MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Marketing i PR

Newsletter

Marketing i PR

Kod kulturowy (Clotaire Rapaille)

Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu? Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Biblioteka Sukcesu Briana Tracy. Pakiet B (Brian Tracy)

Zarzadzanie sprzedażą. Zarządzanie czasem. Sukces osobisty. Negocjowanie. Marketing. Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii.

więcej

Nasza cena

84,92 zł

99,90 zł

RABAT 15%

Marketing (Brian Tracy)

Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

To jest marketing! (Seth Godin)

Wstęp do polskiego wydania: Jacek Kotarbiński. Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Własna firma krok po kroku (Grzegorz Krzemień)

Które i w jakim stopniu czynniki wpływające na firmę decydują o jej sukcesie? Jak rozwijać ofertę, uwzględniając trendy oraz zmienne potrzeby klientów, i jak budować z nimi trwałe relacje? Jak budować sprawną strukturę, zarządzać ludźmi i motywować ich, a także jak rozwijać kompetencje marketingowe firmy?

więcej

Nasza cena

36,47 zł

42,90 zł

RABAT 15%

Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki (Donald Miller)

Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa, a dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Siła narracji marketingowej (Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko)

Marketing, PR czy manipulacja, a może wszystko razem? Autorzy pokazują, że odpowiedzią na każdy problem może być słowo – niczym zaklęcie, wypowiadane, by rzeczywistość zmieniła się zgodnie z życzeniem. Chcecie je poznać? Odpowiedzi znajdziecie w książce.

więcej

Nasza cena

36,47 zł

42,90 zł

RABAT 15%

MBA w dziesięć dni (Steven A. Silbiger)

Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu.10-dniowy kurs MBA zawarty w tej książce jest syntezą materiału wykładanego podczas najpopularniejszych kursów biznesu. Najbardziej przydatne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Marketing 4.0. Era cyfrowa

- TOP 10 -, Innowacje, nowe trendy, Marketing i PR

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 4.0. Era cyfrowa (Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan)

Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Autrzy pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Nieświadome wybory (Jonah Berger)

Autor zestawia ze sobą wnioski z badań naukowych prowadzonych w  dziedzinie biznesu, psychologii oraz nauk społecznych, aby pomóc nam lepiej zrozumieć subtelne i niewidzialne siły kształtujące nasze indywidualne wybory. Uzmysłowienie sobie istnienia takich sił pomaga nam przytomnie decydować, kiedy chcemy ulec ich oddziaływaniu, a  kiedy należy im się oprzeć.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko