MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie i strategia

Newsletter

Zarządzanie i strategia

Awans gwarantowany (Jay A. Conger, Allan H. Church)

Dzięki tej książce rozwiniesz swój potencjał zawodowy oraz dowiesz się, jak świadomie pokierować swoją karierą. Co muszę zrobić, aby piąć się w górę w tej organizacji? Na co będzie zwracać uwagę mój szef, oceniając mój potencjał? Co się stanie, gdy trafię na listę talentów? Czy z tej listy można zostać wykreślonym?

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Servant Leadership w praktyce

Przywództwo, Zarządzanie i strategia

redakcja: Ken Blanchard, Renee Broadwell

Servant Leadership w praktyce (redakcja: Ken Blanchard, Renee Broadwell)

Servant leadership (przywództwo służebne) jako optymalny sposób budowania relacji z ludźmi. Nowy model przywództwa, w którym lider jest przede wszystkim wsparciem dla swego otoczenia, zajmuje się usuwaniem barier, mobilizuje swoich ludzi i pomaga im osiągać cele.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Leadership ToolBox (Robert St. Bokacki)

Na naszych oczach zmienia się charakter i rola liderów, pojawia się nowe przywództwo. Dziś wartość menedżerów określa ich stosunek do ludzi – stwarzanie warunków do maksymalnego wykorzystania zdolności i  możliwości każdego pracownika z osobna i wszystkich razem.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Zrobione! (Jon Acuff)

Badania dowodzą, że niepowodzeniem kończy się aż 92 procent wszelkich postanowień noworocznych. Ty rówież cierpisz na „słomiany zapał”? Prześladują cię nieukończone zadania i nieosiągnięte cele? Podobają ci się wszystkie nowe pomysły? Teraz możesz to zmienić i podnieść swoją skuteczność aż o 43%.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Zwyciężaj w biznesie! (Brian Tracy)

Te same zasady, które pomagały dowódcom zwyciężać podczas militarnych kampanii, mogą również być zastosowane, aby osiągnąć sukces w życiu zawodowym i prywatnym. Tracy przedstawia dwanaście kluczowych strategii wykorzystywanych przez wielkich dowódców i pokazuje, jak je stosować w życiu codziennym.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Droga Toyoty do doskonałości w usługach (Jeffrey K. Liker, Karyn Ross)

Książka jest przewodnikiem, która pozwoli zrozumieć Lean i poznać zasady, praktyki oraz narzędzia służące rozwijaniu ludzi i procesów. Te sprawdzone techniki mają na celu pomóc w ciągłym doskonaleniu twoich usług i operacji, a także stałym zwiększaniu wartości dostarczanej dla klientów.

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Przemiana błękitnego oceanu (W. Chan Kim, Renée Mauborgne)

Książka Przemiana błękitnego oceanu pełna jest inspirujących, zaczerpniętych z rzeczywistego świata przykładów, jak liderzy w różnych branżach i organizacjach dokonali przemian czerwonych oceanów zatłoczonych przez konkurentów w szerokie, otwarte wody błękitnych oceanów nowej przestrzeni rynkowej, stosując procesy i  narzędzia w niej opisane.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Nie licz na szczęście!

Innowacje, nowe trendy, Zarządzanie i strategia

Clayton Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon, David S. Duncan

Nie licz na szczęście! (Clayton Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon, David S. Duncan)

Opowieść o innowacjach i wyborach klientów - Na podstawie wieloletnich badań autorzy doszli do przełomowego wniosku. Stwierdzili mianowicie, że utrwalane przez lata przekonanie – jakoby dla innowacyjności największe znaczenie miało gromadzenie jak najszerszej wiedzy na temat klienta – jest w  istocie niesłuszne.

więcej

Nasza cena

44,97 zł

52,90 zł

RABAT 15%

Od dobrego do wielkiego (Jim Collins)

Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów? W książce znajdziecie ponadczasowe zasady konieczne do przekształcania organizacji dobrych w wielkie. Autorzy pokazują, w jaki sposób można dobrą organizację zmienić tak, by była zdolna przez długi czas osiągać wyjątkowe wyniki.

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Strategia błękitnego oceanu. Początek (W. Chan Kim and Renée Mauborgne)

Zbiór artykułów pozwalających krok po kroku prześledzić proces tworzenia „błękitnych oceanów”, czyli przestrzeni rynkowych umożliwiających swobodne działanie w warunkach braku konkurencji. Autorzy proponują narzędzia, dzięki którym można tę przestrzeń zagospodarowywać, a które ostatecznie stały się fundamentem modelu strategicznego błękitnego oceanu.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko