

Jak zarabiać 3 razy więcej i mieć 2 razy więcej czasu dla siebie. Autor w barwny i ciekawy sposób przedstawia zakręty i rozdroża drogi wiodącej od etatowca do freelancera. Dokładnie omawia specyfikę sytuacji wolnego strzelca na polskim rynku biznesowym, podaje wiele praktycznych i niebanalnych rad i przykładów.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Psychologia zmiany w życiu i biznesie (Angelika Chimkowska)

To nie jest poradnik łatwej metamorfozy, która kończy się wraz z pierwszymi trudnościami, ale oparte na naukowych badaniach podejście do wprowadzania i utrwalania zmian. Dzięki temu uczynisz ze zmiany styl życia, będziesz poruszać się w tym procesie w sposób świadomy i planowy.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Kreatywni w biznesie (Jan Fazlagić)

We współczesnym biznesie wygrywają kreatywni: Apple, Nike, Honda, CD PROJEKT, Reserved – i wiele innych firm, które zatrudniają ludzi kreatywnych

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Strzał w dziesiątkę (Brian Tracy)

Co zrobić, żeby trafiać w dziesiątkę? Jak zwiększyć swoją siłę osiągania tego, czego pragniemy? Niektórym nabycie wiedzy, jak to robić, zajmuje całe życie, a wystarczy tylko wzmocnić kilka ważnych cech, żeby uruchomić cały proces.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Żyj tak, jak chcesz (Stewart D. Friedman)

Skupiasz się na tym, aby cały czas żyć „pełnią” życia. Tylko czy to twoje życie faktycznie jest takie pełne? Czy aby przypadkiem za bardzo się nie rozdrabniasz?

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Rozwój osobisty. Instrukcja obsługi (Rafał Żak)

Bierzesz udział w wydarzeniach nazywanych rozwojowymi i nic się nie zmienia?

Planujesz kolejne szkolenie i chcesz, aby stało się bardziej efektywnie?

Chcesz zaplanować swój rozwój i dobrać odpowiednie metody do założonych celów?

Jeżeli na któreś z powyższych pytań, odpowiedziałeś twierdząco, ta książka jest dla Ciebie.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Zarządzanie sobą (Beata Kozyra)

Pragniesz żyć w zgodzie ze sobą i podążać za swoimi marzeniami?

Ta książka podpowie ci, jak zrozumieć siebie, wprowadzać zmiany wewnętrzne i kształtować swoje otoczenie oraz spełniać marzenia.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Intryguj (Sam Horn)

Żyjemy w czasach nadmiaru informacji i ludzie nie poświęcają im już głębszej uwagi. Jeżeli chcesz dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę. Nieważne, czy chodzi o bliską ci osobę, czy też o  potencjalnego partnera biznesowego.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Legendarna Obsługa Klienta

Psychologia biznesu

dr Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey

Legendarna Obsługa Klienta (dr Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey)

Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!


Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani przez przełożonych.

więcej

Nasza cena

22,87 zł

26,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko