MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Zarządzanie

Newsletter

Zarządzanie

Jeden na jeden - odważne rozmowy z pracownikami (Inga Bielińska, Zofia Jakubczyńska)

Przywództwo w akcji, czyli efektywne zarządzanie poprzez rozmowę! Rzeczywiste dialogi, praktyczne wskazówki oraz opisy doświadczeń polskich liderów, a wszystko to okraszone szerszym kontekstem teoretycznym, pozwalającym lepiej zrozumieć poruszane zagadnienia.

więcej

Nasza cena

39,87 zł

46,90 zł

RABAT 15%

Zmień perspektywę i otwórz się na innych (The Arbinger Institute)

Borykając się z własnym brakiem skuteczności czy niezadowalającymi wynikami firmy, większość z nas instynktownie sięga po doraźne środki zaradcze, nie koncentrując się na postawie, która stanowi sedno większości naszych problemów. Postawa ma decydujący wpływ na dokonywane wybory oraz na skuteczność podejmowanych działań.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Od celu do wyniku (Jim Collins)

Jim Collins omawia tzw. mechanizmy katalityczne – proste, a jednak niezwykle skuteczne, niezbiurokratyzowane narzędzie menedżerskie, które stanowi kluczowe ogniwo pomiędzy celem a rezultatem i ułatwia przekucie wzniosłych aspiracji w rzeczywiste osiągnięcia.

więcej

Nasza cena

27,97 zł

32,90 zł

RABAT 15%

Spotkania biznesowe (Brian Tracy)

W tym zwięzłym poradniku autor dzieli się prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania stały się znacznie lepszymi narzędziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów i szybkiego dochodzenia do oczekiwanych rezultatów.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Zjedz tę żabę! Wydanie III rozszerzone (Brian Tracy)

Światowy bestseller - ponad 1,5 miliona sprzedanych egzemplarzy! Dwadzieścia jeden opisanych tu metod osiągania sukcesu ma za cel poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienie twojej pozycji w pracy. Wiele z podanych w książce pomysłów można też zastosować w życiu prywatnym.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Dobra strategia zła strategia (Richard P. Rumelt)

Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy (Chris Zook, James Allen)

Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów. Jednak gdy autorzy bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Dobra strategia zła strategia EBOOK (Richard P. Rumelt)
EBOOK

Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Praktyczne zarządzanie zmianą w firmie, czyli nie taki diabeł straszny (Beata Kozyra)

Ucz się na błędach innych i zostań skutecznym liderem zmian! Autorka stworzyła praktyczny przewodnik dla osób, które wprowadzają zmiany w organizacji lub mają taki zamiar niezależnie od wielkości i złożoności zmian oraz niezależnie od szczebla, na którym te zmiany mają być wprowadzane.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy EBOOK (Chris Zook, James Allen)
EBOOK

Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów. Jednak gdy autorzy bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko