MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Komunikacja i negocjacje

Newsletter

Komunikacja i negocjacje

Storytelling (nie tylko) w biznesie (Dana Norris)

To książka dla każdego, kto chce opowiadać – czy to po to, żeby zrobić dobre wrażenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, dobrze wypaść podczas spotkania biznesowego, czy wygłosić intrygujący toast weselny. Ta książka podpowiada, jak dopracować opowieść oraz uwolnić drzemiący w nas potencjał mówcy. Zawiera też proste ćwiczenia, które ułatwiają wykorzystywanie umiejętności storytellingowych w praktyce.

więcej

Nasza cena

30,03 zł

42,90 zł

RABAT 30%

Wystąpienia publiczne (Robert Kozak)

Jak przygotować wystąpienie, które trafi do serc i umysłów odbiorców oraz – co ważne – zostanie zrozumiane i zapamiętane? Jak sobie poradzić ze stresem? Na co zwrócić uwagę podczas przygotowywania się? Jak mówić inspirująco, ale w swoim własnym, indywidualnym stylu? O tym właśnie jest ta książka.

więcej

Nasza cena

30,03 zł

42,90 zł

RABAT 30%

Decydujące momenty (Chip Heath, Dan Heath)

Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować. Bracia Heath pokazują, dlaczego niektóre przełomowe momenty tak naprawdę decydują o tym, kim jesteśmy i w jakim kierunku idą nasze działania oraz jak można kreować doświadczenia, które pozytywnie zmieniają zaangażowanie pracowników, ocenę klientów czy własne rozumienie siebie i świata.

więcej

Nasza cena

34,93 zł

49,90 zł

RABAT 30%

Feedback (i inne brzydkie słowa) (M. Tamra Chandler, Laura Dowling Grealish)

Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze. Autorki pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia, schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i modelujący konstruktywne zachowania ludzi.

więcej

Nasza cena

32,83 zł

46,90 zł

RABAT 30%

Notatki wizualne (Natalia Mikołajek (Jadźka Rysuje))

Praktyczny poradnik i kompendium wiedzy o tym, jak robić notatki wizualne i wykorzystywać je na codzień. Rysowanie to umiejętność jak każda inna. Czyli taka, której możesz się nauczyć. A kiedy zaczniesz już rysować i  łączyć wizualne elementy ze słowami, to odkryjesz, jak wiele jest sposobów na użycie tej potężnej kombinacji w swoim życiu.

więcej

Nasza cena

41,93 zł

59,90 zł

RABAT 30%

Intryguj (Sam Horn)

Ośmioetapowy proces INTRIGUE pokazuje, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią przekazy w spójną, przekonującą i skuteczną komunikację dwustronną. Autorka na bazie konkretnych case studies omawia m.in. innowacyjne sposoby inicjowania konwersacji podczas spotkań networkingowych, wyjaśnia, jak zbudować atmosferę zaciekawienia podczas wystąpienia na scenie czy jak skupić uwagę inwestorów za pomocą krótkiej prezentacji.

więcej

Nasza cena

30,03 zł

42,90 zł

RABAT 30%

Przyczepne historie (Chip Heath, Dan Heath)

Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane. Dzięki tej książce poznasz 6 podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy, niezależnie czy kierujesz go do kolegów w pracy, kontrahentów, czytelników twojego bloga, czy do odbiorców reklamy.

więcej

Nasza cena

41,93 zł

59,90 zł

RABAT 30%

Właściwe słowa (Phil M. Jones)

Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie. Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika.

więcej

Nasza cena

27,93 zł

39,90 zł

RABAT 30%

Perswazyjny poker (Grzegorz Załuski, Adam Czajkowski)

To nie jest książka do czytania. To talia technik wpływu. Oparta na pomyśle krótkich i praktycznych rozdziałów. Znajdziesz w niej przekrojową wiedzę z zakresu perswazji konwersacyjnej, komunikacji, prezentacji i etycznych technik wywierania wpływu, a nowatorska forma książki da ci możliwość praktycznego treningu.

więcej

Nasza cena

34,93 zł

49,90 zł

RABAT 30%

Kod kulturowy (Clotaire Rapaille)

Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu? Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy.

więcej

Nasza cena

38,43 zł

54,90 zł

RABAT 30%


pokaż wszystko