MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie i strategia

Newsletter

Zarządzanie i strategia

Przewodnik dla lidera (Robert Grzybek)

PRZEDSPRZEDAŻ z 25% rabatem!

Jeśli potrzebujesz jednej książki, jednego przewodnika po przywództwie, nie szukaj więcej!
Znajdziesz tu odniesienia do wyników badań naukowych, przegląd literatury zagranicznej i polskiej, listę liderskich błędów poznawczych, a przede wszystkim mnóstwo anegdot, przykładów oraz praktycznych porad dla liderów każdego szczebla zarządzania.

więcej

Nasza cena

29,93 zł

39,90 zł

RABAT 25%

W sprzedaży od 27.10.2017r.

Dodaj do przechowalni
Jednominutowy Mentor (Ken Blanchard, Claire Diaz-Ortiz)

Mentoring to wspaniały sposób na rozwój kariery. Bez względu na to, czy uczysz się od doświadczonego profesjonalisty, czy przekazujesz swoją wiedzę innym, mentoring ma do zaoferowania wiele korzyści. Książka zawiera praktyczne narzędzia i wskazówki, które pomogą w budowaniu trwałych i korzystnych relacji mentoringowych.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Lean CEO (Jacob Stoller)

Wreszcie pojawiła się książka zawierająca tę jakże cenną lekcję – lean to podejście ogólnoorganizacyjne, skoncentrowane na dostosowywaniu się i dostatku, za które pełną odpowiedzialność ponosi sam dyrektor generalny.



– Jeffrey K. Liker, autor bestsellera Droga Toyoty


 

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Strategia biznesowa (Brian Tracy)

Ustalenie strategii biznesowej umożliwia jasne określenie priorytetów, przygotowanie zasobów oraz otrzymanie rezultatów lepszych niż kiedykolwiek wcześniej. Być może wydaje się to skomplikowane, lecz Brian Tracy wie, jak sprawić, by stało się to proste

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Kieruj Działaj Żyj (Fredmund Malik)

Menedżerom płaci się za rezultaty, za dobre i właściwe zarządzanie, za profesjonalne podejście do tego zawodu. Nikt nie rodzi się menedżerem, skutecznego zarządzania trzeba się nauczyć.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Jak upadają giganci (Jim Collins)

Upadku można uniknąć. Upadek można przewidzieć. Upadkowi można zapobiec.

Obserwując ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdyś wielkich, a dziś upadłych przedsiębiorstw Jim Collins zaczyna się zastanawiać: Jak to się dzieje, że giganci upadają? Czy upadek można przewidzieć i czy można go uniknąć? Jak nisko musi upaść firma, żeby znaleźć się na drodze prowadzącej nieuchronnie do katastrofy? W jaki sposób może zmienić kurs, na którym się znajduje?

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Narzędzia tytanów (Timothy Ferriss)

Przez ostatnie dwa lata autor poznawał zwyczaje i narzędzia ludzi sukcesu z całego świata. Dzięki zdobytej wiedzy zdołał podwoić swoje dochody, stał się bardziej elastyczny i szczęśliwszy. Narzędzia tytanów zawierają najciekawsze spostrzeżenia i fragmenty notatek ze spotkań z tymi wyjątkowymi ludźmi.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Kreatywność S.A. (Ed Catmull, Amy Wallace)

„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation – wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii.

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Dobra strategia zła strategia (Richard P. Rumelt)

Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy (Chris Zook, James Allen)

Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów. Jednak gdy autorzy bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko