MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie i strategia

Newsletter

Zarządzanie i strategia

Lean w biurze i usługach (Drew Locher)


 




Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne.


więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Coaching (Ken Blanchard & Don Shula)

Czy twoi podwładni w pełni wykorzystują swój potencjał? Czy twój zespół – być może jest to grupa pracowników, być może grupa studentów, a być może twoja rodzina – wspina się na wyżyny swoich możliwości?

Don Shula, legenda NFL, i Ken Blanchard, konsultant cieszący się ogromnym uznaniem połączyli siły, by w książce Coaching przedstawić swoje sekrety dotyczące inspirowania innych do osiągania wielkich rzeczy.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły AUDIO (Ken Blanchard, Donald Carew, Eunice Parisi-Carew)
AUDIOBOOK

Nigdy dotychczas koncepcja pracy zespołowej nie miała tak istotnego znaczenia dla funkcjonowania i sukcesu organizacji. Ken Blanchard wraz z Donaldem CarewemEunice Parisi-Carew opisują cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności.


 

więcej

Nasza cena

16,92 zł

19,90 zł

RABAT 15%

DROGA TOYOTY (Jeffrey K. Liker)

DROGA TOYOTY wyjaśnia swoiste podejście Toyoty do szczupłego zarządzania - 14 zasad ożywiających charakterystyczną dla tej firmy kulturę obsesji na punkcie jakości i wydajności. Czytelnik uzyska dzięki tej książce cenną wiedzę, którą można wykorzystać w  odniesieniu do każdej firmy i każdego procesu gospodarczego - zarówno w  dziedzinie usług, jak i wytwarzania.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

MBA w dziesięć dni (Steven Silbiger)

Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej książki wymaga poświęcenia zaledwie ułamka czasu i kosztów potrzebnych do uzyskania dyplomu MBA. Nowe, zaktualizowane wydanie zawiera najbardziej aktualne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Zarządzaj swoim czasem AUDIO (Pamela Dodd, Doug Sundheim)
AUDIOBOOK

 NIEZBĘDNE RADY, JAKICH POTRZEBOWAŁEŚ, BY DOBRZE SIĘ ZORGANIZOWAĆ I DZIAŁAĆ!


Korzyści, jakie płyną z dobrego zarządzania czasem, są znaczne. Ludzie, którzy dobrze gospodarują własnym czasem: • doprowadzają do końca więcej spraw, • odczuwają mniejszy stres, • mają lepsze relacje z innymi, • lepiej postrzegają siebie i swoje życie.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Dobry szef, zły szef (Sutton Robert I.)

Czy jesteś dobrym szefem? czy złym szefem? Czy twoi pracownicy ? gdyby mieli wybór ? chcieliby jeszcze kiedykolwiek dla Ciebie pracować? A co najważniejsze ? czy masz pojęcie o tym, jak to jest dla Ciebie pracować? Trzy pytania ? Jeżeli chcesz być Dobrym Szefem, o co musisz dzień w dzień dbać? ? Jeśli masz Złego Szefa, to co możesz z tym zrobić? ? Krótko mówiąc, czym charakteryzuje się Dobry Szef ... a jakie są najgorsze wady Złego Szefa?

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Droga TOYOTY do Lean Leadership (Jeffrey K. Liker, Gary L. Convis)

TOYOTA. Nazwa tożsama z wielkością – światowej klasy samochody i myślenie zmieniające reguły gry w biznesie. Toyota ponosi ogromne nakłady inwestycyjne, aby uważnie wyselekcjonować, a następnie wykształcić przywódców, którzy wpiszą się w jej unikalną filozofię i kulturę.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Menedżer skuteczny (Peter F. Drucker)

Jedna z najważniejszych książek Petera F. Druckera, niezastąpiony drogowskaz menedżerskiej efektywności. Dla osiągnięcia sensownej efektywności nie wystarczy być inteligentnym, ciężko pracować i znać się na rzeczy. Efektywność to coś odrębnego, coś innego.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Sustainability w biznesie czyli przedsiębiorstwo przyszłości EBOOK

Zarządzanie i strategia

W.M. Grudzewski, I.K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz

Sustainability w biznesie czyli przedsiębiorstwo przyszłości EBOOK (W.M. Grudzewski, I.K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz)
EBOOK

 Przyszłość zarządzania nurtuje rzesze naukowców i praktyków. Ustosunkowując się do tej kwestii, Autorzy książki proponują nowe paradygmaty, formułują nowe interpretacje teorii i praktyki zarządzania, zwracają uwagę na konsekwencje rewolucyjnych zmian w nauce dla zarządzania. Jednak przede wszystkim podążają w kierunku nowej interpretacji przedsiębiorstwa przyszłości – sustainable enterprise, które na ogół kojarzone jest z ideą zrównoważonego rozwoju, tymczasem może mieć zupełnie nową, dopełniającą racjonalność. Jaką?

więcej

Nasza cena

36,47 zł

42,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko