MT Biznes

Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie i strategia

Zarządzanie i strategia

Lojalność 3.0 (Rajat Paharia)

W książce Lojalność 3.0 założyciel Bunchball, Rajat Paharia, opisuje metody zyskania na konkurencyjności. Paharia tłumaczy, w jaki sposób zbudować system napędzany ludzką motywacją i technologią cyfrową, który będzie stymulował stałe uczucie przywiązania i zaangażowania wśród klientów, pracowników i partnerów.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Nadzwyczajna usługa (Frances Frei, Anne Morriss)

Czy zaspokajasz zapotrzebowanie klientów na świetną usługę i czy potrafisz na tym zaoszczędzić? Jesli nie, to znjadujesz się w bardzo niekorzystnej sytuacji, ponieważ nie udało Ci się stworzyć zrównoważonego modelu działalności, który przynosiłby zyski, dawał się skalować i gwarantował doskonałość na co dzień.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Kultura Kaizen

Zarządzanie i strategia, Zarządzanie jakością

Jon Miller, Jaime Villafuerte, Mike Wroblewski

Kultura Kaizen (Jon Miller, Jaime Villafuerte, Mike Wroblewski)

Wykorzystując ponad 50 lat zbiorczych doświadczeń specjalistów pomyślnie stosujących kaizen w trakcie transformacji organizacji z wielu branż, niniejsza książka wyjaśnia, jak szybko, ale trwale udoskonalić pracę i polepszyć wyniki. Jest szczegółowym przewodnikiem, dzięki któremu czytelnik dowie się, jak przeprowadzić usystematyzowane wdrażanie kaizen poprzez organizowanie warsztatów kaizen. Rzeczywiste przykłady ukazują, jak kultura kaizen sprawdza się w takich firmach jak Toyota, Zappos czy Wiremold.

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

MBA w dziesięć dni (Steven Silbiger)

Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej książki wymaga poświęcenia zaledwie ułamka czasu i kosztów potrzebnych do uzyskania dyplomu MBA. Nowe, zaktualizowane wydanie zawiera najbardziej aktualne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Zrozumieć Michaela Portera (Joan Magret)

 Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez Joan Magrettę, wieloletnią redaktorkę publikacji Portera i jego współpracownicę, przeznaczona jest nie dla teoretyków, lecz przede wszystkim dla praktyków.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Wielcy z wyboru (Jim Collins, Morten T. Hansen)





Bestseller „New York Timesa”

Konsultacja tłumaczenia dr Jacek Santorski



Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne firmy święcą triumfy w czasach pełnych niepewności, a nawet chaosu, podczas gdy inne zwyczajnie nie dają sobie rady?” W oparciu o dziewięcioletnie badania, wsparte rygorystyczną analizą i poprzetykane fascynującymi historiami, Collins wraz ze współautorem, Mortenem Hansenem, przedstawiają pryncypia, dzięki którym można zbudować prawdziwie wielkie przedsiębiorstwo w niespokojnej, szybko zmieniającej się rzeczywistości, kiedy nie sposób przewidzieć przyszłości.





 


więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Wzrost EBOOK (Jim Stengel)
EBOOK

 Firmy, które koncentrują się na podnoszeniu jakości życia ludzi, odnotowują wzrost na poziomie trzykrotnie wyższym niż konkurencja i uzyskują wyniki znacznie powyżej średniej rynkowej. Dominują w swoich kategoriach i mogą maksymalizować zyski w długim okresie.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Zarządzaj swoim czasem (Pamela Dodd, Doug Sundheim)

NIEZBĘDNE RADY, JAKICH POTRZEBOWAŁEŚ, BY DOBRZE SIĘ ZORGANIZOWAĆ I DZIAŁAĆ!

Korzyści, jakie płyną z dobrego zarządzania czasem, są znaczne. Ludzie, którzy dobrze gospodarują własnym czasem: doprowadzają do końca więcej spraw, odczuwają mniejszy stres, mają lepsze relacje z innymi, lepiej postrzegają siebie i swoje życie.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Zmysły dla zysku (Iwona Skowronek)

Kolorowy, praktyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie.


Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014 - Dziennik Gazeta Prawna


więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej (Patrick Lencioni)

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów.

więcej

Nasza cena

36,55 zł

43,00 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni

pokaż wszystko