MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Bestsellery

Newsletter

Bestsellery

Nowy Jednominutowy Menedżer (Kenneth Blanchard, Spencer Johnson)

NOWE wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku – zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie.

więcej

Nasza cena

21,17 zł

24,90 zł

RABAT 15%

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej (Patrick Lencioni)

Autor opowiada bajkę o przywództwie, niezwykle pouczającą i wciągającą czytelnika. Koncentruje się na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Kathryn Petersen, dyrektor generalny firmy DecisionTech, staje wobec ostrego kryzysu przywództwa: ma pojednać zespół pogrążony w chaosie zagrażającym bytowi całej firmy. Czy odniesie sukces? Czy zostanie zwolniona? Czy firma upadnie?

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Jednominutowy milioner

Motywowanie

Mark Victor Hansen, Robert G. Allen

Jednominutowy milioner (Mark Victor Hansen, Robert G. Allen)

NOWE WYDANIE bestsellerowej książki.


Jednominutowy milioner to rewolucyjna metoda tworzenia bogactwa, a zarazem potężny program odkrywania samego siebie. Są to w istocie dwie książki: powieść i podręcznik biznesu. Każda z nich jest pomyślana w taki sposób, by umożliwić innego rodzaju uczenie się, a  czytelnik może w pełni zintegrować oba te procesy w naukę, która odmieni jego życie.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Legendarna Obsługa Klienta

Psychologia biznesu

dr Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey

Legendarna Obsługa Klienta (dr Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey)

Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!


Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani przez przełożonych.

więcej

Nasza cena

22,87 zł

26,90 zł

RABAT 15%

Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć (John C. Maxwell)

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego inni ludzie szybko robią karierę, podczas gdy twoja utknęła w martwym punkcie? Dlaczego nikt nie zachwyca się twoimi wspaniałymi pomysłami? Czy nie wygląda na to, że nikt nie słucha tego, co masz do powiedzenia? Być może nie, gdyż, mimo że się komunikujesz, nie potrafisz się porozumieć.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Esencjalista (Greg McKeown)

W byciu  esencjalistą nie chodzi o to, żeby robić więcej w krótszym czasie, lecz o to, żeby robić tylko właściwe rzeczy.Czy kiedykolwiek miałeś wrażenie, że rozmieniasz się na drobne? Czy czujesz się przepracowany i jednocześnie mało użyteczny? Czy często jesteś zajęty, ale nie produktywny? Czy czujesz się tak, jakby inni ludzie nieustannie kradli twój czas?

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Strateg

Zarządzanie i strategia

Cynthia A. Montgomery

Strateg (Cynthia A. Montgomery)

„Czy jesteś strategiem? To pierwsze pytanie, jakie Cynthia Montgomery zadaje pochodzącym ze wszystkich zakątków świata właścicielom firm i zarządzającym najwyższego szczebla, uczestniczącym w jej cieszącym się ogromnym uznaniem kursie dla kadry kierowniczej. Nie jest to pytanie, którego się spodziewają lub nad którym głębiej zastanawialiby się w pierwszym dniu szkolenia. Jednak, gdy kurs dobiega już końca, nie potrafią sobie wyobrazić, jak mogliby prowadzić swoje firmy do sukcesu, nie będąc strategami i nie pełniąc tej roli w swoim codziennym życiu.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Lean w biurze i usługach (Drew Locher)


 




Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne.


więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Nieograniczony sukces w sprzedaży (Brian Tracy, Michael Tracy)

Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Ale zastanów się nad następującym faktem: 20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki w zmiennym środowisku. Możesz do nich dołączyć, jeśli tylko opanujesz najlepsze techniki sprzedaży!

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

ZASADA OZ

Zarządzanie i strategia

Roger Connors, Tom Smith, Craig Hickman

ZASADA OZ (Roger Connors, Tom Smith, Craig Hickman)

„W książce Zasada Oz idee, które pojąć może każdy pracownik – odpowiedzialność, zaangażowanie pracowników, kontynuowanie wysiłków i wydajna realizacja. Zastosowanie wszystkich tych idei może przełożyć się bezpośrednio na zyski firmy. Polecam tę książkę każdemu, na każdym poziomie organizacji, kto szuka tego następnego kroku na drodze ku budowie doskonałych zespołów i osiągnięciu rezultatów.”

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko