MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Sprzedaż»Odkryj się

Newsletter

Odkryj się

Odkryj się (Patrick Lencioni)

Nasza cena

31,92 zł

39,90 zł

RABAT 20%

Odkryj się

Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem 

Bestsellery na lato, Powieść, Psychologia biznesu, Sprzedaż

Patrick Lencioni

  • ISBN: 978-83-7746-030-6
  • format 137/207
  • 216 stron
  • oprawa twarda z obwolutą

Tytuł dostępny również jako:

e-book » audiobook » audiodownload

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami.

Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej transparentności postępowania i zaprezentowaniu bezbronności wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo.

Gdy kolega powiedział mi, że Michael Casey odchodzi z Lighthouse, a firma jest na sprzedaż[konkurencyjna Firma], wpadłem w ekstazę. Wreszcie ich wykończyliśmy, pomyślałem. Gdy potem dowiedziałem się, że opuszcza firmę, aby „spędzić więcej czasu z rodziną” mina mi trochę zrzedła, ale nie za bardzo. Spędzanie czasu z rodziną było najczęstszą przykrywką dla kiepskich wyników. Moje szczęście nie trwało długo…
~ fragment książki
 
Podobnie jak w innych książkach Lencioni zapoznaje czytelnika z różnymi koncepcjami w sposób przystępny i wciągający. W niniejszej pozycji opisuje trzy lęki, które powodują, że usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi, i wielu innych profesjonalistów zajmujący się długoterminową obsługą klienta – sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, aby zbudować zaufanie i lojalność klienta. Jak zwykle Lencioni proponuje też praktyczne podejście, które pomoże nam owe lęki przezwyciężyć.

Pozostaw ego za drzwiami, usiądź wygodnie i przeczytaj Nagość. Książkę czyta się tak przyjemnie, że możesz skończyć ją za jednym posiedzeniem, ale jej przesłanie zapamiętasz na wieki.
- Ken Blanchard, współautor Jednominutowego menedżera

Na własnej skórze doświadczyłem, jak działa metoda nagich usług i mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że ta książka zmieni sposób, w jaki patrzycie na obsługę klienta. Moim marzeniem jest, aby każdy z moich kontrahentów przeczytał tę pozycję i zastosował się do jej rad.
- J. Miles Reiter, prezes i dyrektor zarządzajacy Driscoll’s

Lencioni napisał absolutnie niezbędny podręcznik o tym, jak budować związki w biznesie (i życiu prywatnym) które są szczere, owocne i trwałe. Odkryj się to książka, która musisz przeczytać.
- Andy Lorenzen, starszy menedżer, pion zarządzania talentami w organizacji, Chick-fil-A, Inc.

Przesłanie Lencioniego na temat bezbronności jest naprawdę strzałem w dziesiątkę. Nie wyobrażam sobie żadnego usługodawcy, który nie skorzystałby z lekcji zawartych w tej wnikliwej książce.
- Tony Bingham, prezes i dyrektor zarządzający, American Society for Training & Development (ASTD)

Patrick Lencioni jest według „New York Timesa” świetnie sprzedającym się autorem książek biznesowych. Napisał ich osiem, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespołowej oraz The Three Signs of a Miserable Job. Jako założyciel i prezes firmy The Table Group, Patrick doradza kadrze kierowniczej szeregu organizacji, począwszy od wiodących firm z listy 500 magazynu „Fortune”, poprzez firmy dopiero rozpoczynające działalność, na organizacjach non-profit i kościołach skończywszy. Poza pisaniem książek, Patrick publikuje również w „Harvard Business Review”, „The Wall Street Journal”, „Fortune”, „Business Week” oraz „USA Today”.
 

Patrick Lencioni - „Odkryj się”. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem. 

Książkę „Odkryj się” przeczytałam jednym tchem. Naprawdę trudno oderwać się od lektury. Jej czytanie to trochę jak odkrywanie – wraz z głównym bohaterem - nowego świata. Chcemy sprawdzić, czy za kolejną górą, za zakrętem, na kolejnej stronie, pokaże się nam nowa, prosta droga z jasno wytyczonym szlakiem. Cóż, droga owszem, ukazuje się naszym oczom, prosta na pewno nie jest, ale na horyzoncie widzimy nawet obietnicę naszego celu, jakim jest zbudowanie zaufania klienta. Po drodze jednak czyha na nas kilka niebezpieczeństw. Autor w podsumowaniu definiuje je jako trzy lęki, które trzeba pokonać, żeby nasze relacje z klientem były otwarte, a w efekcie skuteczne i przynoszące zysk.

 

Polecam jednak też ten tytuł w formie audiobooka, który jest równie wciągający, dzięki budującemu napięcie tonowi głosu lektora, a pozwala na efektywne wykorzystanie czasu np. podczas podróży samochodem.

Słuchając sugestywnie napisanej i przeczytanej opowieści przenosimy się w wyobraźni w świat opisany przez autora. Świat dwóch firm doradczych różniących się od siebie kulturą organizacyjną i podejściem do klienta. Różniących się tak bardzo, że porozumienie wydaje się niemożliwe. Przypowieść business-fiction, jaką jest „Odkryj się”,  ma siłę oddziaływania większą niż niejedna dobrze napisana książka biznesowa.

Żeby jednak – wracając do metafory drogi - nie pozostawić odbiorców samym sobie, w nieznanym terenie tylko z ogólnie wyznaczonym kierunkiem, w ostatniej części książki autor jasno wyznacza szlak -  porządkuje i przedstawia model zaprezentowany w opowieści i podaje skuteczne narzędzia dzięki którym każdy może dojść do celu jakim są otwarte, szczere relacje z klientem i sukces w biznesie.

Polecam tę pozycję wszystkim – tym, którzy zarządzają zespołami konsultantów, sprzedawców. Ale  i tym, którzy kierują innymi zespołami i wpływają na kulturę organizacyjną firmy czymkolwiek się ona zajmuje. Także tym, którzy mogą znaleźć w niej wskazówki jak radzić sobie nie tylko w biznesie, ale i w życiu prywatnym.

Anna Werner, Worldwide School