Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! 

Książki dla profesjonalistów
Zaloguj się
0
Twój koszyk
0,00 
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!
Książka
* Porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
29,93  39,90  *
Dostępność: dostępny
Wybierz ilość
+ -
Tytuł dostępny również w formatach :

Właściwe słowa

Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie
Autor: Phil M. Jones
  • Tytuł oryginału: Exactly What to Say: The Magic Words for Influence and Impact
  • Data wydania: 17.04.2020
  • Ilość stron: 152
  • Oprawa: miękka ze skrzydełkami
  • Format: 117 x 165 mm
  • Tłumacz: Aleksandra Samson-Banasik
  • ISBN: 978-83-8087-857-0

Opis książki

Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego
i zawodowego słownika.


Słowa mają wielką moc – wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie losy, budują i rujnują fortuny – a jednak tak niewiele osób potrafi nimi władać z rozmysłem.

Poczytny autor i rozchwytywany mówca Phil Jones pokazuje, jak proste techniki językowe mogą wpływać na przebieg konwersacji. Bazując na latach skutecznych (i nieskutecznych) negocjacji sprzedażowych oraz szkoleniach obejmujących ponad dwa miliony osób na całym świecie, Jones wyodrębnił 22 formuły, które można bez trudu wpleść
w codzienne rozmowy
. Każdy rozdział odkrywa psychologiczne podstawy skuteczności prostych technik językowych
i oferuje jasne przykłady ich zastosowania w różnych sytuacjach.

Dzięki lekturze tej książki nauczysz się, jak:
 • prowadzić rozmowę, aby wyeliminować ryzyko odmowy lub odrzucenia, jednocześnie zwiększając komfort rozmówcy;
 • wykorzystać uniwersalną ludzką potrzebę bycia uznawanym za osobę otwartą, aby wzbudzać zainteresowanie swoimi pomysłami i wywierać wpływ na rozmówcę;
 • unikać sporów i radzić sobie z postawą „Ja wiem lepiej” przy pomocy prostych pytań otwartych;
 • budować zaufanie i koleżeńskie więzi poprzez stosowanie porównań;
 • umożliwiać ludziom wyciąganie ważnych wniosków.

Zwięzła, motywująca i – co najważniejsze – skuteczna książka Właściwe słowa pozwoli ci nie tylko zrozumieć, ale również opanować sztukę prowadzenia konwersacji i perswazji werbalnej, a co za tym idzie, osiągnąć sukces w biznesie.

 

 Książka Właściwe słowa jest mistrzowskim studium sztuki wywierania wpływu, perswazji i osiągania ponadprzeciętnych wyników. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce stać się bardziej przekonujący tak w biznesie, jak i w życiu prywatnym.
 - Seth Price, autor bestsellera The Road to Recognition

 Jeśli chcesz, aby twoi potencjalni i obecni klienci, współpracownicy i zwierzchnicy zawsze zgadzali się na twoje warunki, moja rada zawiera się w tych trzech magicznych słowach: „Kup tę książkę!”. Właściwe słowa to lektura obowiązkowa dla każdego, kto sprzedaje produkty, usługi czy historie lub chce robić doskonałe pierwsze wrażenie, wywierać wpływ na ludzi
i motywować ich do działania.

 - Sylvie di Giusto, ceniona prelegentka i konsultantka ds. wizerunku korporacyjnego

 Phil Jones odkrywa przed nami prawdę ukrytą w złożonych sytuacjach sprzedażowych. Wręcza nam potężne narzędzia
w postaci słów i pokazuje, jak się nimi posługiwać, aby wpływać na ludzi w uczciwy i nienachalny sposób. To prawdziwe perełki, po które będziesz sięgać każdego dnia.

 - Ian Altman, współautor książki Same Side Selling, felietonista Forbes.com

 Jeśli chcesz zwiększyć swoją siłę oddziaływania niezależnie od sytuacji, opanuj do perfekcji te proste, a jednak niebywale skuteczne lekcje. Właściwe słowa to książka, która mogłoby z powodzeniem zastąpić większość poradników poruszających kwestie ludzkich zachowań – jest aż tak przydatna.
 - John Jantsch, autor poradnika Duct Tape Marketing
 




Phil M. Jones
jest autorem bestsellerów i jednym z najbardziej cenionych trenerów sprzedaży na świecie. W jego szkoleniach poświęconych zapomnianej sztuce komunikacji werbalnej wzięły udział ponad dwa miliony osób na pięciu kontynentach i w ponad pięćdziesięciu krajach, w tym przedstawiciele największych światowych marek. W 2013 roku Philip M. Jones został najmłodszym w historii zdobywcą nagrody BESMA (British Excellence in Sales and Marketing Award) dla Trenera Sprzedaży Roku. Życie dzieli między Londynem a Nowym Jorkiem.

Oceny i recenzje klientów

Brak ocen i recenzji

Polecane produkty

Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
37,42 
Świat na TAK!
Noah Goldstein, Steve Martin, Robert Cialdini
Świat na TAK!
Świat na TAK!
Zdobywaj przyjaciół, zyskuj pewność siebie i skutecznie przekonuj innych
22,43 

Inne książki Autora: Phil M. Jones

OUTLET
Właściwe słowa OUTLET
Phil M. Jones
Właściwe słowa OUTLET
Właściwe słowa OUTLET
Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie
19,95 
Dostępność: chwilowo niedostępny