MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Kreatywność S.A. AUDIODOWNLOAD

Newsletter

Kreatywność S.A. AUDIODOWNLOAD

Kreatywność S.A. AUDIODOWNLOAD (Ed Catmull, Amy Wallace)
AUDIODOWNLOAD

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Kreatywność S.A. AUDIODOWNLOAD

Droga do prawdziwej inspiracji 

Ed Catmull, Amy Wallace

  • ISBN: 978-83-8087-145-8
  • format plik MP3
  • czas: 12h 54min
  • czyta: Janusz German

Tytuł dostępny również jako:

» wersja tradycyjna e-book » audiobook

Zajrzyj za kulisy jednej z najbardziej kreatywnych firm świata!
Kreatywność to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie, To także pierwszy wgląd za kulisy wytwórni filmów animowanych Pixar.

Dzięki niej możemy zajrzeć na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę – ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze".


KULTURA KREATYWNOŚCI
Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc takie filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spółka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana – i zyskowna.

Ta książka zawiera mnóstwo sprawdzonych recept na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją
i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić.
A oto garść porad Eda Catmulla:
  • Jeśli uda ci się zebrać odpowiedni zespół, także pomysły mogą okazać się właściwe.
  • Zawsze staraj się zatrudniać ludzi mądrzejszych od siebie.
  • Jeśli w twojej organizacji są ludzie, którzy nie mają swobody działania, przegrasz.
  • Nie odrzucaj żadnych pomysłów, nawet jeśli pochodzą z nieoczekiwanych kierunków.
  • Nie wystarczy być jedynie otwartym na pomysły innych.

Uznana jedną z NAJLEPSZYCH KSIĄŻEK ROKU przez magazyny: The Huffington Post, Financial Times, Success oraz Library Journal.
 


 

Ed Catmull jest współzałożycielem Pixar Animation Studios i prezesem Pixar Animation oraz Disney Animation. Zdobył pięć Nagród Akademii Filmowej, w tym nagrodę imienia Gordona E. Sawyera za wkład w branżę filmową w dziedzinie grafiki komputerowej. Doktorat z zakresu informatyki uzyskał na Uniwersytecie Utah.

Amy Wallace jest dziennikarką, której artykuły publikowane były na łamach „GQ”, „Wired”, „The New Yorker” oraz „The New York Times Magazine”. obecnie zajmuje stanowisko redaktora naczelnego magazynu „Los Angeles”. Wcześniej pracowała w charakterze reportera i redaktora w „Los Angeles Times”, a także prowadziła własną kolumnę w dziale biznesowym niedzielnego wydania „The New York Times”.