MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Organizacja czasu i pracy»Biblioteka Sukcesu Briana Tracy. Pakiet B

Newsletter

Biblioteka Sukcesu Briana Tracy. Pakiet B

Biblioteka Sukcesu Briana Tracy. Pakiet B (Brian Tracy)

Nasza cena

84,92 zł

99,90 zł

RABAT 15%

Biblioteka Sukcesu Briana Tracy. Pakiet B

Pakiet 5 książek 

Komunikacja i negocjacje, Marketing i PR, Organizacja czasu i pracy, Sprzedaż

Brian Tracy

  • ISBN: 978-83-8087-813-6
  • format 141 x 218 mm
  • pakiet 5 książek w kartonowym etui

Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!

Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Dzięki jego Bibliotece Sukcesu dowiesz się, jak:

Zarządzanie sprzedażą
  - opracować plan działań sprzedażowych;
  - obudzić w zespole poczucie wspólnego celu i stworzyć skuteczny team profesjonalnych sprzedawców;
  - właściwie motywować ludzi do osiągania ponadprzeciętnych wyników oraz podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski;
  - przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze.

Negocjowanie
  - wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji;
  - wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi;
  - przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły;
  - klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań.

Marketing
  - wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje;
  - wyróżnić się na tle konkurencji;
  - odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących;
  - wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert i w pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji.

Zarządzanie czasem
  - radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi;
  - przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze;
  - pokonać skłonność do zwlekania;
  - planować i określać zadania, które mogą być delegowane.

Sukces osobisty
  - wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi);
  - wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy, oraz wzmacniać pewność siebie;
  - ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka);
  - nawykowo prowadzić działania networkingowe.