MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie i strategia

Newsletter

Zarządzanie i strategia

Zrozumieć Michaela Portera (Joan Magret)

 Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez Joan Magrettę, wieloletnią redaktorkę publikacji Portera i jego współpracownicę, przeznaczona jest nie dla teoretyków, lecz przede wszystkim dla praktyków.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Kreatywność S.A. (Ed Catmull, Amy Wallace)

„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation – wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

MBA w dziesięć dni (Steven A. Silbiger)

Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu.10-dniowy kurs MBA zawarty w tej książce jest syntezą materiału wykładanego podczas najpopularniejszych kursów biznesu. Najbardziej przydatne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

W sprzedaży od 27.10.2017r.

Dodaj do przechowalni
Przewodnik dla lidera (Robert Grzybek)

Jeśli potrzebujesz jednej książki, jednego przewodnika po przywództwie, nie szukaj więcej! Znajdziesz tu odniesienia do wyników badań naukowych, przegląd literatury zagranicznej i polskiej, listę liderskich błędów poznawczych, a przede wszystkim mnóstwo anegdot, przykładów oraz praktycznych porad dla liderów każdego szczebla zarządzania.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

W sprzedaży od 27.10.2017r.

Dodaj do przechowalni
Wielcy z wyboru (Jim Collins, Morten T. Hansen)

Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne firmy święcą triumfy w czasach pełnych niepewności, a nawet chaosu, podczas gdy inne zwyczajnie nie dają sobie rady?” W oparciu o dziewięcioletnie badania, wsparte rygorystyczną analizą i poprzetykane fascynującymi historiami, Collins wraz ze współautorem, Mortenem Hansenem, przedstawiają pryncypia, dzięki którym można zbudować prawdziwie wielkie przedsiębiorstwo w niespokojnej, szybko zmieniającej się rzeczywistości, kiedy nie sposób przewidzieć przyszłości.





 


więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Zarządzaj swoim czasem (Pamela Dodd, Doug Sundheim)

NIEZBĘDNE RADY, JAKICH POTRZEBOWAŁEŚ, BY DOBRZE SIĘ ZORGANIZOWAĆ I DZIAŁAĆ!

Korzyści, jakie płyną z dobrego zarządzania czasem, są znaczne. Ludzie, którzy dobrze gospodarują własnym czasem: doprowadzają do końca więcej spraw, odczuwają mniejszy stres, mają lepsze relacje z innymi, lepiej postrzegają siebie i swoje życie.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

ZASADA OZ

Zarządzanie i strategia

Roger Connors, Tom Smith, Craig Hickman

ZASADA OZ (Roger Connors, Tom Smith, Craig Hickman)

„W książce Zasada Oz idee, które pojąć może każdy pracownik – odpowiedzialność, zaangażowanie pracowników, kontynuowanie wysiłków i wydajna realizacja. Zastosowanie wszystkich tych idei może przełożyć się bezpośrednio na zyski firmy. Polecam tę książkę każdemu, na każdym poziomie organizacji, kto szuka tego następnego kroku na drodze ku budowie doskonałych zespołów i osiągnięciu rezultatów.”

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

ZERO TO ONE

Zarządzanie i strategia

Peter Thiel, Blake Masters

ZERO TO ONE (Peter Thiel, Blake Masters)

Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu społecznościowego. Jeżeli kopiujesz tych ludzi, to znaczy, że niczego od nich się nie nauczyłeś.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Zmysły dla zysku (Iwona Skowronek)

Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014 - Dziennik Gazeta Prawna


więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Dobry szef, zły szef EBOOK (Robert I. Sutton)
EBOOK

Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Co oni tak naprawdę o tobie myślą? Gdyby twoi pracownicy mieli wybór, czy nadal by u ciebie pracowali? Sutton, przeplatając przykłady z życia ze stosownymi naukowymi badaniami behawioralnymi, przedstawia staranny i miejscami zaskakujący raport na temat tego, co robią najlepsi szefowie.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni

pokaż wszystko