MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie i strategia

Newsletter

Zarządzanie i strategia

PAKIET Zjedz tę żabę! (Brian Tracy)

W pakiecie taniej!  Książka i Workbook w nowej niższej cenie. Zjedz tę żabę! to książka dla ludzi biznesu, to prawdziwe vademecum podnoszenia wydajności w  pracy i  osiągania z  niej zadowolenia. Dwadzieścia jeden opisanych tu metod ma za cel poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienie twojej pozycji w pracy.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

MBA w dziesięć dni (Steven A. Silbiger)

Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu.10-dniowy kurs MBA zawarty w tej książce jest syntezą materiału wykładanego podczas najpopularniejszych kursów biznesu. Najbardziej przydatne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Jednominutowy Mentor (Ken Blanchard, Claire Diaz-Ortiz)

Mentoring to wspaniały sposób na rozwój kariery. Bez względu na to, czy uczysz się od doświadczonego profesjonalisty, czy przekazujesz swoją wiedzę innym, mentoring ma do zaoferowania wiele korzyści. Książka zawiera praktyczne narzędzia i wskazówki, które pomogą w budowaniu trwałych i korzystnych relacji mentoringowych.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Lean CEO (Jacob Stoller)

Wreszcie pojawiła się książka zawierająca tę jakże cenną lekcję – lean to podejście ogólnoorganizacyjne, skoncentrowane na dostosowywaniu się i dostatku, za które pełną odpowiedzialność ponosi sam dyrektor generalny.



– Jeffrey K. Liker, autor bestsellera Droga Toyoty


 

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Strategia biznesowa (Brian Tracy)

Ustalenie strategii biznesowej umożliwia jasne określenie priorytetów, przygotowanie zasobów oraz otrzymanie rezultatów lepszych niż kiedykolwiek wcześniej. Być może wydaje się to skomplikowane, lecz Brian Tracy wie, jak sprawić, by stało się to proste

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Kieruj Działaj Żyj (Fredmund Malik)

Menedżerom płaci się za rezultaty, za dobre i właściwe zarządzanie, za profesjonalne podejście do tego zawodu. Nikt nie rodzi się menedżerem, skutecznego zarządzania trzeba się nauczyć.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Narzędzia tytanów (Timothy Ferriss)

Przez ostatnie dwa lata autor poznawał zwyczaje i narzędzia ludzi sukcesu z całego świata. Dzięki zdobytej wiedzy zdołał podwoić swoje dochody, stał się bardziej elastyczny i szczęśliwszy. Narzędzia tytanów zawierają najciekawsze spostrzeżenia i fragmenty notatek ze spotkań z tymi wyjątkowymi ludźmi.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Dobra strategia zła strategia (Richard P. Rumelt)

Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Nie licz na szczęście! EBOOK

Zarządzanie i strategia

Clayton Christensen, Taddy Hall, David Duncan, Karen Dillon

Nie licz na szczęście! EBOOK (Clayton Christensen, Taddy Hall, David Duncan, Karen Dillon)
EBOOK

Opowieść o innowacjach i wyborach klientów - Na podstawie wieloletnich badań autorzy doszli do przełomowego wniosku. Stwierdzili mianowicie, że utrwalane przez lata przekonanie – jakoby dla innowacyjności największe znaczenie miało gromadzenie jak najszerszej wiedzy na temat klienta – jest w  istocie niesłuszne.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy (Chris Zook, James Allen)

Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów. Jednak gdy autorzy bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni

pokaż wszystko