MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Bestsellery

Newsletter

Bestsellery

DROGA TOYOTY (Jeffrey K. Liker)

DROGA TOYOTY wyjaśnia swoiste podejście Toyoty do szczupłego zarządzania - 14 zasad ożywiających charakterystyczną dla tej firmy kulturę obsesji na punkcie jakości i wydajności. Czytelnik uzyska dzięki tej książce cenną wiedzę, którą można wykorzystać w  odniesieniu do każdej firmy i każdego procesu gospodarczego - zarówno w  dziedzinie usług, jak i wytwarzania.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy (Chris Zook, James Allen)

Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów. Jednak gdy autorzy bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Przywództwo - AUDIO (Brian Tracy)
AUDIOBOOK

Wybitne przywództwo jest umiejętnością, której można się nauczyć. Ta niezastąpiona, mała książeczka, wypełniona po brzegi opisami wypróbowanych metod, pomoże ci odblokować twój potencjał przywódcy.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu (Patrick Lencioni)

Opowieść, której bohaterem jest Jeff Shanley, lider podejmujący rozpaczliwą próbę odbudowy firmy na gruncie wartości związanych z pracą zespołową. Opierając się na tej opowieści, Lencioni kreśli przekonujący model, który staje się jednocześnie praktycznym narzędziem przydatnym przy identyfikacji, rekrutacji i doskonaleniu idealnych członków zespołu w  każdej organizacji.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Trzech panów w łódce (nie licząc psa) z angielskim (Jerome K. Jerome Marta Fihel, Dariusz Jemielniak, Grzegorz Komerski, Gabriela Oberda)

-WYPRZEDAŻ- 50% rabat!

Poziom B2 CZYTAJ - SŁUCHAJ - ĆWICZ Przekonaj się, że nauka języka obcego może być przyjemnością, której nie sposób się oprzeć, a czytanie tekstów po angielsku to najlepsza metoda nauki języka obcego.

więcej

Nasza cena

24,90 zł

49,90 zł

RABAT 50%

Legendarna Obsługa Klienta

Psychologia biznesu

dr Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey

Legendarna Obsługa Klienta (dr Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey)

Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!


Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani przez przełożonych.

więcej

Nasza cena

22,87 zł

26,90 zł

RABAT 15%

Złam szyfr ludzkich zachowań (Vanessa Van Edwards)

Dzięki znajomości praw rządzących zachowaniami ludzi zyskasz możliwość znacznie silniejszego oddziaływania na innych, co znajdzie bezpośrednie przełożenie na poziom twojej inteligencji interpersonalnej – będziesz robić lepsze pierwsze wrażenie, szybciej nawiązywać relacje podczas negocjacji, rozmów kwalifikacyjnych, przyjęć czy wystąpień publicznych.

więcej

Nasza cena

44,97 zł

52,90 zł

RABAT 15%

Everest lidera (Anna Sarnacka-Smith)

O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie. Czy istnieją osoby stworzone do bycia liderem? Co zrobić, aby mieć zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel? Jak być skutecznym szefem dla młodego pokolenia? Jak rozmawiać z pracownikami, aby chcieli być przy tobie jeszcze lepsi, i jak rozmawiać z szefem, aby znaleźć porozumienie?

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Po pierwsze: ZYSK

Finanse, Sprzedaż

Mike Michalowicz

Po pierwsze: ZYSK (Mike Michalowicz)

Ludzie, dla których zysk ma znaczenie drugorzędne, a najważniejszy jest wzrost, zwykle szybko bankrutują. Michalowicz dokładnie pokazuje dlaczego tradycyjna reguła znana z rachunkowości, czyli przychody – koszty = zysk, jest sprzeczna z naturą ludzkich zachowań

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Nie licz na szczęście!

Innowacje, nowe trendy, Zarządzanie i strategia

Clayton Christensen, Taddy Hall, David Duncan, Karen Dillon

Nie licz na szczęście! (Clayton Christensen, Taddy Hall, David Duncan, Karen Dillon)

Opowieść o innowacjach i wyborach klientów - Na podstawie wieloletnich badań autorzy doszli do przełomowego wniosku. Stwierdzili mianowicie, że utrwalane przez lata przekonanie – jakoby dla innowacyjności największe znaczenie miało gromadzenie jak najszerszej wiedzy na temat klienta – jest w  istocie niesłuszne.

więcej

Nasza cena

44,97 zł

52,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko