MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie i strategia

Newsletter

Zarządzanie i strategia

Lean CEO (Jacob Stoller)

Wreszcie pojawiła się książka zawierająca tę jakże cenną lekcję – lean to podejście ogólnoorganizacyjne, skoncentrowane na dostosowywaniu się i dostatku, za które pełną odpowiedzialność ponosi sam dyrektor generalny.



– Jeffrey K. Liker, autor bestsellera Droga Toyoty


 

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Kieruj Działaj Żyj (Fredmund Malik)

Menedżerom płaci się za rezultaty, za dobre i właściwe zarządzanie, za profesjonalne podejście do tego zawodu. Nikt nie rodzi się menedżerem, skutecznego zarządzania trzeba się nauczyć.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Jak upadają giganci (Jim Collins)

Upadku można uniknąć. Upadek można przewidzieć. Upadkowi można zapobiec.

Obserwując ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdyś wielkich, a dziś upadłych przedsiębiorstw Jim Collins zaczyna się zastanawiać: Jak to się dzieje, że giganci upadają? Czy upadek można przewidzieć i czy można go uniknąć? Jak nisko musi upaść firma, żeby znaleźć się na drodze prowadzącej nieuchronnie do katastrofy? W jaki sposób może zmienić kurs, na którym się znajduje?

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Kreatywność S.A. (Ed Catmull, Amy Wallace)

„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation – wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii.

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy (Chris Zook, James Allen)

Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów. Jednak gdy autorzy bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Zyskaj na czasie (Rajan Suri)

Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki Koncepcji Szybkiego Wytwarzania? Przedstawiając przykłady wdrażania QRM, Rajan Suri pokazuje nie tylko, jak skrócić czas realizacji zleceń, lecz również jak podwyższyć jakość i obniżyć koszty operacyjne, zyskując dzięki temu większy udział w rynku.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

60 sekund dziennie, by zarządzać lepiej (Adam Dębowski, Grzegorz Skibiński)

To nie książka. To 3 miesięczny projekt, który przyniesie wymierne zmiany. To esencja praktycznego zarządzania. CHCESZ LEPIEJ ZARZĄDZAĆ: sobą, zespołem, wynikami, zmianą, ludźmi, firmą, korpogrami, relacjami, strategią, emocjami, stresem, wizerunkiem i nie chcesz czytać 300 stron teorii i filozofii, ale codziennie inspirować się konkretną myślą?

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Warren Buffett o biznesie (Richard J. Connors)

Praktyczny poradnik menedżerski o  modelu efektywnego zarządzania każdą firmą, dużą i małą, napisany na podstawie doświadczeń Buffetta w zarządzaniu Berkshire Hathaway. Zawiera przedstawione w bezpośredni, jasny i prosty sposób praktyczne informacje o tym, jak efektywnie zarządzać firmą.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Moje przygody z marketingiem (Philip Kotler)

To pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i  tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty marketingu, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu (Patrick Lencioni)

Opowieść, której bohaterem jest Jeff Shanley, lider podejmujący rozpaczliwą próbę odbudowy firmy na gruncie wartości związanych z pracą zespołową. Opierając się na tej opowieści, Lencioni kreśli przekonujący model, który staje się jednocześnie praktycznym narzędziem przydatnym przy identyfikacji, rekrutacji i doskonaleniu idealnych członków zespołu w  każdej organizacji.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko