Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! 

Książki dla profesjonalistów
Zaloguj się
0
Twój koszyk
0,00 
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!
E-book
Kupując otrzymujesz:
plik EPUB, plik MOBI
* Porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
32,18  42,90  *
Dostępność: Produkt cyfrowy - dostępny
Wybierz ilość
+ -
Tytuł dostępny również w formatach :

Feedback (i inne brzydkie słowa) EBOOK

Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze
  • Tytuł oryginału: Feedback (and Other Dirty Words): Why We Fear It, How to Fix It
  • Data wydania: 17.04.2020
  • Ilość stron: 224
  • Tłumacz: Magda Witkowska
  • Format pliku: EPUB, MOBI
  • ISBN: 978-83-8087-915-7

Opis książki

Udzielanie informacji zwrotnej – takie proste, że aż trudne!

Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami – wszystko to to właśnie feedback.

Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontrproduktywne. Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z powątpiewaniem we własne możliwości. Lecz właściwie przygotowana
i wykorzystana informacja zwrotna tak naprawdę to jedno z najbardziej użytecznych narzędzi wspierania procesu nauki i rozwoju.

Autorki wyjaśniają, co się stało, że dziś feedback tak źle się kojarzy. Podpowiadają też, co zrobić, aby zapanować nad negatywnymi reakcjami ciała i umysłu, które mogą utrudniać komunikację i nadwyrężać zaufanie. Pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia, schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formułować wypowiedzi
w sposób nieoceniający i modelujący konstruktywne zachowania ludzi.


Proponowane przez nie rozwiązania i narzędzia skupiają się na promowaniu feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój, nie tylko w obrębie relacji menedżer – podwładny, ale przede wszystkim w formule człowiek – człowiek oraz zespół – zespół
, bez względu na status w hierarchii organizacyjnej czy nazwę zajmowanego stanowiska. Analizując zachowania ludzi, których określają mianem Poszukiwaczy, Odbiorców i Udzielających, pokazują, jak można skutecznie używać informacji zwrotnej w naszej codziennej pracy.

Ich książka Feedback (i inne brzydkie słowa) to praktyczny i odważny przewodnik, który pomoże inaczej spojrzeć na feedback i dostrzec w nim skuteczne narzędzie motywacyjno-aktywizujące. M. Tamra Chandler i Laura Dowling Grealish obalają szkodliwe mity i dają nam konkretne narzędzia, które pozwalają na budowę przejrzystych, celnych
i konstruktywnych komunikatów.
 


 

M. Tamra Chandler jest założycielką i dyrektor generalną PeopleFirm, która została w 2018 roku zaliczona przez magazyn „Forbes” do najlepszych amerykańskich firm konsultingowych zajmujących się zarządzaniem. Do grona ich klientów zaliczają się między innymi Microsoft, Nordstrom, Alaska Airlines, Nike, WorldPay, Christiana Health Care System oraz Bill & Melinda Gates Foundation. Tamra Chandler większość swojej trzydziestoletniej kariery spędziła na modernizowaniu podejścia do zarządzania ludźmi i przeobrażaniu modeli organizacyjnych. Jest nie tylko dyrektor generalną i konsultantką, ale także pisarką i aktywną prelegentką.

Laura Dowling Grealish jest starszą konsultantką i trenerką w PeopleFirm. Ukończyła studia pierwszego stopnia
w zakresie zarządzania na University of Montana i zdobyła tytuł MBA na Pacific Lutheran University. Od dwudziestu lat zgłębia i wykorzystuje w swojej pracy dokonania różnych dyscyplin naukowych, aby następnie dzięki zdobytej wiedzy wspierać klientów w tworzeniu sprzyjającego środowiska pracy, budowaniu efektywnych zespołów i wypracowywaniu nowoczesnych technik zarządzania wynikami.

Oceny i recenzje klientów

Brak ocen i recenzji

Inne produkty z tej kategorii

OUTLET
Notatki wizualne OUTLET
Natalia Mikołajek
Notatki wizualne OUTLET
Notatki wizualne OUTLET
Jak je tworzyć i wykorzystywać na co dzień
29,95 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera EBOOK
Anna Baczyńska, Anna Czarczyńska
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera EBOOK
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera EBOOK
32,18 
Dostępność: Produkt cyfrowy- niedostępny
Techniki obrony ceny EBOOK
Roman Kawszyn, Adam Szaran
Techniki obrony ceny EBOOK
Techniki obrony ceny EBOOK
Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny
37,42 
OUTLET
Key Account Management OUTLET
Krzysztof Kałucki
Key Account Management OUTLET
Key Account Management OUTLET
Przygotowanie do negocjacji
34,95 
Dostępność: nakład wyczerpany
Decydujące momenty
Chip Heath, Dan Heath
Decydujące momenty
Decydujące momenty
Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
37,42 
Techniki obrony ceny
Roman Kawszyn, Adam Szaran
Techniki obrony ceny
Techniki obrony ceny
Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny
37,42 
Jednominutowy Menedżer spotyka małpę
Ken Blanchard, William Oncken, Hal Burrows
Jednominutowy Menedżer spotyka małpę
Jednominutowy Menedżer spotyka małpę
18,67 
OUTLET
Złam szyfr ludzkich zachowań OUTLET
Złam szyfr ludzkich zachowań OUTLET
Zyskaj społeczne supermoce
26,45 
Dostępność: nakład wyczerpany
Sekretny język komunikacji EBOOK
Vanessa Van Edwards
Sekretny język komunikacji EBOOK
Sekretny język komunikacji EBOOK
Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerbalne
44,93 
Jak wygrać każde negocjacje EBOOK
Jak wygrać każde negocjacje EBOOK
Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem
33,67 
Perswazyjny poker
Adam Czajkowski, Grzegorz Załuski
Perswazyjny poker
Perswazyjny poker
Talia najskuteczniejszych technik sprzedaży, prezentacji i komunikacji
37,42 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Tajniki wywierania wpływu EBOOK
Tajniki wywierania wpływu EBOOK
Jak inspirować siebie i innych
29,93 

Inne książki Autorów

Feedback (i inne brzydkie słowa)
M. Tamra Chandler, Laura Dowling Grealish
Feedback (i inne brzydkie słowa)
Feedback (i inne brzydkie słowa)
Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze
35,18 
OUTLET
Feedback (i inne brzydkie słowa) OUTLET
M. Tamra Chandler, Laura Dowling Grealish
Feedback (i inne brzydkie słowa) OUTLET
Feedback (i inne brzydkie słowa) OUTLET
Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze
23,45 
Dostępność: chwilowo niedostępny