MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Motywowanie»Biblioteka Sukcesu Briana Tracy. Pakiet A

Newsletter

Biblioteka Sukcesu Briana Tracy. Pakiet A

Biblioteka Sukcesu Briana Tracy. Pakiet A (Brian Tracy)

Nasza cena

84,92 zł

99,90 zł

RABAT 15%

Biblioteka Sukcesu Briana Tracy. Pakiet A

Pakiet 5 książek 

Motywowanie, Przywództwo, Zarządzanie i strategia

Brian Tracy

  • ISBN: 978-83-8087-812-9
  • format 141 x 218 mm
  • pakiet 5 książek w kartonowym etui

Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!

Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Dzięki jego Bibliotece Sukcesu dowiesz się, jak:

Strategia biznesowa
  - zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego;
  - wyciągać ważne wnioski przy wykorzystaniu matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych;
  - zmienić pozycję firmy, bazując na nowych produktach, usługach i technologii;
  - mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych.

Przywództwo
  - pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością;
  - budzić w organizacji poczucie celu;
  - podejmować właściwe ryzyko;
  - jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich.

Motywowanie
  - wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań;
  - stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju;
  - zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu;
  - ograniczać obawę przed porażką i usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego.

Delegowanie & kontrolowanie
  - określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania;
  - dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku;
  - zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu;
  - zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym.

Spotkania biznesowe
  - panować nad dyskusją oraz doprowadzać do wyciągania wniosków,
  - unikać niebezpieczeństwa grupowego myślenia,
  - uzyskiwać konsensus, przydzielać zakresy odpowiedzialności i ustalać terminy,
  - maksymalizować zwrot z zainwestowanego czasu.