MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Marketing i PR

Newsletter

Marketing i PR

Marketing 4.0. Era cyfrowa

Innowacje, nowe trendy, Marketing i PR

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 4.0. Era cyfrowa (Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan)

Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Autrzy pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Marketing internetowy (Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Damian Sałkowski, Kamil Sztubecki)

Ekspansja i rozwój Internetu nieustannie kreują nowatorskie trendy e-marketingowe. Nie wystarczy już tylko zwykła reklama skromnie wkomponowana w treść

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Prezentuj z pasją (Jacek Rozenek)

Jacek Rozenek łączy perspektywę aktora oraz coacha po to, aby dać Ci narzędzia do przemawiania z pasją. Przedstawia sprawdzone sposoby oraz elementy własnego know how, które były dostępne wcześniej wyłącznie dla uczestników jego warsztatów.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Dobro popłaca!

Marketing i PR

Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R. Lee

Dobro popłaca! (Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R. Lee)

Książka zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

MBA w dziesięć dni (Steven A. Silbiger)

Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu.10-dniowy kurs MBA zawarty w tej książce jest syntezą materiału wykładanego podczas najpopularniejszych kursów biznesu. Najbardziej przydatne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

W sprzedaży od 27.10.2017r.

Dodaj do przechowalni
Zmysły dla zysku (Iwona Skowronek)

Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014 - Dziennik Gazeta Prawna


więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Dobro popłaca! (Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R. Lee)

Marketing sprawy to dziś coś więcej niż tylko fajna sprawa, to konieczność. Książka Dobro popłaca! zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości (Grzegorz Mazurek)




Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji, współtworzą wartość istotną dla firmy, dla nich samych oraz dla innych nabywców. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu (np. sposób myślenia o kliencie), instrumentach marketingu oraz organizacji działań marketingowych w przedsiębiorstwie, osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Marketing 3.0

Marketing i PR

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 3.0 (Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan)

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i  odzwierciedlać ich wartości.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Marketing 3.0 AUDIODOWNOLAD

Marketing i PR

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 3.0 AUDIODOWNOLAD (Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan)
AUDIODOWNLOAD

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i  odzwierciedlać ich wartości.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko