MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Marketing i PR

Newsletter

Marketing i PR

Marketing w twojej firmie (Norbert Oruba)

Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję. Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy.

więcej

Nasza cena

31,92 zł

39,90 zł

RABAT 20%

Buyer Persona (Adele Revella)

Autorka opracowała pięć obszarów, w których należy zadawać klientom pytania, by uzyskać jak najwięcej informacji. Tak zbudowana buyer persona, oparta na autentycznych historiach autentycznych klientów, pozwala uchwycić rzeczywiste oczekiwania i poznać sposób myślenia, pragnienia i motywy, które skłaniają odbiorców do zakupu danego rozwiązania/produktu.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Co chce wiedzieć klient? (Marcus Sheridan)

Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj. Autor wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Decydujące momenty (Chip Heath, Dan Heath)

Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować. Bracia Heath pokazują, dlaczego niektóre przełomowe momenty tak naprawdę decydują o tym, kim jesteśmy i w jakim kierunku idą nasze działania oraz jak można kreować doświadczenia, które pozytywnie zmieniają zaangażowanie pracowników, ocenę klientów czy własne rozumienie siebie i świata.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Efekt viralowy (Jonah Berger)

Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają. Książka zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi.

więcej

Nasza cena

35,92 zł

44,90 zł

RABAT 20%

Intryguj (Sam Horn)

Ośmioetapowy proces INTRIGUE pokazuje, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią przekazy w spójną, przekonującą i skuteczną komunikację dwustronną. Autorka na bazie konkretnych case studies omawia m.in. innowacyjne sposoby inicjowania konwersacji podczas spotkań networkingowych, wyjaśnia, jak zbudować atmosferę zaciekawienia podczas wystąpienia na scenie czy jak skupić uwagę inwestorów za pomocą krótkiej prezentacji.

więcej

Nasza cena

34,32 zł

42,90 zł

RABAT 20%

Przyczepne historie (Chip Heath, Dan Heath)

Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane. Dzięki tej książce poznasz 6 podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy, niezależnie czy kierujesz go do kolegów w pracy, kontrahentów, czytelników twojego bloga, czy do odbiorców reklamy.

więcej

Nasza cena

47,92 zł

59,90 zł

RABAT 20%

Kod kulturowy (Clotaire Rapaille)

Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu? Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy.

więcej

Nasza cena

43,92 zł

54,90 zł

RABAT 20%

Biblioteka Sukcesu Briana Tracy. Pakiet B (Brian Tracy)

Zarzadzanie sprzedażą. Zarządzanie czasem. Sukces osobisty. Negocjowanie. Marketing. Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii.

więcej

Nasza cena

79,92 zł

99,90 zł

RABAT 20%

Marketing (Brian Tracy)

Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz.

więcej

Nasza cena

23,92 zł

29,90 zł

RABAT 20%


pokaż wszystko