MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie

Newsletter

Zarządzanie

Key Account Management (Krzysztof Kałucki)

Książka daje wskazówki dotyczące zarządzania współpracą z  najważniejszymi klientami, porządkuje zagadnienia związane z  kompetencjami, jakie powinien posiadać współczesny zawodowy negocjator. Przedstawia strategie negocjacyjne i narzędzia, które ułatwią key account managerom i kupcom odnieść zawodowy sukces.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Dziewięć kłamstw o pracy (Marcus Buckingham, Ashley Goodall)

Jedna z 14 najlepszych książek biznesowych wg magazynu „Business Insider”. Za pomocą wciągających historii i wnikliwych analiz autorzy obalają mity dotyczące przywództwa, planowania i równowagi w świecie korporacji. Dzięki temu każdy czytelnik tej książki może stać się lepszym pracownikiem, ale przede wszystkim lepszym liderem.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Taka praca nie ma sensu czyli jak zarządzać swoją energią (Tony Schwartz, Jean Gomes, Catherine McCarthy)

Zarządzanie sobą i swoją energią w pracy. Jeśli chcesz uniknąć uczucia wypalenia czy permanentnego przemęczenia zastosuj proste zasady organizacji czasu i życia opracowane przez Autora. Dzięki tej lekturze przekonasz się, że satysfakcja, poczucie i świadomość celu może iść w parze z wysokimi wynikami, umiejętnością regeneracji i odpoczynku przy zachowaniu idei work life balance.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Menedżer na starcie (Julie Zhuo)

Nowoczesny przewodnik pełen przykładów zaczerpniętych z codziennej praktyki i wnikliwych spostrzeżeń, dzięki którym dowiesz się między innymi: jak kierować pracą zespołu, by przynosiła wymierne korzyści? jak zbliżyć się do podwładnych i zyskać ich zaufanie? jak stać się mentorem? czym tak naprawę jest feedback i jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikami?

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Projektowanie przyszłości (Jeffrey K. Liker, James M. Morgan)

Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development. Autorzy krok po kroku przedstawiają model szczupłego rozwoju produktów i usług. Uczą, jak zaprojektować dynamiczny, skoncentrowany na człowieku i ciągle doskonalący się system, który pozwoli dokonać transformacji całej organizacji poprzez oferowanie najwyższej jakości produktów i usług.

więcej

Nasza cena

72,17 zł

84,90 zł

RABAT 15%

Przyciąganie talentów (Mark Miller)

O sukcesie organizacji w ostatecznym rozrachunku decydują ludzie. Pomysły na to, jak zdobyć i zatrzymać najlepszych, opisane w  książce, nie zrodziły się w wyobraźni Millera - są wynikiem szeroko zakrojonych badań. Ich wynik to trzy ważne elementy składowe "magnesu na talenty" oraz określenie roli liderów w procesie jego budowy.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

IQ Wzrostu (Tiffani Bova)

Próby odgadnięcia, jaki ruch należy wykonać, by poprawić wyniki firmy, mogą nas przytłoczyć. A przecież, jak dowiesz się z tej książki, istnieje tylko dziesięć prostych – choć często błędnie pojmowanych – ścieżek rozwoju. Każda dobra strategia wzrostu może być sprowadzona do wyboru właściwej kombinacji i sekwencji owych ścieżek w zależności od aktualnej sytuacji, w jakiej się znaleźliśmy.

więcej

Nasza cena

48,37 zł

56,90 zł

RABAT 15%

Firmy szybkiego wzrostu (Aaron Ross, Jason Lemkin)

Książka zawiera receptę na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet dziesięciokrotnie szybszy wzrost. Tę samą receptę, z której skorzystały światowej sławy firmy szybkiego wzrostu (Salesforce.com, Twilio, HubSpot, Marketo, Zuora i inne), notując szybki wzrost i miliardowe przychody w rekordowo krótkim czasie.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Pieniądze albo życie

Finanse, Zarządzanie

Vicki Robin, Joe Dominguez

Pieniądze albo życie (Vicki Robin, Joe Dominguez)

Książka należy do obowiązkowych lektur dla każdego, kto pragnie odzyskać możliwość cieszenia się pełnią życia poprzez transformację swoich relacji z pieniędzmi. Przedstawiony w  niej program dziewięciu kroków wskaże Ci właściwy kierunek postępowania m.in: jak wyjść z długów, jak oszczędzać pieniądze oraz jak je inwestować.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Jeden na jeden - odważne rozmowy z pracownikami (Inga Bielińska, Zofia Jakubczyńska)

Przywództwo w akcji, czyli efektywne zarządzanie poprzez rozmowę! Rzeczywiste dialogi, praktyczne wskazówki oraz opisy doświadczeń polskich liderów, a wszystko to okraszone szerszym kontekstem teoretycznym, pozwalającym lepiej zrozumieć poruszane zagadnienia.

więcej

Nasza cena

39,87 zł

46,90 zł

RABAT 15%

Zmień perspektywę i otwórz się na innych (The Arbinger Institute)

Borykając się z własnym brakiem skuteczności czy niezadowalającymi wynikami firmy, większość z nas instynktownie sięga po doraźne środki zaradcze, nie koncentrując się na postawie, która stanowi sedno większości naszych problemów. Postawa ma decydujący wpływ na dokonywane wybory oraz na skuteczność podejmowanych działań.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Od celu do wyniku (Jim Collins)

Jim Collins omawia tzw. mechanizmy katalityczne – proste, a jednak niezwykle skuteczne, niezbiurokratyzowane narzędzie menedżerskie, które stanowi kluczowe ogniwo pomiędzy celem a rezultatem i ułatwia przekucie wzniosłych aspiracji w rzeczywiste osiągnięcia.

więcej

Nasza cena

27,97 zł

32,90 zł

RABAT 15%

Spotkania biznesowe (Brian Tracy)

W tym zwięzłym poradniku autor dzieli się prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania stały się znacznie lepszymi narzędziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów i szybkiego dochodzenia do oczekiwanych rezultatów.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Dobra strategia zła strategia (Richard P. Rumelt)

Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy (Chris Zook, James Allen)

Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów. Jednak gdy autorzy bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Dobra strategia zła strategia EBOOK (Richard P. Rumelt)
EBOOK

Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy EBOOK (Chris Zook, James Allen)
EBOOK

Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów. Jednak gdy autorzy bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Jednominutowy Negocjator (Don Hutson, George Lucas)

Umiejętność negocjowania ma wpływ na każdy aspekt naszego życia, począwszy od kontraktów zawieranych w pracy poprzez relacje z rodziną i sąsiadami po transakcje, które zawieramy jako klienci. W książce zostały omówione cztery dostępne strategie negocjowania oraz sposób ich dobierania w zależności od okoliczności, własnych predyspozycji oraz podejścia drugiej strony.

więcej

Nasza cena

21,17 zł

24,90 zł

RABAT 15%

Menedżer 80/20 (Richard Koch)

Autor pokazuje, jak wykorzystać zasadę zasadę 80/20, by stać się skuteczniejszym menedżerem i osiągnąć wyjątkowe rezultaty w życiu zawodowym przy ułamku dotychczasowego wysiłku. Przeczytaj tę książkę – spodoba ci się. Żyj według zawartych w niej zaleceń, a przekonasz się, że zmienia ona zasady gry.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Mecz wygrywa się w szatni! (Jon Gordon, Mike Smith)

Krok po kroku autorzy wprowadzają nas w tajniki budowania dobrze prosperującej organizacji, oferując jasną strategię działania oraz praktyczne narzędzia, dzięki którym zwierzchnicy mogą stworzyć doskonałą kulturę organizacyjną, inspirować swoją postawą, wzmacniać relacje, usprawniać pracę zespołową.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Dobry szef, zły szef EBOOK (Robert I. Sutton)
EBOOK

Plan działania dla każdego, kto jest liderem, menedżerem lub kierownikiem, kto ma bezpośredni i częsty kontakt z podwładnymi i jest osobiście odpowiedzialny za kierowanie nimi oraz ocenę ich pracy, a także droga wybawienia dla tych, których szefowie nie rozumieją problemu.

więcej

Nasza cena

36,47 zł

42,90 zł

RABAT 15%

Gemba Kaizen (Masaaki Imai)

Nowe analizy przypadków, nowe rozdziały i aktualne odwołania. Kompleksowo zaktualizowana wersja precyzyjnego opracowania, które omawia zasady japońskiej filozofii biznesu – filozofii ciągłego doskonalenia i innowacji w zakresie procesów, czyli kaizen, w obszarze o zasadniczym znaczeniu z punktu widzenia wyników firmy.

więcej

Nasza cena

67,92 zł

79,90 zł

RABAT 15%

Praktyka zarządzania (Peter F. Drucker)

Jeżeli chcesz przeczytać tylko jedną książkę o zarządzaniu - powtarza swoim ludziom prezes jednego z największych banków świata - to przeczytaj Praktykę zarządzania”. To pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Wycena przedsiębiorstwa (redakcja naukowa M. Panfil, A. Szablewski)

Wycena przedsiębiorstwa jest nierozerwalnie związana z dążeniem do maksymalizacji jego wartości. Celem książki jest prezentacja teorii, modeli i metod wyceny w powiązaniu z praktyką wyceny spółek kapitałowych. Rozważania rozpoczynamy od szczegółowego przedstawienia różnych ujęć i rodzajów kategorii wartości − od historyczno-filozoficznych po ekonomiczne.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie (Zbigniew Pawlak)

Podręcznik wprowadza w podstawowe zagadnienia zarządzania zasobami ludzkimi we Współczesnym przedsiębiorstwie. W przystępny sposób scharakteryzowano w nim system  arządzania zasobami ludzkimi, głównie pod kątem takich funkcji, jak: analiza pracy, wartościowanie pracy, planowanie zasobów ludzkich, analiza zasobów ludzkich, dobór, kształcenie i szkolenie, ocenianie, wynagradzanie, rozwój indywidualny, kształtowanie warunków pracy, zbiorowe stosunki pracy wraz z partycypacją pracowniczą, zwalnianie i system informacji personalnej.

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Mit przedsiębiorczości (Michael E. Gerber)

Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Negocjowanie i zawieranie umów handlowych (Wojciech Budzyński)

Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na umowach sprzedaży i dostawy, zawieranych z partnerami krajowymi i zagranicznymi, analizując je zarówno z punktu widzenia sprzedającego, jak i kupującego.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Praktyka strategii firmy (Krzysztof Obłój)

Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość. Publikacja składa się z dwóch części: część I - Strategia jest firmie potrzebna, część II - Czas i decyzje strategiczne: jak wykorzystać przeszłość, zarządzać teraźniejszością i tworzyć przyszłość.

więcej

Nasza cena

35,70 zł

42,00 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Biznesplan. Zastosowania i przykłady (Zbigniew Pawlak)

Książka w przystępny, a jednocześnie kompleksowy sposób ukazuje ogólne zasady, standardy techniki przygotowywania biznesplanów. Autor, bazując na bogatych własnych doświadczeniach wyniesionych z wieloletniej praktyki doradczej, jak również znajomości planów finansowych opracowywanych przez najlepsze krajowe i zagraniczne firmy konsultingowe, które wielokrotnie opiniował i recenzował, wyjaśnia jak budować profesjonalny biznesplan, a także czym się kierować dokonując analizy i oceny tego dokumentu.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni

pokazuj stronami