MT Biznes

Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie i strategia

Zarządzanie i strategia

Kultura Kaizen

Zarządzanie i strategia, Zarządzanie jakością

Jon Miller, Jaime Villafuerte, Mike Wroblewski

Kultura Kaizen (Jon Miller, Jaime Villafuerte, Mike Wroblewski)

Wykorzystując ponad 50 lat zbiorczych doświadczeń specjalistów pomyślnie stosujących kaizen w trakcie transformacji organizacji z wielu branż, niniejsza książka wyjaśnia, jak szybko, ale trwale udoskonalić pracę i polepszyć wyniki. Jest szczegółowym przewodnikiem, dzięki któremu czytelnik dowie się, jak przeprowadzić usystematyzowane wdrażanie kaizen poprzez organizowanie warsztatów kaizen. Rzeczywiste przykłady ukazują, jak kultura kaizen sprawdza się w takich firmach jak Toyota, Zappos czy Wiremold.

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Lojalność 3.0 (Rajat Paharia)

W książce Lojalność 3.0 założyciel Bunchball, Rajat Paharia, opisuje metody zyskania na konkurencyjności. Paharia tłumaczy, w jaki sposób zbudować system napędzany ludzką motywacją i technologią cyfrową, który będzie stymulował stałe uczucie przywiązania i zaangażowania wśród klientów, pracowników i partnerów.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Nadzwyczajna usługa (Frances Frei, Anne Morriss)

Czy zaspokajasz zapotrzebowanie klientów na świetną usługę i czy potrafisz na tym zaoszczędzić? Jesli nie, to znjadujesz się w bardzo niekorzystnej sytuacji, ponieważ nie udało Ci się stworzyć zrównoważonego modelu działalności, który przynosiłby zyski, dawał się skalować i gwarantował doskonałość na co dzień.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

MBA w dziesięć dni (Steven Silbiger)

Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej książki wymaga poświęcenia zaledwie ułamka czasu i kosztów potrzebnych do uzyskania dyplomu MBA. Nowe, zaktualizowane wydanie zawiera najbardziej aktualne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Zrozumieć Michaela Portera (Joan Magret)

 Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez Joan Magrettę, wieloletnią redaktorkę publikacji Portera i jego współpracownicę, przeznaczona jest nie dla teoretyków, lecz przede wszystkim dla praktyków.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Wielcy z wyboru (Jim Collins, Morten T. Hansen)





Bestseller „New York Timesa”

Konsultacja tłumaczenia dr Jacek Santorski



Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne firmy święcą triumfy w czasach pełnych niepewności, a nawet chaosu, podczas gdy inne zwyczajnie nie dają sobie rady?” W oparciu o dziewięcioletnie badania, wsparte rygorystyczną analizą i poprzetykane fascynującymi historiami, Collins wraz ze współautorem, Mortenem Hansenem, przedstawiają pryncypia, dzięki którym można zbudować prawdziwie wielkie przedsiębiorstwo w niespokojnej, szybko zmieniającej się rzeczywistości, kiedy nie sposób przewidzieć przyszłości.





 


więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Wzrost EBOOK (Jim Stengel)
EBOOK

 Firmy, które koncentrują się na podnoszeniu jakości życia ludzi, odnotowują wzrost na poziomie trzykrotnie wyższym niż konkurencja i uzyskują wyniki znacznie powyżej średniej rynkowej. Dominują w swoich kategoriach i mogą maksymalizować zyski w długim okresie.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Zarządzaj swoim czasem (Pamela Dodd, Doug Sundheim)

NIEZBĘDNE RADY, JAKICH POTRZEBOWAŁEŚ, BY DOBRZE SIĘ ZORGANIZOWAĆ I DZIAŁAĆ!

Korzyści, jakie płyną z dobrego zarządzania czasem, są znaczne. Ludzie, którzy dobrze gospodarują własnym czasem: doprowadzają do końca więcej spraw, odczuwają mniejszy stres, mają lepsze relacje z innymi, lepiej postrzegają siebie i swoje życie.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

ZASADA OZ

Zarządzanie i strategia

Roger Connors, Tom Smith, Craig Hickman

ZASADA OZ (Roger Connors, Tom Smith, Craig Hickman)

„W książce Zasada Oz idee, które pojąć może każdy pracownik – odpowiedzialność, zaangażowanie pracowników, kontynuowanie wysiłków i wydajna realizacja. Zastosowanie wszystkich tych idei może przełożyć się bezpośrednio na zyski firmy. Polecam tę książkę każdemu, na każdym poziomie organizacji, kto szuka tego następnego kroku na drodze ku budowie doskonałych zespołów i osiągnięciu rezultatów.”

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Zmysły dla zysku (Iwona Skowronek)

Kolorowy, praktyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie.


Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014 - Dziennik Gazeta Prawna


więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko