MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»HR»Droga Toyoty Fieldbook

Newsletter

Droga Toyoty Fieldbook

Droga Toyoty Fieldbook (Jeffrey K. Liker, David Meier)

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni

Droga Toyoty Fieldbook

Praktyczny przewodnik wdrażania 4P Toyoty 

HR, Innowacje, nowe trendy, Organizacja czasu i pracy, Zarządzanie i strategia, Zarządzanie jakością

David MeierJeffrey K. Liker

  • ISBN: 978-83-62195-37-4
  • format 185/235
  • 580 stron
  • oprawa miękka ze skrzydełkami

 

PRAKTYCZNY PRZEWODNIK PO TAJEMNICACH SUKCESU TOYOTY!

W światowym bestsellerze Droga Toyoty Jeffrey Liker przedstawił zasady zarządzania firmą, które sprawiają, że jej produkty mają opinię znakomitych jakościowo i niezawodnych. Tym razem w książce Droga Toyoty – Fieldbook wraz z wieloletnim pracownikiem koncernu Davidem Meierem pokazuje, jak z sukcesem wcielać w życie zasady Drogi Toyoty.

Dowiedz się, w jaki sposób zbudować filozofię redukcji kosztów i stworzyć kulturę skłaniającą pracowników do natychmiastowego rozwiązywania problemów. Jak kształtować liderów, którzy będą żyli tą kulturą, jak sprawić, by firma stała się prawdziwą organizacją stale uczącą się, rozwijającą i zaspokajającą potrzeby klientów oraz jak zapewnić sobie długofalowy sukces.

Książka zawiera narzędzia diagnostyczne, arkusze robocze i ćwiczenia – w dużej części stworzone na podstawie narzędzi stosowanych w Toyocie – dzięki czemu każdy może opracować własny arsenał, dostosowany do specyfiki swojej firmy. Co jednak najistotniejsze, pozwala zrozumieć sposób myślenia kryjący się za wszystkimi tymi narzędziami i podejściami, dzięki czemu każdy może wykorzystać model 4P Toyoty i zintegrować go trwale z filozofią własnej organizacji.

Model 4P Toyoty składa się z następujących czterech elementów:
FILOZOFIA (ang. Philosophy) – firma to narzędzie służące do tworzenia wartości dodanej dla klientów, społeczeństwa, społeczności lokalnej i partnerów.
PROCES (ang. Process) – liderzy przestrzegający właściwych procesów uzyskują pożądane rezultaty, w tym długofalową redukcję kosztów i poprawę jakości.
PRACOWNICY I PARTNERZY (ang. People/partners)  – wartość organizacji zwiększa się poprzez stawianie wyzwań pracownikom i partnerom firmy. Dzięki temu zyskują oni możliwość rozwoju umiejętności i zwiększania pewności siebie.
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW (ang. Problem solving) – nieustanne rozwiązywanie zasadniczych problemów to siła napędowa procesu uczenia się organizacji.

O AUTORACH
JEFFREY K. LIKER
jest profesorem inżynierii przemysłowej i operacyjnej oraz współtwórcą programu japońskiego zarządzania technologią na University of Michigan. Jego teksty ukazywały się m.in.. W „Harvard Business Review” i „Sloan Management Review”.

DAVID MEIER jest prezesem Lean Associates, dziesięć lat pracował jako lider grupy w Toyota Motor Manufacturing. Obecnie pomaga organizacjom reprezentującym różnorodne branże poznawać Drogę Toyoty.