MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Światowe Bestsellery Biznesowe

Newsletter

Światowe Bestsellery Biznesowe

Świat przyszłości (Alec Ross)

Autor pokazuje, jakie zmiany zajdą w najbliższych dziesięciu latach, i zwraca uwagę na najlepsze szanse na postęp, wyjaśniając przy tym, dlaczego różne kraje rozkwitają lub się duszą. To lektura obowiązkowa dla ludzi biznesu w każdej branży, w każdym kraju.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Drugi wiek maszyny (Erik Brynjolfsson, Andrew McAfee)

Cyfrowy świat poszerza swoje granice. Czy jesteś na to gotowy?


Technologie cyfrowe – bazujące oczywiście na sprzęcie, oprogramowaniu i dostępie do sieci – będą w nieodległej przyszłości diagnozować choroby z większą dokładnością, niż mogą to zrobić lekarze. Dzięki dostępowi do ogromnych ilości danych będą w stanie przeistoczyć oblicze handlu detalicznego i wykonać bardzo wiele działań, które dziś wydają się wymagać zaangażowania człowieka.

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Twarzą w twarz z kapitalizmem (Philip Kotler)

Gwałtowne załamanie rynków finansowych, które dało początek wielkiej recesji, obnażyło grzechy sektora finansowego i ujawniło niebezpieczeństwo związane z bańkami spekulacyjnymi. Jednakże późniejsze wydarzenia pokazały coś więcej: strukturalną słabość systemu tak wielką, że może zagrozić kondycji ekonomicznej naszego kraju i dobrobytowi społeczeństwa demokratycznego.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Praktyka zarządzania (Peter F. Drucker)

Jeżeli chcesz przeczytać tylko jedną książkę o zarządzaniu - powtarza swoim ludziom prezes jednego z największych banków świata - to przeczytaj Praktykę zarządzania”. To pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Menedżer skuteczny (Peter F. Drucker)

Jedna z najważniejszych książek Petera F. Druckera, niezastąpiony drogowskaz menedżerskiej efektywności. Dla osiągnięcia sensownej efektywności nie wystarczy być inteligentnym, ciężko pracować i znać się na rzeczy. Efektywność to coś odrębnego, coś innego.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Na sposób Warrena Buffetta (Robert G. Hagstrom)

Warren Buffett z powodzeniem zarządza pieniędzmi od niemal sześćdziesięciu lat. Wykorzystaj opracowane przez niego zasady we własnych rozważaniach i decyzjach inwestycyjnych. Pewnie nie zarobisz dzięki nim miliardów, z pewnością jednak poprawisz swoje wyniki inwestycyjne osiągane w długim okresie.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Sztuka strategii (Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff)

Teoria gier. Być może coś o niej słyszałeś lub może widziałeś film PIĘKNY UMYSŁ i zacząłeś się zastanawiać, jak owa teoria może ci pomóc w rozegraniu własnego życia.

więcej

Nasza cena

49,22 zł

57,90 zł

RABAT 15%

Dawaj innym szczęście AUDIO (Tony Hsieh)
AUDIOBOOK

W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się ze słuchaczami różnymi lekcjami, jakie odebrał w  biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie  Zappos  i  jeszcze  więcej.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Dawaj innym szczęście (Tony Hsieh)

W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie  Zappos  i  jeszcze  więcej. 

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Kultura Toyoty (Jeffrey K. Liker & Michael Hoseus)
Autorytety w zakresie Toyoty, Jeffrey Liker i Michael Hoseus ujawniają, w jaki sposób Toyota wybiera, rozwija i motywuje swoich ludzi, aby zaangażowali się w proces wytwarzania produktów o najwyższej jakości. Z tej książki możesz dowiedzieć się, jak zrobić to w swojej firmie.

 

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Toyota Talent (Jeffrey K. Liker & David P. Meier)



Firma Toyota nie ogranicza się do produkcji samochodów – produkuje także utalentowanych ludzi. W książce Droga Toyoty, która zdobyła status międzynarodowego bestsellera, Jeffrey Liker wyjaśniał, że sukces tej firmy opiera się na czterech podstawach: filozofii, ludziach, umiejętnościach rozwiązywania problemów i procesie (model 4P – Philosophy, People, Problem Solving i Process). We współpracy z Davidem Meierem, Liker przedstawił praktyczne zastosowanie tych zasad w książce The Toyota Way Fieldbook. Teraz ci doskonali znawcy firmy Toyota pokazują, w jaki sposób można rozwijać utalentowanych ludzi i osiągać wyjątkowe rezultaty w każdej firmie.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Wizjonerskie organizacje (Jim Collins & Jerry I. Porras)

 



 


Nieśmiertelność i prosperity na wieki


Istnieją firmy wizjonerskie i pozostałe. Firmy wizjonerskie to te, które trwają przez całe stulecia i nieprzerwanie rosną w siłę, mimo że ich założyciele odeszli dawno temu. To machiny postępu, które żyją własnym życiem. Pytanie brzmi: jak skonstruować taką machinę?

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Od dobrego do wielkiego (Jim Collins)


Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów?


I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? James C. Collins, wraz ze swoim zespołem badaczy, wydestylował taki kod DNA. Kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek firm.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

pokazuj stronami