Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! 

Książki dla profesjonalistów
Zaloguj się
0
Twój koszyk
0,00 
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!
E-book
Kupując otrzymujesz:
plik EPUB, plik MOBI
Dostępność: Produkt cyfrowy- niedostępny

Odkryj się EBOOK

Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów
  • Tytuł oryginału: Getting Naked: A Business Fable About Shedding The Three Fears That Sabotage Client Loyalty
  • Data wydania: 17.04.2020
  • Ilość stron: 216
  • Tłumacz: Dorota Gasper
  • Format pliku: EPUB, MOBI
  • ISBN: 978-83-8087-938-6

Opis książki

Opowieść biznesowa


Postaw na proste i nieformalne podejście do klientów, dzięki czemu odkryjesz u nich zaskakujące pokłady lojalności i zaufania.

W czasach, kiedy uczy się sprzedawców manipulacji i wymyślnych technik sprzedaży, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – udowadnia, że nic tak nie wpływa pozytywnie na twój biznes, jak zaufanie klientów i granie z nimi w otwarte karty.

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo czy zwiększanie zaangażowania pracowników Lencioni skupił się tym razem na swoim własnym rzemiośle: konsultingu i usługach.


Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej transparentności postępowania wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo.

Lencioni opisuje trzy lęki, które powodują, że usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi i wielu innych profesjonalistów zajmujących się długoterminową obsługą klienta – sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, aby zbudować zaufanie i lojalność klienta. Proponuje też praktyczne podejście, które pomoże nam owe lęki przezwyciężyć.
 




Patrick Lencioni
jest według „New York Timesa” świetnie sprzedającym się autorem książek biznesowych. Napisał ich osiem, w tym m.in. Pięć dysfunkcji pracy zespołowej oraz Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu. Jako założyciel i prezes firmy The Table Group doradza kadrze kierowniczej wielu organizacji, począwszy od wiodących firm z listy 500 magazynu „Fortune”, przez firmy dopiero rozpoczynające działalność, aż po organizacje non profit. Poza pisaniem książek Lencioni publikuje również w „Harvard Business Review”, „The Wall Street Journal”, „Fortune”, „Business Week” oraz „USA Today”.

Oceny i recenzje klientów

Brak ocen i recenzji

Inne produkty z tej kategorii

Techniki obrony ceny EBOOK
Roman Kawszyn, Adam Szaran
Techniki obrony ceny EBOOK
Techniki obrony ceny EBOOK
Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny
37,42 
Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż EBOOK
Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż EBOOK
Nowe wydanie
32,18 
Tajniki wywierania wpływu EBOOK
Tajniki wywierania wpływu EBOOK
Jak inspirować siebie i innych
29,93 
Techniki sprzedaży zdalnej EBOOK
Roman Kawszyn, Adam Szaran
Techniki sprzedaży zdalnej EBOOK
Techniki sprzedaży zdalnej EBOOK
Jak działając „na odległość”, osiągać sukcesy sprzedażowe
37,42 
OUTLET
Intryguj OUTLET
Sam Horn
Intryguj OUTLET
Intryguj OUTLET
Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
21,45 
Dostępność: Produkt cyfrowy- niedostępny
Właściwe słowa AUDIODOWNLOAD
Właściwe słowa AUDIODOWNLOAD
Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie
29,93 
OUTLET
Zarządzanie sprzedażą OUTLET
Zarządzanie sprzedażą OUTLET
Biblioteka Sukcesu Briana Tracy
12,45 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Co chce wiedzieć klient? EBOOK
Co chce wiedzieć klient? EBOOK
Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
37,42 
Nowość
SPIN® SELLING EBOOK
Neil Rackham
SPIN® SELLING EBOOK
SPIN® SELLING EBOOK
Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie
89,25 
Właściwe słowa EBOOK
Phil M. Jones
Właściwe słowa EBOOK
Właściwe słowa EBOOK
Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie
29,93 
Zarządzanie sprzedażą AUDIO
Zarządzanie sprzedażą AUDIO
Biblioteka Sukcesu Briana Tracy
18,67 
OUTLET
Co chce wiedzieć klient? OUTLET
Co chce wiedzieć klient? OUTLET
Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
24,95 
Dostępność: chwilowo niedostępny

Inne książki Autora: Patrick Lencioni

Sześć typów osobowości zawodowych
Sześć typów osobowości zawodowych
Jak zrozumieć talenty oraz frustracje swoje i całego zespołu
37,42 
OUTLET
Walka o wewnętrzne wpływy w firmie OUTLET
Walka o wewnętrzne wpływy w firmie OUTLET
Przypowieść o przywództwie, które z kolegów czyni rywali
19,95 
Dostępność: nakład wyczerpany
OUTLET
Odkryj się OUTLET
Patrick Lencioni
Odkryj się OUTLET
Odkryj się OUTLET
Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów
22,45 
Dostępność: nakład wyczerpany
OUTLET
Cztery obsesje wyjątkowego szefa OUTLET
Cztery obsesje wyjątkowego szefa OUTLET
Opowieść o przywództwie
19,95 
Dostępność: nakład wyczerpany
Motywacje lidera
Patrick Lencioni
Motywacje lidera
Motywacje lidera
Dlaczego tak wielu szefów rezygnuje z wykonywania swoich najważniejszych obowiązków?
33,67 
Odkryj się
Patrick Lencioni
Odkryj się
Odkryj się
Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów
33,67 
Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej
Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej
Praktyczny przewodnik dla liderów, menedżerów, moderatorów
27,67 
Pięć dysfunkcji pracy zespołowej
Pięć dysfunkcji pracy zespołowej
Opowieść o przywództwie
29,93 
Trzy ważne pytania do rozgorączkowanej rodziny. Opowieść o przywództwie
Trzy ważne pytania do rozgorączkowanej rodziny. Opowieść o przywództwie
O tym, jak przywrócić zdrowie najważniejszej organizacji w twoim życiu
29,93 
Walka o wewnętrzne wpływy w firmie
Walka o wewnętrzne wpływy w firmie
Przypowieść o przywództwie, które z kolegów czyni rywali
29,93 
OUTLET
Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej OUTLET
Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej OUTLET
Praktyczny przewodnik dla liderów, menedżerów, moderatorów
18,45 
Dostępność: chwilowo niedostępny
OUTLET
Pięć dysfunkcji pracy zespołowej OUTLET
Pięć dysfunkcji pracy zespołowej OUTLET
Opowieść o przywództwie
19,95 
Dostępność: chwilowo niedostępny
OUTLET
Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia OUTLET
Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia OUTLET
Opowieść o przywództwie
19,95 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Cztery obsesje wyjątkowego szefa
Cztery obsesje wyjątkowego szefa
Opowieść o przywództwie
29,93 
Dostępność: nakład wyczerpany
Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia
Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia
Opowieść o przywództwie
29,93 
Dostępność: chwilowo niedostępny