MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Marketing i PR

Newsletter

Marketing i PR

Storytelling (nie tylko) w biznesie (Dana Norris)

To książka dla każdego, kto chce opowiadać – czy to po to, żeby zrobić dobre wrażenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, dobrze wypaść podczas spotkania biznesowego, czy wygłosić intrygujący toast weselny. Ta książka podpowiada, jak dopracować opowieść oraz uwolnić drzemiący w nas potencjał mówcy. Zawiera też proste ćwiczenia, które ułatwiają wykorzystywanie umiejętności storytellingowych w praktyce.

więcej

Nasza cena

34,32 zł

42,90 zł

RABAT 20%

Marketing 5.0 (Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan)

Najnowsza książka autorytetu w  zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Marketing w twojej firmie (Norbert Oruba)

Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję. Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy.

więcej

Nasza cena

31,92 zł

39,90 zł

RABAT 20%

Buyer Persona (Adele Revella)

Autorka opracowała pięć obszarów, w których należy zadawać klientom pytania, by uzyskać jak najwięcej informacji. Tak zbudowana buyer persona, oparta na autentycznych historiach autentycznych klientów, pozwala uchwycić rzeczywiste oczekiwania i poznać sposób myślenia, pragnienia i motywy, które skłaniają odbiorców do zakupu danego rozwiązania/produktu.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Co chce wiedzieć klient? (Marcus Sheridan)

Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj. Autor wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Decydujące momenty (Chip Heath, Dan Heath)

Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować. Bracia Heath pokazują, dlaczego niektóre przełomowe momenty tak naprawdę decydują o tym, kim jesteśmy i w jakim kierunku idą nasze działania oraz jak można kreować doświadczenia, które pozytywnie zmieniają zaangażowanie pracowników, ocenę klientów czy własne rozumienie siebie i świata.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Efekt viralowy (Jonah Berger)

Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają. Książka zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi.

więcej

Nasza cena

35,92 zł

44,90 zł

RABAT 20%

Intryguj (Sam Horn)

Ośmioetapowy proces INTRIGUE pokazuje, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią przekazy w spójną, przekonującą i skuteczną komunikację dwustronną. Autorka na bazie konkretnych case studies omawia m.in. innowacyjne sposoby inicjowania konwersacji podczas spotkań networkingowych, wyjaśnia, jak zbudować atmosferę zaciekawienia podczas wystąpienia na scenie czy jak skupić uwagę inwestorów za pomocą krótkiej prezentacji.

więcej

Nasza cena

34,32 zł

42,90 zł

RABAT 20%

Przyczepne historie (Chip Heath, Dan Heath)

Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane. Dzięki tej książce poznasz 6 podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy, niezależnie czy kierujesz go do kolegów w pracy, kontrahentów, czytelników twojego bloga, czy do odbiorców reklamy.

więcej

Nasza cena

47,92 zł

59,90 zł

RABAT 20%

Kod kulturowy (Clotaire Rapaille)

Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu? Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy.

więcej

Nasza cena

43,92 zł

54,90 zł

RABAT 20%


pokaż wszystko