MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Marketing i PR

Newsletter

Marketing i PR

Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki (Donald Miller)

Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa, a dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Siła narracji marketingowej (Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko)

Marketing, PR czy manipulacja, a może wszystko razem? Autorzy pokazują, że odpowiedzią na każdy problem może być słowo – niczym zaklęcie, wypowiadane, by rzeczywistość zmieniła się zgodnie z życzeniem. Chcecie je poznać? Odpowiedzi znajdziecie w książce.

więcej

Nasza cena

36,47 zł

42,90 zł

RABAT 15%

MBA w dziesięć dni (Steven A. Silbiger)

Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu.10-dniowy kurs MBA zawarty w tej książce jest syntezą materiału wykładanego podczas najpopularniejszych kursów biznesu. Najbardziej przydatne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Marketing 4.0. Era cyfrowa

Innowacje, nowe trendy, Marketing i PR

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 4.0. Era cyfrowa (Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan)

Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Autrzy pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Marketing internetowy (Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Damian Sałkowski, Kamil Sztubecki)

Ekspansja i rozwój Internetu nieustannie kreują nowatorskie trendy e-marketingowe. Nie wystarczy już tylko zwykła reklama skromnie wkomponowana w treść

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Prezentuj z pasją (Jacek Rozenek)

Jacek Rozenek łączy perspektywę aktora oraz coacha po to, aby dać Ci narzędzia do przemawiania z pasją. Przedstawia sprawdzone sposoby oraz elementy własnego know how, które były dostępne wcześniej wyłącznie dla uczestników jego warsztatów.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Moje przygody z marketingiem AUDIO (Philip Kotler)
AUDIOBOOK

To pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i  tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty marketingu, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Zmysły dla zysku (Iwona Skowronek)

Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014 - Dziennik Gazeta Prawna


więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości (Grzegorz Mazurek)
Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Marketing 3.0

Marketing i PR

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 3.0 (Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan)

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i  odzwierciedlać ich wartości.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko