MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie i strategia

Newsletter

Zarządzanie i strategia

Przewodnik dla lidera (Robert Grzybek)

PRZEDSPRZEDAŻ z 25% rabatem!

Jeśli potrzebujesz jednej książki, jednego przewodnika po przywództwie, nie szukaj więcej!
Znajdziesz tu odniesienia do wyników badań naukowych, przegląd literatury zagranicznej i polskiej, listę liderskich błędów poznawczych, a przede wszystkim mnóstwo anegdot, przykładów oraz praktycznych porad dla liderów każdego szczebla zarządzania.

więcej

Nasza cena

29,93 zł

39,90 zł

RABAT 25%

W sprzedaży od 27.10.2017r.

Dodaj do przechowalni
Jednominutowy Mentor (Ken Blanchard, Claire Diaz-Ortiz)

Mentoring to wspaniały sposób na rozwój kariery. Bez względu na to, czy uczysz się od doświadczonego profesjonalisty, czy przekazujesz swoją wiedzę innym, mentoring ma do zaoferowania wiele korzyści. Książka zawiera praktyczne narzędzia i wskazówki, które pomogą w budowaniu trwałych i korzystnych relacji mentoringowych.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Lean CEO (Jacob Stoller)

Wreszcie pojawiła się książka zawierająca tę jakże cenną lekcję – lean to podejście ogólnoorganizacyjne, skoncentrowane na dostosowywaniu się i dostatku, za które pełną odpowiedzialność ponosi sam dyrektor generalny.



– Jeffrey K. Liker, autor bestsellera Droga Toyoty


 

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Strategia biznesowa (Brian Tracy)

Ustalenie strategii biznesowej umożliwia jasne określenie priorytetów, przygotowanie zasobów oraz otrzymanie rezultatów lepszych niż kiedykolwiek wcześniej. Być może wydaje się to skomplikowane, lecz Brian Tracy wie, jak sprawić, by stało się to proste

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Kieruj Działaj Żyj (Fredmund Malik)

Menedżerom płaci się za rezultaty, za dobre i właściwe zarządzanie, za profesjonalne podejście do tego zawodu. Nikt nie rodzi się menedżerem, skutecznego zarządzania trzeba się nauczyć.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Jak upadają giganci (Jim Collins)

Upadku można uniknąć. Upadek można przewidzieć. Upadkowi można zapobiec.

Obserwując ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdyś wielkich, a dziś upadłych przedsiębiorstw Jim Collins zaczyna się zastanawiać: Jak to się dzieje, że giganci upadają? Czy upadek można przewidzieć i czy można go uniknąć? Jak nisko musi upaść firma, żeby znaleźć się na drodze prowadzącej nieuchronnie do katastrofy? W jaki sposób może zmienić kurs, na którym się znajduje?

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Narzędzia tytanów (Timothy Ferriss)

Przez ostatnie dwa lata autor poznawał zwyczaje i narzędzia ludzi sukcesu z całego świata. Dzięki zdobytej wiedzy zdołał podwoić swoje dochody, stał się bardziej elastyczny i szczęśliwszy. Narzędzia tytanów zawierają najciekawsze spostrzeżenia i fragmenty notatek ze spotkań z tymi wyjątkowymi ludźmi.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Kreatywność S.A. (Ed Catmull, Amy Wallace)

„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation – wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii.

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Dobra strategia zła strategia (Richard P. Rumelt)

Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy (Chris Zook, James Allen)

Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów. Jednak gdy autorzy bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Zyskaj na czasie (Rajan Suri)

Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki Koncepcji Szybkiego Wytwarzania? Przedstawiając przykłady wdrażania QRM, Rajan Suri pokazuje nie tylko, jak skrócić czas realizacji zleceń, lecz również jak podwyższyć jakość i obniżyć koszty operacyjne, zyskując dzięki temu większy udział w rynku.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

60 sekund dziennie, by zarządzać lepiej (Adam Dębowski, Grzegorz Skibiński)

To nie książka. To 3 miesięczny projekt, który przyniesie wymierne zmiany. To esencja praktycznego zarządzania. CHCESZ LEPIEJ ZARZĄDZAĆ: sobą, zespołem, wynikami, zmianą, ludźmi, firmą, korpogrami, relacjami, strategią, emocjami, stresem, wizerunkiem i nie chcesz czytać 300 stron teorii i filozofii, ale codziennie inspirować się konkretną myślą?

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy EBOOK (Chris Zook, James Allen)
EBOOK

Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów. Jednak gdy autorzy bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Warren Buffett o biznesie (Richard J. Connors)

Praktyczny poradnik menedżerski o  modelu efektywnego zarządzania każdą firmą, dużą i małą, napisany na podstawie doświadczeń Buffetta w zarządzaniu Berkshire Hathaway. Zawiera przedstawione w bezpośredni, jasny i prosty sposób praktyczne informacje o tym, jak efektywnie zarządzać firmą.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Moje przygody z marketingiem (Philip Kotler)

To pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i  tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty marketingu, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu (Patrick Lencioni)

Opowieść, której bohaterem jest Jeff Shanley, lider podejmujący rozpaczliwą próbę odbudowy firmy na gruncie wartości związanych z pracą zespołową. Opierając się na tej opowieści, Lencioni kreśli przekonujący model, który staje się jednocześnie praktycznym narzędziem przydatnym przy identyfikacji, rekrutacji i doskonaleniu idealnych członków zespołu w  każdej organizacji.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Mecz wygrywa się w szatni! (Jon Gordon, Mike Smith)

Krok po kroku autorzy wprowadzają nas w tajniki budowania dobrze prosperującej organizacji, oferując jasną strategię działania oraz praktyczne narzędzia, dzięki którym zwierzchnicy mogą stworzyć doskonałą kulturę organizacyjną, inspirować swoją postawą, wzmacniać relacje, usprawniać pracę zespołową.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Drugi wiek maszyny (Erik Brynjolfsson, Andrew McAfee)

Cyfrowy świat poszerza swoje granice. Czy jesteś na to gotowy?


Technologie cyfrowe – bazujące oczywiście na sprzęcie, oprogramowaniu i dostępie do sieci – będą w nieodległej przyszłości diagnozować choroby z większą dokładnością, niż mogą to zrobić lekarze. Dzięki dostępowi do ogromnych ilości danych będą w stanie przeistoczyć oblicze handlu detalicznego i wykonać bardzo wiele działań, które dziś wydają się wymagać zaangażowania człowieka.

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Kreatywni w biznesie (Jan Fazlagić)

We współczesnym biznesie wygrywają kreatywni: Apple, Nike, Honda, CD PROJEKT, Reserved – i wiele innych firm, które zatrudniają ludzi kreatywnych

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Zwycięskie strategie

Zarządzanie i strategia

Steven Krupp, Paul J. H. Schoemaker

Zwycięskie strategie (Steven Krupp, Paul J. H. Schoemaker)

Od każdego przywódcy oczekuje się konkretnych wyników: zrealizowania budżetu, dochowania terminów i zręcznego zarządzania ludźmi, które sprawią, że firma będzie sprawnie funkcjonowała z dnia na dzień.

więcej

Nasza cena

57,72 zł

67,90 zł

RABAT 15%

Strzał w dziesiątkę (Brian Tracy)

Co zrobić, żeby trafiać w dziesiątkę? Jak zwiększyć swoją siłę osiągania tego, czego pragniemy? Niektórym nabycie wiedzy, jak to robić, zajmuje całe życie, a wystarczy tylko wzmocnić kilka ważnych cech, żeby uruchomić cały proces.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Rok coachingu z Peterem Druckerem (Joseph A. Maciariello)

Koncepcje zarządzania, innowacyjności, przywództwa, efektywności i przystosowywania się do zmian Petera Druckera stanowią fundament współczesnej wiedzy biznesowej. Był on także mentorem wielu ważnych postaci w świecie biznesu, władz państwowych oraz organizacji pozarządowych i bardzo to sobie cenił.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Zarządzanie sprzedażą (Brian Tracy)

Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli.

więcej

Nasza cena

21,17 zł

24,90 zł

RABAT 15%

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej (Patrick Lencioni)

Autor opowiada bajkę o przywództwie, niezwykle pouczającą i wciągającą czytelnika. Koncentruje się na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Kathryn Petersen, dyrektor generalny firmy DecisionTech, staje wobec ostrego kryzysu przywództwa: ma pojednać zespół pogrążony w chaosie zagrażającym bytowi całej firmy. Czy odniesie sukces? Czy zostanie zwolniona? Czy firma upadnie?

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej (Patrick Lencioni)

W książce autor zamieszcza bardzo szczegółowe, praktyczne porady dotyczące przezwyciężania pięciu dysfunkcji pracy zespołowej – opisuje narzędzia, ćwiczenia, modele oceny, a także przytacza przykłady z własnej praktyki. Stawia pytania, na które każdy zespół musi sobie odpowiedzieć.

więcej

Nasza cena

31,37 zł

36,90 zł

RABAT 15%

Cztery obsesje wyjątkowego szefa AUDIO (Patrick Lencioni)
AUDIOBOOK

Patrick Lencioni przedstawia jeszcze jedną opowieść o  przywództwie, której każdy element jest równie porywający i pouczający, jak wszystkie poprzednie. Tym razem Lencioni skupia się na kluczowej roli przywódcy w budowaniu zdrowej organizacji – często pomijanym, a  niezwykle istotnym elemencie życia biznesowego, będącym podstawą trwałego sukcesu.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone (W. Chan Kim, Renée Mauborgne)

Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków


 

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Zarządzanie przez wartości

Zarządzanie i strategia

Ken Blanchard, Michael O'Connor

Zarządzanie przez wartości (Ken Blanchard, Michael O'Connor)

Zarządzanie przez wartości to szczegółowy plan działania, jak zwiększyć wartość przedsiębiorstwa, dobrze nim zarządzając. To klasyczna przypowieść Kena Blancharda o tym, że prawdziwy sukces osiągają tylko te firmy, które konsekwentnie kierują się istotnymi dla siebie wartościami, takimi jak wysoka jakość życia pracowników oraz wysoka jakość usług.

więcej

Nasza cena

21,17 zł

24,90 zł

RABAT 15%

Nowy Jednominutowy Menedżer (Kenneth Blanchard, Spencer Johnson)

NOWE wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku – zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie.

więcej

Nasza cena

21,17 zł

24,90 zł

RABAT 15%

Zarządzanie sobą (Beata Kozyra)

Pragniesz żyć w zgodzie ze sobą i podążać za swoimi marzeniami?

Ta książka podpowie ci, jak zrozumieć siebie, wprowadzać zmiany wewnętrzne i kształtować swoje otoczenie oraz spełniać marzenia.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone AUDIO (W. Chan Kim, Renée Mauborgne)
AUDIOBOOK

Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Lojalność 3.0 (Rajat Paharia)

W książce Lojalność 3.0 założyciel Bunchball, Rajat Paharia, opisuje metody zyskania na konkurencyjności. Paharia tłumaczy, w jaki sposób zbudować system napędzany ludzką motywacją i technologią cyfrową, który będzie stymulował stałe uczucie przywiązania i zaangażowania wśród klientów, pracowników i partnerów.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Zarządzanie przez wartości-Audio (Ken Blanchard, Michael O'Connor)
AUDIOBOOK

Zarządzanie przez wartości to szczegółowy plan działania, jak zwiększyć wartość przedsiębiorstwa, dobrze nim zarządzając. To klasyczna przypowieść Kena Blancharda o tym, że prawdziwy sukces osiągają tylko te firmy, które konsekwentnie kierują się istotnymi dla siebie wartościami, takimi jak wysoka jakość życia pracowników oraz wysoka jakość usług.

więcej

Nasza cena

16,92 zł

19,90 zł

RABAT 15%

ZERO TO ONE EBOOK (Peter Thiel, Blake Masters)
EBOOK

Założyciel PayPala o kulisach powstania największych start-upów

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

ZERO TO ONE AUDIO (Peter Thiel, Blake Masters)
AUDIOBOOK

Założyciel PayPala opowiada o kulisach powstania największych start-upów. Zero to One jest książką, wynikającą z  doświadczeń autora, o tym, jak budować firmy oparte na zupełnie nowych pomysłach, jak zamiast powielać w  nieskończoność istniejące rozwiązania, tworzyć coś z niczego, przechodzić od zera do jednego.


 

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Nadzwyczajna usługa (Frances Frei, Anne Morriss)

Czy zaspokajasz zapotrzebowanie klientów na świetną usługę i czy potrafisz na tym zaoszczędzić? Jesli nie, to znjadujesz się w bardzo niekorzystnej sytuacji, ponieważ nie udało Ci się stworzyć zrównoważonego modelu działalności, który przynosiłby zyski, dawał się skalować i gwarantował doskonałość na co dzień.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Zarządzanie sprzedażą - AUDIO (Brian Tracy)
AUDIOBOOK

Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników.

więcej

Nasza cena

21,17 zł

24,90 zł

RABAT 15%

Kultura Kaizen (Jon Miller, Jaime Villafuerte, Mike Wroblewski)

Wykorzystując ponad 50 lat zbiorczych doświadczeń specjalistów pomyślnie stosujących kaizen w trakcie transformacji organizacji z wielu branż, niniejsza książka wyjaśnia, jak szybko, ale trwale udoskonalić pracę i polepszyć wyniki. Jest szczegółowym przewodnikiem, dzięki któremu czytelnik dowie się, jak przeprowadzić usystematyzowane wdrażanie kaizen poprzez organizowanie warsztatów kaizen. Rzeczywiste przykłady ukazują, jak kultura kaizen sprawdza się w takich firmach jak Toyota, Zappos czy Wiremold.

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Nowy Jednominutowy Menedżer. AUDIO (Kenneth Blanchard, Spencer Johnson)
AUDIOBOOK

NOWE wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku – zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie.

więcej

Nasza cena

21,17 zł

24,90 zł

RABAT 15%

Kreatywność S.A. AUDIO (Ed Catmull, Amy Wallace)
AUDIOBOOK

„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation – wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Zarządzanie sobą - AUDIO (Beata Kozyra)
AUDIOBOOK

Pragniesz żyć w zgodzie ze sobą i podążać za swoimi marzeniami? Ta książka podpowie ci, jak zrozumieć siebie, wprowadzać zmiany wewnętrzne i kształtować swoje otoczenie oraz spełniać marzenia.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Zrozumieć Michaela Portera (Joan Magret)

 Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez Joan Magrettę, wieloletnią redaktorkę publikacji Portera i jego współpracownicę, przeznaczona jest nie dla teoretyków, lecz przede wszystkim dla praktyków.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Kreatywność S.A. (Ed Catmull, Amy Wallace)

„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation – wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

MBA w dziesięć dni (Steven A. Silbiger)

Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu.10-dniowy kurs MBA zawarty w tej książce jest syntezą materiału wykładanego podczas najpopularniejszych kursów biznesu. Najbardziej przydatne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

W sprzedaży od 27.10.2017r.

Dodaj do przechowalni
Wielcy z wyboru (Jim Collins, Morten T. Hansen)

Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne firmy święcą triumfy w czasach pełnych niepewności, a nawet chaosu, podczas gdy inne zwyczajnie nie dają sobie rady?” W oparciu o dziewięcioletnie badania, wsparte rygorystyczną analizą i poprzetykane fascynującymi historiami, Collins wraz ze współautorem, Mortenem Hansenem, przedstawiają pryncypia, dzięki którym można zbudować prawdziwie wielkie przedsiębiorstwo w niespokojnej, szybko zmieniającej się rzeczywistości, kiedy nie sposób przewidzieć przyszłości.





 


więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Zarządzaj swoim czasem (Pamela Dodd, Doug Sundheim)

NIEZBĘDNE RADY, JAKICH POTRZEBOWAŁEŚ, BY DOBRZE SIĘ ZORGANIZOWAĆ I DZIAŁAĆ!

Korzyści, jakie płyną z dobrego zarządzania czasem, są znaczne. Ludzie, którzy dobrze gospodarują własnym czasem: doprowadzają do końca więcej spraw, odczuwają mniejszy stres, mają lepsze relacje z innymi, lepiej postrzegają siebie i swoje życie.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

ZASADA OZ

Zarządzanie i strategia

Roger Connors, Tom Smith, Craig Hickman

ZASADA OZ (Roger Connors, Tom Smith, Craig Hickman)

„W książce Zasada Oz idee, które pojąć może każdy pracownik – odpowiedzialność, zaangażowanie pracowników, kontynuowanie wysiłków i wydajna realizacja. Zastosowanie wszystkich tych idei może przełożyć się bezpośrednio na zyski firmy. Polecam tę książkę każdemu, na każdym poziomie organizacji, kto szuka tego następnego kroku na drodze ku budowie doskonałych zespołów i osiągnięciu rezultatów.”

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

ZERO TO ONE

Zarządzanie i strategia

Peter Thiel, Blake Masters

ZERO TO ONE (Peter Thiel, Blake Masters)

Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu społecznościowego. Jeżeli kopiujesz tych ludzi, to znaczy, że niczego od nich się nie nauczyłeś.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Zmysły dla zysku (Iwona Skowronek)

Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014 - Dziennik Gazeta Prawna


więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Dobry szef, zły szef EBOOK (Robert I. Sutton)
EBOOK

Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Co oni tak naprawdę o tobie myślą? Gdyby twoi pracownicy mieli wybór, czy nadal by u ciebie pracowali? Sutton, przeplatając przykłady z życia ze stosownymi naukowymi badaniami behawioralnymi, przedstawia staranny i miejscami zaskakujący raport na temat tego, co robią najlepsi szefowie.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Kto zabił zmianę? EBOOK (Ken Blanchard, John Britt, Judd Hoekstra, Pat Zigarmi)
EBOOK

Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o  wprowadzeniu – bywa, że dużych i kosztownych – zmian, w celu poprawienia istniejącego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany giną nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedłużającej się agonii rujnującej zasoby organizacji oraz morale i  energię jej członków.

więcej

Nasza cena

17,77 zł

20,90 zł

RABAT 15%

Trzy ważne pytania do rozgorączkowanej rodziny. Opowieść o przywództwie EBOOK (Patrick Lencioni)
EBOOK

Gdyby nasi klienci zarządzali swoimi firmami tak, jak zarządzamy naszą rodziną, musieliby zamknąć interes.

W tej niezwykłej, przełomowej książce, konsultant biznesowy i  bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, koncentruje swoją uwagę wokół najważniejszej organizacji w naszym życiu, jaką jest rodzina. Jako mąż i  ojciec czterech chłopców Lencioni jest świadomy przepaści pomiędzy czasem i energią, jakie jego klienci inwestują w zarządzanie swoimi firmami, a zachowawczym sposobem, w jaki większość osób wiedzie swoje życie osobiste.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Wzrost (Jim Stengel)

Firmy, które koncentrują się na podnoszeniu jakości życia ludzi, odnotowują wzrost na poziomie trzykrotnie wyższym niż konkurencja i  uzyskują wyniki znacznie powyżej średniej rynkowej. Dominują w swoich kategoriach i mogą maksymalizować zyski w długim okresie.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej AUDIODOWNLOAD (Patrick Lencioni)
AUDIODOWNLOAD

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i  pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Kto zabił zmianę? AUDIO (Ken Blanchard, John Britt, Judd Hoekstra, Pat Zigarmi)
AUDIOBOOK

Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o  wprowadzeniu – bywa, że dużych i kosztownych – zmian, w celu poprawienia istniejącego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany giną nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedłużającej się agonii rujnującej zasoby organizacji oraz morale i  energię jej członków.

więcej

Nasza cena

21,17 zł

24,90 zł

RABAT 15%

Zarządzanie sprzedażą AUDIO (Chet Holmes)
AUDIOBOOK

Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu”. Pomaga swoim klientom roznieść konkurencję, a równocześnie ożywić i spotęgować własne oczekiwania. Jego pierwsza i podstawowa rada zasadza się na jednym prostym pomyśle: skup się!

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Kto zabił zmianę? (Ken Blanchard, John Britt, Judd Hoekstra, Pat Zigarmi)

patron


 


Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o  wprowadzeniu – bywa, że dużych i kosztownych – zmian, w celu poprawienia istniejącego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany giną nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedłużającej się agonii rujnującej zasoby organizacji oraz morale i  energię jej członków.

więcej

Nasza cena

21,17 zł

24,90 zł

RABAT 15%

Skończ z okresową oceną pracowników! (Samuel A. Culbert, Lawrence Rout)

ZREZYGNUJ Z OKRESOWEJ OCENY SWOICH PRACOWNIKÓW!

To główna teza stawiana przez Samuela Culberta w książce, która mierzy się z powszechnymi osądami i pokazuje prawdziwe oblicze okresowej oceny pracowników – jako okrutnej, bezsensownej i podstępnej praktyki, która wiele mówi o bezmyślnych działaniach kierownictwa będących prawdziwą plagą współczesnych organizacji. Według profesora Culberta okresowa ocena pracowników nie tylko jest znienawidzona przez wszystkich, którzy muszą ją przeprowadzać lub też jej podlegają.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Strateg

Zarządzanie i strategia

Cynthia A. Montgomery

Strateg (Cynthia A. Montgomery)

„Czy jesteś strategiem? To pierwsze pytanie, jakie Cynthia Montgomery zadaje pochodzącym ze wszystkich zakątków świata właścicielom firm i zarządzającym najwyższego szczebla, uczestniczącym w jej cieszącym się ogromnym uznaniem kursie dla kadry kierowniczej. Nie jest to pytanie, którego się spodziewają lub nad którym głębiej zastanawialiby się w pierwszym dniu szkolenia. Jednak, gdy kurs dobiega już końca, nie potrafią sobie wyobrazić, jak mogliby prowadzić swoje firmy do sukcesu, nie będąc strategami i nie pełniąc tej roli w swoim codziennym życiu.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Trzy ważne pytania do rozgorączkowanej rodziny. Opowieść o przywództwie (Patrick Lencioni)

Gdyby nasi klienci zarządzali swoimi firmami tak, jak zarządzamy naszą rodziną, musieliby zamknąć interes.

W tej niezwykłej, przełomowej książce, konsultant biznesowy i  bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, koncentruje swoją uwagę wokół najważniejszej organizacji w naszym życiu, jaką jest rodzina. Jako mąż i  ojciec czterech chłopców Lencioni jest świadomy przepaści pomiędzy czasem i energią, jakie jego klienci inwestują w zarządzanie swoimi firmami, a zachowawczym sposobem, w jaki większość osób wiedzie swoje życie osobiste.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Lean w biurze i usługach (Drew Locher)


 




Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne.


więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Coaching (Ken Blanchard & Don Shula)

Czy twoi podwładni w pełni wykorzystują swój potencjał? Czy twój zespół – być może jest to grupa pracowników, być może grupa studentów, a być może twoja rodzina – wspina się na wyżyny swoich możliwości?

Don Shula, legenda NFL, i Ken Blanchard, konsultant cieszący się ogromnym uznaniem połączyli siły, by w książce Coaching przedstawić swoje sekrety dotyczące inspirowania innych do osiągania wielkich rzeczy.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły AUDIO (Ken Blanchard, Donald Carew, Eunice Parisi-Carew)
AUDIOBOOK

Nigdy dotychczas koncepcja pracy zespołowej nie miała tak istotnego znaczenia dla funkcjonowania i sukcesu organizacji. Ken Blanchard wraz z Donaldem CarewemEunice Parisi-Carew opisują cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności.


 

więcej

Nasza cena

16,92 zł

19,90 zł

RABAT 15%

DROGA TOYOTY (Jeffrey K. Liker)

DROGA TOYOTY wyjaśnia swoiste podejście Toyoty do szczupłego zarządzania - 14 zasad ożywiających charakterystyczną dla tej firmy kulturę obsesji na punkcie jakości i wydajności. Czytelnik uzyska dzięki tej książce cenną wiedzę, którą można wykorzystać w  odniesieniu do każdej firmy i każdego procesu gospodarczego - zarówno w  dziedzinie usług, jak i wytwarzania.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

MBA w dziesięć dni (Steven Silbiger)

Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej książki wymaga poświęcenia zaledwie ułamka czasu i kosztów potrzebnych do uzyskania dyplomu MBA. Nowe, zaktualizowane wydanie zawiera najbardziej aktualne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Zarządzaj swoim czasem AUDIO (Pamela Dodd, Doug Sundheim)
AUDIOBOOK

 NIEZBĘDNE RADY, JAKICH POTRZEBOWAŁEŚ, BY DOBRZE SIĘ ZORGANIZOWAĆ I DZIAŁAĆ!


Korzyści, jakie płyną z dobrego zarządzania czasem, są znaczne. Ludzie, którzy dobrze gospodarują własnym czasem: • doprowadzają do końca więcej spraw, • odczuwają mniejszy stres, • mają lepsze relacje z innymi, • lepiej postrzegają siebie i swoje życie.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Dobry szef, zły szef (Sutton Robert I.)

Czy jesteś dobrym szefem? czy złym szefem? Czy twoi pracownicy ? gdyby mieli wybór ? chcieliby jeszcze kiedykolwiek dla Ciebie pracować? A co najważniejsze ? czy masz pojęcie o tym, jak to jest dla Ciebie pracować? Trzy pytania ? Jeżeli chcesz być Dobrym Szefem, o co musisz dzień w dzień dbać? ? Jeśli masz Złego Szefa, to co możesz z tym zrobić? ? Krótko mówiąc, czym charakteryzuje się Dobry Szef ... a jakie są najgorsze wady Złego Szefa?

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Droga TOYOTY do Lean Leadership (Jeffrey K. Liker, Gary L. Convis)

TOYOTA. Nazwa tożsama z wielkością – światowej klasy samochody i myślenie zmieniające reguły gry w biznesie. Toyota ponosi ogromne nakłady inwestycyjne, aby uważnie wyselekcjonować, a następnie wykształcić przywódców, którzy wpiszą się w jej unikalną filozofię i kulturę.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Menedżer skuteczny (Peter F. Drucker)

Jedna z najważniejszych książek Petera F. Druckera, niezastąpiony drogowskaz menedżerskiej efektywności. Dla osiągnięcia sensownej efektywności nie wystarczy być inteligentnym, ciężko pracować i znać się na rzeczy. Efektywność to coś odrębnego, coś innego.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Sustainability w biznesie czyli przedsiębiorstwo przyszłości EBOOK

Zarządzanie i strategia

W.M. Grudzewski, I.K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz

Sustainability w biznesie czyli przedsiębiorstwo przyszłości EBOOK (W.M. Grudzewski, I.K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz)
EBOOK

 Przyszłość zarządzania nurtuje rzesze naukowców i praktyków. Ustosunkowując się do tej kwestii, Autorzy książki proponują nowe paradygmaty, formułują nowe interpretacje teorii i praktyki zarządzania, zwracają uwagę na konsekwencje rewolucyjnych zmian w nauce dla zarządzania. Jednak przede wszystkim podążają w kierunku nowej interpretacji przedsiębiorstwa przyszłości – sustainable enterprise, które na ogół kojarzone jest z ideą zrównoważonego rozwoju, tymczasem może mieć zupełnie nową, dopełniającą racjonalność. Jaką?

więcej

Nasza cena

36,47 zł

42,90 zł

RABAT 15%

Sztuka strategii (Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff)

Teoria gier. Być może coś o niej słyszałeś lub może widziałeś film PIĘKNY UMYSŁ i zacząłeś się zastanawiać, jak owa teoria może ci pomóc w rozegraniu własnego życia.

więcej

Nasza cena

49,22 zł

57,90 zł

RABAT 15%

ZERO TO ONE AUDIODOWNLOAD (Peter Thiel, Blake Masters)
AUDIODOWNLOAD

Założyciel PayPala o kulisach powstania największych start-upów

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Zyskaj na czasie (Rajan Suri)


W ciągu dziesięciu lat, jakie minęły od wydania książki Quick Response Manufacturing (QRM – Koncepcja Szybkiego Wytwarzania), przedstawione w niej innowacyjne zasady udowodniły swoją efektywność w wielu działających w różnych branżach małych i dużych przedsiębiorstwach

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Lean w biurze i usługach EBOOK (Drew Locher)
EBOOK




Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne.


 

więcej

Nasza cena

36,47 zł

42,90 zł

RABAT 15%

Doświadczenie APPLE (Carmine Gallo)

W przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni sklepy Apple Store zarabiają więcej niż jakakolwiek inna sieć handlowa. Źródeł sukcesu Apple i niesamowitej lojalności jej klientów nie należy jednak doszukiwać się wyłącznie w genialnej ofercie produktu, ale również w zachowaniach jej pracowników – ludzi kompetentnych, samodzielnych i zdeterminowanych do zapewniania klientom najlepszego możliwego doświadczenia.

 

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Menedżer skuteczny AUDIO (Peter F. Drucker)
AUDIOBOOK

Dla osiągnięcia sensownej efektywności nie wystarczy być inteligentnym, ciężko pracować i znać się na rzeczy. Efektywność to coś odrębnego, coś innego. Ale nie wymaga ona jakiegoś specjalnego daru, specjalnych talentów czy specjalnego treningu. Nie wymaga - w przypadku menedżera - czegoś specjalnie skomplikowanego.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Warren Buffett o biznesie EBOOK (Richard J. Connors)
EBOOK

 


Warren Buffett o biznesie to praktyczny poradnik menedżerski o  modelu efektywnego zarządzania każdą firmą, dużą i małą, napisany na podstawie doświadczeń Buffetta w zarządzaniu Berkshire Hathaway. Książka zawiera przedstawione w bezpośredni, jasny i  prosty sposób praktyczne informacje o tym, jak efektywnie zarządzać firmą. Przeznaczona jest dla menedżerów wyższego szczebla, menedżerów, przedsiębiorców oraz studentów szkół biznesu. Bogata w informacje i  inspirująca, ta jedyna w swoim rodzaju książka pozwala lepiej zrozumieć myślenie o biznesie Warrena Buffetta, a jednocześnie dostarcza ponadczasowych wskazówek o  strategiach zarządzaniach, pomagających w  zarządzaniu firmą osiągającą sukces.
więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Po pierwsze: Złam wszelkie zasady (Marcus Buckingham & Curt Coffman)

Kolejne wydanie! Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na obszernym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji Gallupa, pokazuje, że istnieje coś, co łączy wszystkich odnoszących sukces menedżerów - jest tym elastyczność w podchodzeniu do sytuacji i ludzi, przekraczanie i łamanie utartych zasad.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Droga Toyoty Fieldbook (Jeffrey K. Liker, David Meier)

 


Dowiedz się, w jaki sposób zbudować filozofię redukcji kosztów i stworzyć kulturę skłaniającą pracowników do natychmiastowego rozwiązywania problemów. Jak kształtować liderów, którzy będą żyli tą kulturą, jak sprawić, by firma stała się prawdziwą organizacją stale uczącą się, rozwijającą i zaspokajającą potrzeby klientów oraz jak zapewnić sobie długofalowy sukces.

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Cztery obsesje wyjątkowego szefa EBOOK (Patrick Lencioni)
EBOOK

Patrick Lencioni przedstawia jeszcze jedną opowieść o przywództwie, której każdy element jest równie porywający i pouczający, jak wszystkie poprzednie. Tym razem Lencioni skupia się na kluczowej roli przywódcy w budowaniu zdrowej organizacji – często pomijanym, a niezwykle istotnym elemencie życia biznesowego, będącym podstawą trwałego sukcesu.

więcej

Nasza cena

27,03 zł

31,80 zł

RABAT 15%

Organizacje w praktyce (redakcja naukowa Monika Kostera)

W Polsce brakowało dotychczas dobrego podręcznika opartego na studiach przypadków – wreszcie studenci zarządzania i teorii organizacji mogą z pożytkiem skorzystać z metody powszechnie stosowanej np. w Harvard Business School. Dzięki znakomitemu doborowi nieoczywistych i niestandardowych organizacji czytelnik jest w stanie zrozumieć złożoność kontekstów i uwarunkowań różnych ich typów. Książka powinna być szczególnie przydatna dla uczestników programów typu MBA, a także dla studentów studiów magisterskich zarządzania i socjologii.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Dawaj innym szczęście AUDIO (Tony Hsieh)
AUDIOBOOK

W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się ze słuchaczami różnymi lekcjami, jakie odebrał w  biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie  Zappos  i  jeszcze  więcej.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Dawaj innym szczęście (Tony Hsieh)

W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie  Zappos  i  jeszcze  więcej. 

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej AUDIO (Patrick Lencioni)
AUDIOBOOK

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i  pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Systemy VBM i zysk ekonomiczny

Ekonomia i gospodarka, Zarządzanie i strategia

pod redakcją: Andrzeja Cwynara i Pawła Dżuraka

Systemy VBM i zysk ekonomiczny (pod redakcją: Andrzeja Cwynara i Pawła Dżuraka)
Książka ma walory praktycznej użyteczności, dzięki którym może ona stać się nie tylko frapującą lekturą dla osób reprezentujących różnorodne środowiska (właścicieli i menedżerów przedsiębiorstw, przedstawicieli tzw. rynku – maklerów, brokerów, doradców inwestycyjnych, jak również samych inwestorów, nauczycieli akademickich i  studentów), ale także swoistym, fachowo opracowanym przewodnikiem po stosunkowo młodej dziedzinie wiedzy, jaką jest zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Decyduje o tym zarówno bardzo sugestywny i  komunikatywny język, jak i zwięzłe studia przypadków, czy swoiste dygresje pozwalające spojrzeć na omawiane zagadnienia z różnych perspektyw.
więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Przesłanie Druckera (Elizabeth Haas Edersheim)

W ciągu szesnastu miesięcy poprzedzających śmierć Petera Druckera, powszechnie uważanego za ojca współczesnego zarządzania, autorka niniejszej książki poświęciła wiele czasu na rozmowy z nim. Dyskutowali głównie o rozwoju nowoczesnej firmy, który dokonał się w trakcie życia Druckera i wciąż zachodzi w nieustannie rosnącym tempie.

Przesłanie Druckera prezentuje wizjonerskie koncepcje zarządzania Petera Druckera i odnosi je do głównych zagrożeń i możliwości biznesowych nadchodzących dziesięcioleci.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Zarządzanie sprzedażą (Chet Holmes)

Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu”. Pomaga swoim klientom roznieść konkurencję, a równocześnie ożywić i spotęgować własne oczekiwania. Jego pierwsza i podstawowa rada zasadza się na jednym prostym pomyśle: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach strategii, skoncentruj się na garstce niezbędnych umiejętności, które silnie wpłyną na przekształcenie twojej firmy.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły (Ken Blanchard, Donald Carew, Eunice Parisi-Carew)
Nigdy dotychczas koncepcja pracy zespołowej nie miała tak istotnego znaczenia dla funkcjonowania i sukcesu organizacji. Ken Blanchard wraz z Donaldem Carewem i Eunice Parisi-Carew opisuje cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności – rozpoznanie, niezadowolenie, integrację i produkcję.

więcej

Nasza cena

16,92 zł

19,90 zł

RABAT 15%

Sustainability w biznesie czyli przedsiębiorstwo przyszłości

Zarządzanie i strategia

W.M. Grudzewski, I.K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz

Sustainability w biznesie czyli przedsiębiorstwo przyszłości (W.M. Grudzewski, I.K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz)
Przyszłość zarządzania nurtuje rzesze naukowców i praktyków. Ustosunkowując się do tej kwestii, Autorzy książki proponują nowe paradygmaty, formułują nowe interpretacje teorii i praktyki zarządzania, zwracają uwagę na konsekwencje rewolucyjnych zmian w nauce dla zarządzania. Jednak przede wszystkim podążają w kierunku nowej interpretacji przedsiębiorstwa przyszłości – sustainable enterprise, które na ogół kojarzone jest z ideą zrównoważonego rozwoju, tymczasem może mieć zupełnie nową, dopełniającą racjonalność. Jaką?
więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Metody TQM w zarządzaniu firmą (Marek Ćwiklicki, Hubert Obora)

 


Książka zawiera kompleksową prezentację najważniejszych metod i technik Total Quality Management koniecznych dla prawidłowego wdrożenia zarządzania jakością w firmach. Autorzy koncentrują się na tzw. 7 „klasycznych” i 7 „nowych” metodach TQM; przedstawiają też inne narzędzia stosowane z powodzeniem przez japońskich menedżerów.
więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Kultura Toyoty (Jeffrey K. Liker & Michael Hoseus)
Autorytety w zakresie Toyoty, Jeffrey Liker i Michael Hoseus ujawniają, w jaki sposób Toyota wybiera, rozwija i motywuje swoich ludzi, aby zaangażowali się w proces wytwarzania produktów o najwyższej jakości. Z tej książki możesz dowiedzieć się, jak zrobić to w swojej firmie.

 

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Zarządzanie XXI wieku - wyzwania (Peter F. Drucker)

 

W tej książce Drucker rozważa, jakie prognozy przyszłości biznesu i zarządzania są racjonalne, a jakie nie. Pisze, na co menedżerowie muszą przygotować się w XXI wieku. Omawia sprawy najważniejsze, które stanowią "być albo nie być" organizacji w obecnym stuleciu. Dziś potrzebne są nowe paradygmaty zarządzania, ponieważ świat przechodzi zmiany dużo bardziej radykalne niż te w wieku dziewiętnastym i dwudziestym.
więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Toyota Talent (Jeffrey K. Liker & David P. Meier)



Firma Toyota nie ogranicza się do produkcji samochodów – produkuje także utalentowanych ludzi. W książce Droga Toyoty, która zdobyła status międzynarodowego bestsellera, Jeffrey Liker wyjaśniał, że sukces tej firmy opiera się na czterech podstawach: filozofii, ludziach, umiejętnościach rozwiązywania problemów i procesie (model 4P – Philosophy, People, Problem Solving i Process). We współpracy z Davidem Meierem, Liker przedstawił praktyczne zastosowanie tych zasad w książce The Toyota Way Fieldbook. Teraz ci doskonali znawcy firmy Toyota pokazują, w jaki sposób można rozwijać utalentowanych ludzi i osiągać wyjątkowe rezultaty w każdej firmie.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyce EBOOK (Ken Blanchard & Robert Lorber)
EBOOK

To działa! Bez względu na to, czy jesteś odpowiedzialny za gospodarstwo domowe, przedsiębiorstwo, rodzinę czy fabrykę!

Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyce to kolejny etap prostego i wyjątkowo skutecznego programu mającego niebagatelny wpływ na kształt nowoczesnego biznesu. Skorzystaj z tej unikalnej wiedzy już dzisiaj! Poznaj praktyczne tajniki jednominutowego zarządzania organizacją.


 

więcej

Nasza cena

14,37 zł

16,90 zł

RABAT 15%

Wizjonerskie organizacje (Jim Collins & Jerry I. Porras)

 



 


Nieśmiertelność i prosperity na wieki


Istnieją firmy wizjonerskie i pozostałe. Firmy wizjonerskie to te, które trwają przez całe stulecia i nieprzerwanie rosną w siłę, mimo że ich założyciele odeszli dawno temu. To machiny postępu, które żyją własnym życiem. Pytanie brzmi: jak skonstruować taką machinę?

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Od dobrego do wielkiego (Jim Collins)


Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów?


I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? James C. Collins, wraz ze swoim zespołem badaczy, wydestylował taki kod DNA. Kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek firm.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Menedżer skuteczny (Peter Drucker)

Dla osiągnięcia sensownej efektywności nie wystarczy być inteligentnym, ciężko pracować i znać się na rzeczy. Efektywność to coś odrębnego, coś innego. Ale nie wymaga ona jakiegoś specjalnego daru, specjalnych talentów czy specjalnego treningu.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Myśli przewodnie Druckera (Peter Drucker)



Wszechstronna książka Druckera, czerpiąca z jego najlepszych prac, traktuje o zarządzaniu, o jednostce i o społeczeństwie. Te problemy współczesnego świata, w połączeniu z jasnym i pełnym rozmachu stylem tworzą dzieło, które w jednym tomie zawiera wszystkie najistotniejsze i najbardziej twórcze myśli autora.

więcej

Nasza cena

63,75 zł

75,00 zł

RABAT 15%

pokazuj stronami