Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! 

Książki dla profesjonalistów
Zaloguj się
0
Twój koszyk
0,00 
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!
E-book
Kupując otrzymujesz:
plik EPUB, plik MOBI
* Porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
29,93  39,90  *
Dostępność: Produkt cyfrowy - dostępny
Wybierz ilość
+ -
Tytuł dostępny również w formatach :

Siła narracji marketingowej EBOOK

Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców
  • Data wydania: 17.04.2020
  • Format pliku: EPUB, MOBI
  • ISBN: 978-83-8087-848-8

Opis książki

To nie jest kolejny poradnik!
Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne, sprawcze narracje mają sprzedawać wizerunek i produkty. Mirek to pisarz. Instrumentalność jego narracji ma sprzedawać emocje, przeżycia, zachwyty i lęki, wzruszenia i pragnienia. To całkiem inny produkt. Ale, o dziwo, oba narracyjne światy mają wiele wspólnych obszarów.

Literatura świadoma marketingu lepiej się sprzedaje, marketing świadom literatury lepiej sprzedaje. Marketingowe doświadczenia i technologie narracji da się wykorzystać w narracji powieściowej. I na odwrót – najlepsze narracyjne techniki literatury okazują się świetnie wpływać na skuteczność tekstów w komunikacji marketingowej. Warto więc wymienić doświadczenia. Owocem tak pojętej wymiany interesów jest niniejsza książka, napisana z myślą o „marketerach języka”, którzy przy pomocy językowej pragmatyki muszą wypełnić zadania sprzedażowe, pozyskać wyborców, zmienić wizerunek czy kształtować w pożądany sposób opinię publiczną.


Marketing, PR czy manipulacja, a może wszystko razem?
Autorzy pokazują, że odpowiedzią na każdy problem może być słowo – niczym zaklęcie, wypowiadane, by rzeczywistość zmieniła się zgodnie z życzeniem. Chcecie je poznać? Odpowiedzi znajdziecie w książce.
 




Sebastian Hejnowski
– wieloletni praktyk public relations i reklamy. Zarządza w regionie Europy Środkowo-Wschodniej MSL – największą europejską agencją public relations. Jest również prezesem agencji kreatywnej Leo Burnett Warsaw. Jest publicystą i jurorem na największych branżowych konkursach. Prywatnie ojciec dwójki dzieci, pasjonat podróży, odwiedził ponad 100 krajów świata.

Mirosław Bujko – trener biznesu, wykładowca akademicki, dziennikarz, krytyk muzyczny, scenarzysta, librecista, trener sztuk walki. Specjalizuje się w narratologii, komunikacji marketingowej i w marketingu języka. Autor kilku powieści wydanych w kraju i tłumaczonych na niemiecki i portugalski oraz scenariuszy filmowych, librett operowych i baletowych. Prowadzi warsztaty językowe, komunikacyjne i audyty komunikacyjne dla wielu firm i korporacji. Fascynuje się kulturą japońską i tradycyjnymi sztukami walki. Jako 4 dan iaido prowadzi własne DOJO, ucząc IAIDO, czyli sztuki władania japońskim mieczem.

Oceny i recenzje klientów

Brak ocen i recenzji

Inne produkty z tej kategorii

OUTLET
E-MARKETING TW OUTLET
Grzegorz Mazurek
E-MARKETING TW OUTLET
E-MARKETING TW OUTLET
Planowanie, narzędzia, praktyka
34,95 
Dostępność: nakład wyczerpany
OUTLET
Doskonałe Public Relations OUTLET
Doskonałe Public Relations OUTLET
Teorie, kontrowersje, debaty
27,45 
Marketing w twojej firmie
Marketing w twojej firmie
Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
29,93 
Intryguj
Sam Horn
Intryguj
Intryguj
Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
32,18 
Wystąpienia perswazyjne
Elżbieta Żurek
Wystąpienia perswazyjne
Wystąpienia perswazyjne
Biznes, media, polityka
29,93 
OUTLET
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki OUTLET
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki OUTLET
24,95 
Kod kulturowy EBOOK
Clotaire Rapaille
Kod kulturowy EBOOK
Kod kulturowy EBOOK
Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu
37,42 
Kod kulturowy
Clotaire Rapaille
Kod kulturowy
Kod kulturowy
Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu
25,26 
Storytelling (nie tylko) w biznesie EBOOK
Storytelling (nie tylko) w biznesie EBOOK
10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści
29,93 
Public relations
Wojciech Budzyński
Public relations
Public relations
Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
33,67 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących EBOOK
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących EBOOK
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących EBOOK
22,43 
Prezentuj z pasją
Jacek Rozenek
Prezentuj z pasją
Prezentuj z pasją
29,93 
Dostępność: nakład wyczerpany

Inne książki Autorów

Siła narracji marketingowej
Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko
Siła narracji marketingowej
Siła narracji marketingowej
Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców
32,18 
OUTLET
Siła narracji marketingowej OUTLET
Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko
Siła narracji marketingowej OUTLET
Siła narracji marketingowej OUTLET
Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców
21,45 
Dostępność: chwilowo niedostępny