MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie i strategia

Newsletter

Zarządzanie i strategia

Narzędzia tytanów (Timothy Ferriss)

Przez ostatnie dwa lata autor poznawał zwyczaje i narzędzia ludzi sukcesu z całego świata. Dzięki zdobytej wiedzy zdołał podwoić swoje dochody, stał się bardziej elastyczny i szczęśliwszy. Narzędzia tytanów zawierają najciekawsze spostrzeżenia i fragmenty notatek ze spotkań z tymi wyjątkowymi ludźmi.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Dobra strategia zła strategia (Richard P. Rumelt)

Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Nie licz na szczęście! EBOOK

Zarządzanie i strategia

Clayton Christensen, Taddy Hall, David Duncan, Karen Dillon

Nie licz na szczęście! EBOOK (Clayton Christensen, Taddy Hall, David Duncan, Karen Dillon)
EBOOK

Opowieść o innowacjach i wyborach klientów - Na podstawie wieloletnich badań autorzy doszli do przełomowego wniosku. Stwierdzili mianowicie, że utrwalane przez lata przekonanie – jakoby dla innowacyjności największe znaczenie miało gromadzenie jak najszerszej wiedzy na temat klienta – jest w  istocie niesłuszne.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy (Chris Zook, James Allen)

Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów. Jednak gdy autorzy bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Dobra strategia zła strategia EBOOK (Richard P. Rumelt)
EBOOK

Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

60 sekund dziennie, by zarządzać lepiej (Adam Dębowski, Grzegorz Skibiński)

To nie książka. To 3 miesięczny projekt, który przyniesie wymierne zmiany. To esencja praktycznego zarządzania. CHCESZ LEPIEJ ZARZĄDZAĆ: sobą, zespołem, wynikami, zmianą, ludźmi, firmą, korpogrami, relacjami, strategią, emocjami, stresem, wizerunkiem i nie chcesz czytać 300 stron teorii i filozofii, ale codziennie inspirować się konkretną myślą?

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy EBOOK (Chris Zook, James Allen)
EBOOK

Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów. Jednak gdy autorzy bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Warren Buffett o biznesie (Richard J. Connors)

Praktyczny poradnik menedżerski o  modelu efektywnego zarządzania każdą firmą, dużą i małą, napisany na podstawie doświadczeń Buffetta w zarządzaniu Berkshire Hathaway. Zawiera przedstawione w bezpośredni, jasny i prosty sposób praktyczne informacje o tym, jak efektywnie zarządzać firmą.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Moje przygody z marketingiem (Philip Kotler)

To pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i  tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty marketingu, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu (Patrick Lencioni)

Opowieść, której bohaterem jest Jeff Shanley, lider podejmujący rozpaczliwą próbę odbudowy firmy na gruncie wartości związanych z pracą zespołową. Opierając się na tej opowieści, Lencioni kreśli przekonujący model, który staje się jednocześnie praktycznym narzędziem przydatnym przy identyfikacji, rekrutacji i doskonaleniu idealnych członków zespołu w  każdej organizacji.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko