MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie i strategia

Newsletter

Zarządzanie i strategia

Kreatywność S.A. (Ed Catmull, Amy Wallace)

Zajrzyj za kulisy jednej z najbardziej kreatywnych firm świata! W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę – ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze".

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Kultura Kaizen

Zarządzanie i strategia, Zarządzanie jakością

Jon Miller, Mike Wroblewski, Jaime Villafuerte

Kultura Kaizen (Jon Miller, Mike Wroblewski, Jaime Villafuerte)

Książka wyjaśnia, jak szybko, ale trwale udoskonalić pracę i polepszyć wyniki. Jest szczegółowym przewodnikiem, dzięki któremu czytelnik dowie się, jak przeprowadzić usystematyzowane wdrażanie kaizen. Rzeczywiste przykłady pokazują, jak kultura kaizen sprawdza się w takich firmach jak Toyota, Zappos czy Wiremold.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Nowy Jednominutowy Menedżer (dr Ken Blanchard, Spencer Johnson)

NOWE wydanie bestsellera. Podstawowym założeniem książki jest przekonanie, że jedna minuta naprawdę może wiele zmienić. Stosując Trzy Sekrety w praktyce, ludzie często odkrywają, że 20 procent ich wysiłków pozwala im osiągnąć 80 procent oczekiwanych przez nich rezultatów.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Nowy Jednominutowy Menedżer AUDIO (Kenneth Blanchard, Spencer Johnson)
AUDIOBOOK

NOWE wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku – zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie.

więcej

Nasza cena

21,17 zł

24,90 zł

RABAT 15%

Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyce (dr Ken Blanchard, Robert Lorber)

Kolejny etap prostego i wyjątkowo skutecznego programu - Jednominutowy menedżer - mającego niebagatelny wpływ na kształt nowoczesnego biznesu. Zawiera opisy technik pozwalających w praktyce zastosować jednominutowe definiowanie celów, jednominutowe pochwały oraz jednominutowe reprymendy.

więcej

Nasza cena

21,17 zł

24,90 zł

RABAT 15%

Własna firma krok po kroku (Grzegorz Krzemień)

Które i w jakim stopniu czynniki wpływające na firmę decydują o jej sukcesie? Jak rozwijać ofertę, uwzględniając trendy oraz zmienne potrzeby klientów, i jak budować z nimi trwałe relacje? Jak budować sprawną strukturę, zarządzać ludźmi i motywować ich, a także jak rozwijać kompetencje marketingowe firmy?

więcej

Nasza cena

36,47 zł

42,90 zł

RABAT 15%

W sprzedaży od 06.09.2019r.

Dodaj do przechowalni

ZASADA OZ

Zarządzanie i strategia

Roger Connors, Tom Smith, Craig Hickman

ZASADA OZ (Roger Connors, Tom Smith, Craig Hickman)

„W książce Zasada Oz idee, które pojąć może każdy pracownik – odpowiedzialność, zaangażowanie pracowników, kontynuowanie wysiłków i wydajna realizacja. Zastosowanie wszystkich tych idei może przełożyć się bezpośrednio na zyski firmy. Polecam tę książkę każdemu, na każdym poziomie organizacji, kto szuka tego następnego kroku na drodze ku budowie doskonałych zespołów i osiągnięciu rezultatów.”

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

ZERO TO ONE

Zarządzanie i strategia

Peter Thiel, Blake Masters

ZERO TO ONE (Peter Thiel, Blake Masters)

Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu społecznościowego. Jeżeli kopiujesz tych ludzi, to znaczy, że niczego od nich się nie nauczyłeś.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Zmysły dla zysku (Iwona Skowronek)

Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014 - Dziennik Gazeta Prawna


więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Kto zabił zmianę? EBOOK (Ken Blanchard, John Britt, Judd Hoekstra, Pat Zigarmi)
EBOOK

Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o  wprowadzeniu – bywa, że dużych i kosztownych – zmian, w celu poprawienia istniejącego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany giną nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedłużającej się agonii rujnującej zasoby organizacji oraz morale i  energię jej członków.

więcej

Nasza cena

17,77 zł

20,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko