MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»»Ja, Steve

Newsletter

Ja, Steve

Ja, Steve (Redakcja George Beahm)

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Ja, Steve

Steve Jobs własnymi słowami 

Redakcja George Beahm

  • ISBN: 978-83-7746-173-0
  • format 141/218
  • 127 stron
  • oprawa twarda

 

Cytując ponad dwieście wypowiedzi zmarłego 5 października 2011 roku Steve’a Jobsa, ta książka oddaje hołd wielkiemu wizjonerowi, inicjatorowi rewolucji technologicznej i twórcy jednej z najbardziej oryginalnych firm świata. Gromadzi najbardziej wnikliwe i pobudzające do refleksji uwagi i spostrzeżenia człowieka, który pozostawił po sobie wyraźny ślad w wielu branżach, przyczyniając się do przeobrażenia świata komputerów, urządzeń przenośnych i telekomunikacyjnych, animacji filmowych, książek i muzyki.

Ten zbiór doskonale nadaje się na prezent i z pewnością zainteresuje każdego, kto chciałby lepiej poznać jedną z najważniejszych współczesnych postaci Ameryki.

O AUTORZE
George Beahm
opublikował ponad trzydzieści książek poświęconych różnym zagadnieniom, między innymi biznesowi oraz kulturze popularnej. Mieszka w południowo-wschodniej Wirginii. Beahm jest byłym oficerem U.S. Army Field Artillery. Pełnił aktywną służbę w National Guard oraz w Army Reserves.

OPINIE

Największy wizjoner naszych czasów, który wielokrotnie powtarzał, że jego motywacją do tworzenia nie są pieniądze. Z prostych pomysłów potrafił wykreować wielkie idee, którymi zarażał swoich współpracowników i podwładnych, a następnie ludzi na całym świecie. Zarówno Steve Jobs, jak i jego słowa przytoczone w tej książce na zawsze przejdą do historii, a my pozostaniemy pod wrażeniem jego osobowości, kreatywności i konsekwencji.

Piotr Wielgomas, prezes BIGRAM SA

Steve Jobs, genialny marketer. Realizując filozofię marketingu: „zaspokajaj czyjeś potrzeby z zyskiem dla siebie”, On zaspokajał marzenia! Moje także. Nie znając Go osobiście – ale tak jak miliony ludzi na całym świecie, znając jego produkty – podziwiam Go za konsekwencję, kreatywność i miłość do każdego z nas – konsumentów.
Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”