MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Ekonomia i gospodarka

Newsletter

Ekonomia i gospodarka

Od ekonomicznej teorii do politycznej praktyki (Grzegorz W. Kołodko)

Ludzkość stoi w obliczu epokowych wyzwań wynikających ze zbiegania się demograficznych, społecznych, ekonomicznych, ekologicznych i  politycznych megatrendów. Autor formułuje autorską odpowiedź na te wyzwania w postaci koncepcji nowego pragmatyzmu – swoistego interfejsu między teorią ekonomii i praktyczną polityką gospodarczą służącą zrównoważonemu rozwojowi.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Firmy szybkiego wzrostu (Aaron Ross, Jason Lemkin)

Książka zawiera receptę na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet dziesięciokrotnie szybszy wzrost. Tę samą receptę, z której skorzystały światowej sławy firmy szybkiego wzrostu (Salesforce.com, Twilio, HubSpot, Marketo, Zuora i inne), notując szybki wzrost i miliardowe przychody w rekordowo krótkim czasie.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Prognozuj - kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze (Eric Siegel)

Wprowadzenie do analityki predykcyjnej. W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Świat przyszłości (Alec Ross)

Autor pokazuje, jakie zmiany zajdą w najbliższych dziesięciu latach, i zwraca uwagę na najlepsze szanse na postęp, wyjaśniając przy tym, dlaczego różne kraje rozkwitają lub się duszą. To lektura obowiązkowa dla ludzi biznesu w każdej branży, w każdym kraju.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Matchmaking. Kto co dostaje i dlaczego (Alvin E. Roth)

Noblista Alvin E. Roth, autor książki wraz z zespołem kilku współpracowników z całego świata przyczynił się do stworzenia nowej dziedziny ekonomii zwanej projektowaniem rynku, która wprowadza wiedzę naukową do procesu kojarzenia oraz do innych aspektów funkcjonowania rynków.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Nie czyń zła (Rana Foroohar)

Nie czyń zła to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy nikt nie miał wątpliwości co do tego, że technologia uczyni świat lepszym, bezpieczniejszym i dostatniejszym miejscem. Książka stanowi wnikliwy akt oskarżenia pokazujący, w jaki sposób największe firmy technologiczne przejmują dzisiaj kontrolę nad naszymi danymi, naszymi źródłami utrzymania, naszą społeczną tkanką i naszymi myślami.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

W sprzedaży od 02.10.2020r.

Dodaj do przechowalni
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych (Wojciech Budzyński)

Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na umowach sprzedaży i dostawy, zawieranych z partnerami krajowymi i zagranicznymi, analizując je zarówno z punktu widzenia sprzedającego, jak i kupującego.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Nieuniknione EBOOK (Kevin Kelly)
EBOOK

Autor kreśli wiarygodną i pełną optymizmu drogę, którą będziemy podążać przez najbliższe 30 lat w świecie, w którym sztuczna inteligencja stanie się codziennością. Nadchodzące zmiany to rezultat długookresowych tendencji, których oddziaływanie na nasz świat już się rozpoczęło. Poznaj 12 z nich.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%