MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Marketing i PR

Newsletter

Marketing i PR

Marketing 5.0 (Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan)

Najnowsza książka autorytetu w  zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Marketing w twojej firmie (Norbert Oruba)

Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję. Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy.

więcej

Nasza cena

31,92 zł

39,90 zł

RABAT 20%

Buyer Persona (Adele Revella)

Autorka opracowała pięć obszarów, w których należy zadawać klientom pytania, by uzyskać jak najwięcej informacji. Tak zbudowana buyer persona, oparta na autentycznych historiach autentycznych klientów, pozwala uchwycić rzeczywiste oczekiwania i poznać sposób myślenia, pragnienia i motywy, które skłaniają odbiorców do zakupu danego rozwiązania/produktu.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Co chce wiedzieć klient? (Marcus Sheridan)

Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj. Autor wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Decydujące momenty (Chip Heath, Dan Heath)

Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować. Bracia Heath pokazują, dlaczego niektóre przełomowe momenty tak naprawdę decydują o tym, kim jesteśmy i w jakim kierunku idą nasze działania oraz jak można kreować doświadczenia, które pozytywnie zmieniają zaangażowanie pracowników, ocenę klientów czy własne rozumienie siebie i świata.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Efekt viralowy (Jonah Berger)

Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają. Książka zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi.

więcej

Nasza cena

35,92 zł

44,90 zł

RABAT 20%

Intryguj (Sam Horn)

Ośmioetapowy proces INTRIGUE pokazuje, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią przekazy w spójną, przekonującą i skuteczną komunikację dwustronną. Autorka na bazie konkretnych case studies omawia m.in. innowacyjne sposoby inicjowania konwersacji podczas spotkań networkingowych, wyjaśnia, jak zbudować atmosferę zaciekawienia podczas wystąpienia na scenie czy jak skupić uwagę inwestorów za pomocą krótkiej prezentacji.

więcej

Nasza cena

34,32 zł

42,90 zł

RABAT 20%

Przyczepne historie (Chip Heath, Dan Heath)

Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane. Dzięki tej książce poznasz 6 podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy, niezależnie czy kierujesz go do kolegów w pracy, kontrahentów, czytelników twojego bloga, czy do odbiorców reklamy.

więcej

Nasza cena

47,92 zł

59,90 zł

RABAT 20%

Kod kulturowy (Clotaire Rapaille)

Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu? Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy.

więcej

Nasza cena

43,92 zł

54,90 zł

RABAT 20%

Biblioteka Sukcesu Briana Tracy. Pakiet B (Brian Tracy)

Zarzadzanie sprzedażą. Zarządzanie czasem. Sukces osobisty. Negocjowanie. Marketing. Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii.

więcej

Nasza cena

79,92 zł

99,90 zł

RABAT 20%

Marketing (Brian Tracy)

Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz.

więcej

Nasza cena

23,92 zł

29,90 zł

RABAT 20%

To jest marketing! (Seth Godin)

Wstęp do polskiego wydania: Jacek Kotarbiński. Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Własna firma krok po kroku (Grzegorz Krzemień)

Które i w jakim stopniu czynniki wpływające na firmę decydują o jej sukcesie? Jak rozwijać ofertę, uwzględniając trendy oraz zmienne potrzeby klientów, i jak budować z nimi trwałe relacje? Jak budować sprawną strukturę, zarządzać ludźmi i motywować ich, a także jak rozwijać kompetencje marketingowe firmy?

więcej

Nasza cena

34,32 zł

42,90 zł

RABAT 20%

Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki (Donald Miller)

Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa, a dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Siła narracji marketingowej (Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko)

Marketing, PR czy manipulacja, a może wszystko razem? Autorzy pokazują, że odpowiedzią na każdy problem może być słowo – niczym zaklęcie, wypowiadane, by rzeczywistość zmieniła się zgodnie z życzeniem. Chcecie je poznać? Odpowiedzi znajdziecie w książce.

więcej

Nasza cena

34,32 zł

42,90 zł

RABAT 20%

MBA w dziesięć dni (Steven A. Silbiger)

Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu.10-dniowy kurs MBA zawarty w tej książce jest syntezą materiału wykładanego podczas najpopularniejszych kursów biznesu. Najbardziej przydatne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.

więcej

Nasza cena

47,92 zł

59,90 zł

RABAT 20%

Marketing 4.0. Era cyfrowa (Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan)

Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Autrzy pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników.

więcej

Nasza cena

35,92 zł

44,90 zł

RABAT 20%

Nieświadome wybory (Jonah Berger)

Autor zestawia ze sobą wnioski z badań naukowych prowadzonych w  dziedzinie biznesu, psychologii oraz nauk społecznych, aby pomóc nam lepiej zrozumieć subtelne i niewidzialne siły kształtujące nasze indywidualne wybory. Uzmysłowienie sobie istnienia takich sił pomaga nam przytomnie decydować, kiedy chcemy ulec ich oddziaływaniu, a  kiedy należy im się oprzeć.

więcej

Nasza cena

31,92 zł

39,90 zł

RABAT 20%

Własna firma krok po kroku. Uwaga kryzys! EBOOK (Grzegorz Krzemień)
EBOOK

Działaj skutecznie na każdym etapie rozwoju swojego biznesu. Zbiór wskazówek, co robić, a czego nie robić, żeby po obecnym kryzysie wrócić na właściwy tor i odnaleźć się biznesowo w rzeczywistości po pandemii. To będzie czas niezwykle wymagający dla zarządzających firmami, realny test na dojrzałość zarządczą. Ten e-book pomoże ci zdać go śpiewająco.

więcej

Nasza cena

15,92 zł

19,90 zł

RABAT 20%

Marketing internetowy (Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Damian Sałkowski, Kamil Sztubecki)

Ekspansja i rozwój Internetu nieustannie kreują nowatorskie trendy e-marketingowe. Nie wystarczy już tylko zwykła reklama skromnie wkomponowana w treść

więcej

Nasza cena

27,92 zł

34,90 zł

RABAT 20%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Prezentuj z pasją (Jacek Rozenek)

Jacek Rozenek łączy perspektywę aktora oraz coacha po to, aby dać Ci narzędzia do przemawiania z pasją. Przedstawia sprawdzone sposoby oraz elementy własnego know how, które były dostępne wcześniej wyłącznie dla uczestników jego warsztatów.

więcej

Nasza cena

31,92 zł

39,90 zł

RABAT 20%

Storytelling (nie tylko) w biznesie (Dana Norris)

To książka dla każdego, kto chce opowiadać – czy to po to, żeby zrobić dobre wrażenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, dobrze wypaść podczas spotkania biznesowego, czy wygłosić intrygujący toast weselny. Ta książka podpowiada, jak dopracować opowieść oraz uwolnić drzemiący w nas potencjał mówcy. Zawiera też proste ćwiczenia, które ułatwiają wykorzystywanie umiejętności storytellingowych w praktyce.

więcej

Nasza cena

34,32 zł

42,90 zł

RABAT 20%

W sprzedaży od 29.10.2021r.

Dodaj do przechowalni

pokazuj stronami