MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Organizacja czasu i pracy»Własna firma krok po kroku

Newsletter

Własna firma krok po kroku

Własna firma krok po kroku (Grzegorz Krzemień)

Nasza cena

36,47 zł

42,90 zł

RABAT 15%

Własna firma krok po kroku

Działaj skutecznie na każdym etapie rozwoju swojego biznesu 

Marketing i PR, Organizacja czasu i pracy, Zarządzanie i strategia

Grzegorz Krzemień

  • ISBN: 978-83-8087-782-5
  • format 141 x 218 mm
  • 256 stron
  • oprawa miękka ze skrzydełkami

Tytuł dostępny również jako:

e-book

Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż? Jak skutecznie reklamować swoje produkty lub usługi? Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników? Jak kontrolować finanse i budżet? Pomoże ci w tym książka Grzegorza Krzemienia, przedsiębiorcy, który od lat z sukcesami działa w branżach internetowej i reklamowej.


Cenne lekcje z prowadzenia własnego biznesu w Polsce

Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doświadczeniem, które zdobył, rozwijając jedną z najlepszych na rynku agencji interaktywnych – od pomysłu do stabilnej i zyskownej organizacji z uporządkowaną strukturą. W książce dzieli się doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i proponując konkretne rozwiązania. Adresuje je nie tylko do tych, którzy zaczynają w biznesie, lecz także do działających w nim od lat i nieustannie mierzących się z rynkowymi wyzwaniami
i dylematami.

O wyjątkowości tej książki stanowią liczne praktyczne wskazówki, a także mocne osadzenie jej w polskich realiach rynkowych. Poza wszystkim zaś Grzegorz Krzemień nie mówi o rozwoju biznesu w kategoriach rychłego sukcesu. Wręcz przeciwnie, zwraca uwagę na mnóstwo problemów oraz na fakt, że nie wszystkim się udaje, a w każdym razie – że sukces niekoniecznie nadchodzi szybko bądź za pierwszym razem.


Wszystko, co z perspektywy osoby zarządzającej jest istotne w rozwoju firmy

Linearna struktura książki oraz podział na poszczególne etapy rozwoju biznesu ułatwiają nawigację i odnalezienie się we właściwym momencie. Autor szczegółowo omawia najważniejsze obszary rozwoju firmy w podziale na takie płaszczyzny jak Biznes i organizacja, Ludzie, Klienci, Ty (jako właściciel i zarządzający), Marketing oraz Branża. Można książkę czytać od wybranego fragmentu, który czytelnika interesuje np. ze względu na etap rozwoju firmy czy też konkretny problem zarządczy lub sprzedażowy.

Dowiesz się z niej, które i w jakim stopniu czynniki wpływające na firmę decydują o jej sukcesie. Jak rozwijać ofertę, uwzględniając trendy oraz zmienne potrzeby klientów, i jak budować z nimi trwałe relacje. Autor podpowiada, jak budować sprawną strukturę, zarządzać ludźmi i motywować ich, a także jak rozwijać kompetencje marketingowe firmy. Co najważniejsze zaś, wyjaśnia, w jaki sposób w miarę rozwoju własnego biznesu mierzyć się z problemami oraz odnajdywać w coraz bardziej złożonych warunkach działania na drodze do budowy stabilnej i zyskownej firmy.
 

***

Wiesz, w jaki sposób sukces odnieśli Elon Musk, Mark Zuckerberg, Steve Jobs, Bill Gates, Larry Page. Czytałeś, jak tworzyli i zarządzali korporacjami wartymi miliardy dolarów. Wiesz też, jak błysnąć żartem na pitchu przed inwestorami
z Silicon Valley. I czujesz, że ta wiedza nijak ma się do realiów, w których funkcjonujesz. Ponieważ ty masz firmę
z kilkudziesięcioma tysiącami złotych na firmowym koncie i… nie masz pojęcia, czy zarządzasz nią z sensem. Też tak miałem.
Właśnie dlatego powstała ta książka, z myślą o wszystkich, którzy stoją przed dylematami związanymi
z prowadzeniem biznesu w polskich realiach. O wszystkich, którzy mierzą się z problemami na każdym etapie rozwoju firmy.

                                                                                                                 [fragment]
 


 

Grzegorz Krzemień - od 1996 roku związany jest z branżą marketingu interaktywnego, jeden z jej pionierów w Polsce. Współtwórca i szef agencji GoldenSubmarine, jednej z największych spośród niezależnych agencji na rynku.

Firma, której jest prezesem, trzykrotnie uzyskała tytuł Agencji Interaktywnej Roku – w tym, jako jedyna w Polsce, dwa razy z rzędu (2017 i 2018) – przyznawany na podstawie wyników finansowych oraz badań satysfakcji klientów. GoldenSubmarine ma na koncie także wyróżnienia „Zaufanie Roku” („Press”, 2016), „Wynik roku” („Press”, 2017), i „Partner na Lata”
(„M&MP”, 2016). W 2018 roku Grzegorz Krzemień otrzymał tytuł Człowieka roku za całokształt dotychczasowych dokonań, przyznany przez IAB Polska. W roku 2019, otrzymał wyróżnienie AdMan redakcji magazynu „Press”.

Jest przewodniczącym Branżowej Rady ds. Kompetencji certyfikatu Dimaq. Współautor podręcznika „E-marketing” (2018) oraz autor poradnika menedżera „Serwis firmowy” (2009).

 

RECENZJE

Jeśli prowadzisz lub zamierzasz prowadzić biznes, to książka, z którą nie powinieneś się rozstawać. Napisana w sposób przystępny, pokazuje rozwój firmy – zagrożenia, pułapki i okazje – od strony praktyka, który z sukcesem stworzył i rozwinął firmę
w branży kreatywnej, świecie dymu i luster oraz ciągłych zmian technologicznych.

 więcej >
Jacek Szlak
redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie

Autor bardzo ciekawie opisuje, w sposób bardzo ustrukturyzowany, poszczególne etapy rozwoju firmy, wyzwania i problemy jakie się z tym wiążą. Pokazuje realia biznesowe, te z których mamy prawo się szczycić, ale też te które są trudne. I zmianę, która im towarzyszy na każdym etapie.

 więcej >
Daniel Lewczuk
przedsiębiorca, coach