MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Zarządzanie i strategia

Newsletter

Zarządzanie i strategia

IQ Wzrostu (Tiffani Bova)

Próby odgadnięcia, jaki ruch należy wykonać, by poprawić wyniki firmy, mogą nas przytłoczyć. A przecież, jak dowiesz się z tej książki, istnieje tylko dziesięć prostych – choć często błędnie pojmowanych – ścieżek rozwoju. Każda dobra strategia wzrostu może być sprowadzona do wyboru właściwej kombinacji i sekwencji owych ścieżek w zależności od aktualnej sytuacji, w jakiej się znaleźliśmy.

więcej

Nasza cena

48,37 zł

56,90 zł

RABAT 15%

Strategia lean

Zarządzanie i strategia, Zarządzanie jakością

Michael Balle, Daniel Jones, Jacques Chaize, Orest Fiume

Strategia lean (Michael Balle, Daniel Jones, Jacques Chaize, Orest Fiume)

Kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej. Myślenie LEAN to kompleksowa STRATEGIA biznesowa. Dzięki niej nauczysz się konkurować w sposób zasadniczo odmienny od dotychczasowego. Autorzy krok po kroku przedstawiają proces kształtowania strategii lean, która pozwala zapewnić trwałą wartość dla klienta.

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Odwaga w przywództwie (Brené Brown)

Na odważne przywództwo składają się cztery kompetencje (wiarygodność w działaniu, uwalnianie potencjału, trudne rozmowy, budowanie zaufania), których można się nauczyć, które mają konkretne przejawy w praktyce i które można mierzyć. Aby jednak się pewnych rzeczy nauczyć, a innych oduczyć, potrzeba śmielszej pracy, trudnych rozmów i wielkoduszności.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Siła różnic w zespole (Anna Sarnacka-Smith)

Trzynaście kluczy do tego, aby powoli otwierać kolejne drzwi w drodze do porozumienia, zaangażowania i efektywnej współpracy. Autorka pokazuje, jaki wpływ na jakość współpracy może mieć płeć, doświadczenie, osobowość, ale jeszcze mocniej skupia się na tym, jak zrobić z tego dobry użytek, by móc ramię w ramię iść w kierunku wyznaczonych celów.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR (John Doerr)

Stosowanie metody OKR (Cele i Kluczowe Wyniki) przynosi olbrzymie korzyści. OKRs kładą nacisk na najważniejsze działania podejmowane w organizacji. Skupiają wysiłek i wspierają koordynację. Łączą cele w obrębie działów, aby ujednolicić i wzmocnić całą firmę. A przy okazji zwiększają satysfakcję z pracy, co przekłada się na mniejszy wskaźnik rotacji kadr.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Biblioteka Sukcesu Briana Tracy. Pakiet A (Brian Tracy)

Strategia biznesowa. Przywództwo. Motywowanie. Delegowanie. Spotkania biznesowe. Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii.

więcej

Nasza cena

84,92 zł

99,90 zł

RABAT 15%

Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo (Robert Kozak)

Książka z gatunku business fiction. Zwiera praktyczne porady od charyzmatycznego Gandalfa, mentora, wspierającego głównego bohatera opowieści na jego drodze lidera zespołu. Publikacja zawiera także ciekawy zestaw ćwiczeń do samodzielnego wykonania, oparty na najnowszej wiedzy z zakresu zarządzania zespołem.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Własna firma krok po kroku (Grzegorz Krzemień)

Które i w jakim stopniu czynniki wpływające na firmę decydują o jej sukcesie? Jak rozwijać ofertę, uwzględniając trendy oraz zmienne potrzeby klientów, i jak budować z nimi trwałe relacje? Jak budować sprawną strukturę, zarządzać ludźmi i motywować ich, a także jak rozwijać kompetencje marketingowe firmy?

więcej

Nasza cena

36,47 zł

42,90 zł

RABAT 15%

Lean w biurze i usługach (Drew Locher)

Autor rozkłada koncepcje Lean na części pierwsze, opisuje je w kontekście pozaprodukcyjnym i wyjaśnia, jak się je stosuje. Podając wiele przykładów, omawia komórki funkcyjne większości firm usługowych oraz obszary administracyjne zakładów produkcyjnych.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Szef wymagający i wyrozumiały (Kim Scott)

Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz się menedżerem, mówienie staje się twoją pracą — i obowiązkiem.Autorka nauczy cię jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko